|
הבית ספר שלי בדודו טופז (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by arik
תביא אותם:)
יש שם שניים כוסיות חבל על הזמן
הייתי עושה להם טובה כזאת שרק ישראלים יודעים לעשות |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
אבל דותן... אל תשכח שאני ב י"א
לא נראה לי שהיה לך דבר כזה ב י"א
וגם המגנים שלנו נמצאים בתקופה הזאת
אבל זה רק שני מגנים.. תנ"ך ואזרחות אז סבבה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל דותן... אל תשכח שאני ב י"א
לא נראה לי שהיה לך דבר כזה ב י"א
וגם המגנים שלנו נמצאים בתקופה הזאת
אבל זה רק שני מגנים.. תנ"ך ואזרחות אז סבבה |
מה אחי ?!
אני עושה השנה
מתמטיקה אזרחות תנך פיסיקה ומחשבים
(יא)
ודותן הוא מבליך, שיטת המבחנים שם עד שנה שעברה הייתה גם משהו כזה
אם אני לא טועה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אחי ?!
אני עושה השנה
מתמטיקה אזרחות תנך פיסיקה ומחשבים
(יא)
ודותן הוא מבליך, שיטת המבחנים שם עד שנה שעברה הייתה גם משהו כזה
אם אני לא טועה |
פיזיקה אני לא עושה השנה כי אנחנו לא מספיקים ללמוד את השני פרקים האחרונים
אם הם יורדים במיקוד אז אולי אני יעשה
מתמטיקה אצלנו לא מחלקים ואני עושה את כל ה 5 ב י"ב
כימיה אנחנו לא עושים השנה אלא רק ב י"ב
יצא רק תנ"ך ואזרחות |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פיזיקה אני לא עושה השנה כי אנחנו לא מספיקים ללמוד את השני פרקים האחרונים
אם הם יורדים במיקוד אז אולי אני יעשה
מתמטיקה אצלנו לא מחלקים ואני עושה את כל ה 5 ב י"ב
כימיה אנחנו לא עושים השנה אלא רק ב י"ב
יצא רק תנ"ך ואזרחות |
אחי יש לך השנה חיים ממש קלים
אני ב-י"ב ויש לי השנה 7 בגרויות שלא לדבר על המסכמות שיש לי שזה בייחד 14 מבחנים באיזה חודשיים שלושה ועל פווווווווווווול חומר
אז תגיד תודה שיש לך את זה רק בשנה הבאה ותהנה מהשנה שלך בינתיים |
|
|
| DJ-Energy |
בואנה.. הגינגית הזאת שווה!!
:D |
|
|
| Hell_Copter |
מישהו אמר שאני לא מנצל את זה!?
הכל סבבה... ומקבלים חופש ל 3 שבועות אז עוד יותר סבבה
ויובל...
התקינו לך איי די אס אל??
איפה היית 3 ימים?? |
|
|
| DjNumShum |
איפה כוסיות?
אולי תפרסמו איזה תמונה שלהן נראה איך הן נראות כל הקטנטנות |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
איפה כוסיות?
אולי תפרסמו איזה תמונה שלהן נראה איך הן נראות כל הקטנטנות |
פדופיל??? :D :D :D :D :D :D
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
איזה אחד אמר לי שהם בגיל שלי או שנה מתחתיי
מה שאומר איתן שהן גדולות ממך
אבל לא ראיתי אותן אף פעם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בדודו טופז אמרו שהילדה היא בת 17 והבן בן 19
למרות שהילדה נראת כמו איזה בת 13 |
|
|
|
|