return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הבית ספר שלי בדודו טופז (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
חחחח
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by arik
תביא אותם:)
יש שם שניים כוסיות חבל על הזמן
הייתי עושה להם טובה כזאת שרק ישראלים יודעים לעשות


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue:
Hell_Copter
אבל דותן... אל תשכח שאני ב י"א
לא נראה לי שהיה לך דבר כזה ב י"א
וגם המגנים שלנו נמצאים בתקופה הזאת
אבל זה רק שני מגנים.. תנ"ך ואזרחות אז סבבה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל דותן... אל תשכח שאני ב י"א
לא נראה לי שהיה לך דבר כזה ב י"א
וגם המגנים שלנו נמצאים בתקופה הזאת
אבל זה רק שני מגנים.. תנ"ך ואזרחות אז סבבה


מה אחי ?!
אני עושה השנה
מתמטיקה אזרחות תנך פיסיקה ומחשבים
(יא)
ודותן הוא מבליך, שיטת המבחנים שם עד שנה שעברה הייתה גם משהו כזה
אם אני לא טועה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


מה אחי ?!
אני עושה השנה
מתמטיקה אזרחות תנך פיסיקה ומחשבים
(יא)
ודותן הוא מבליך, שיטת המבחנים שם עד שנה שעברה הייתה גם משהו כזה
אם אני לא טועה


פיזיקה אני לא עושה השנה כי אנחנו לא מספיקים ללמוד את השני פרקים האחרונים
אם הם יורדים במיקוד אז אולי אני יעשה

מתמטיקה אצלנו לא מחלקים ואני עושה את כל ה 5 ב י"ב
כימיה אנחנו לא עושים השנה אלא רק ב י"ב
יצא רק תנ"ך ואזרחות
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter


פיזיקה אני לא עושה השנה כי אנחנו לא מספיקים ללמוד את השני פרקים האחרונים
אם הם יורדים במיקוד אז אולי אני יעשה

מתמטיקה אצלנו לא מחלקים ואני עושה את כל ה 5 ב י"ב
כימיה אנחנו לא עושים השנה אלא רק ב י"ב
יצא רק תנ"ך ואזרחות

אחי יש לך השנה חיים ממש קלים
אני ב-י"ב ויש לי השנה 7 בגרויות שלא לדבר על המסכמות שיש לי שזה בייחד 14 מבחנים באיזה חודשיים שלושה ועל פווווווווווווול חומר
אז תגיד תודה שיש לך את זה רק בשנה הבאה ותהנה מהשנה שלך בינתיים
DJ-Energy
בואנה.. הגינגית הזאת שווה!!
:D
Hell_Copter
מישהו אמר שאני לא מנצל את זה!?
הכל סבבה... ומקבלים חופש ל 3 שבועות אז עוד יותר סבבה

ויובל...
התקינו לך איי די אס אל??
איפה היית 3 ימים??
DjNumShum
איפה כוסיות?
אולי תפרסמו איזה תמונה שלהן נראה איך הן נראות כל הקטנטנות
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum
איפה כוסיות?
אולי תפרסמו איזה תמונה שלהן נראה איך הן נראות כל הקטנטנות


פדופיל??? :D :D :D :D :D :D

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

Hell_Copter
איזה אחד אמר לי שהם בגיל שלי או שנה מתחתיי
מה שאומר איתן שהן גדולות ממך
אבל לא ראיתי אותן אף פעם
DJ-Kreing^^
בדודו טופז אמרו שהילדה היא בת 17 והבן בן 19
למרות שהילדה נראת כמו איזה בת 13
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement