return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Sensation white world tour
View this Thread in Original format
§chop¥
אני לא יודע אם שמתם לב אבל ב
ID&T
החליטו להפיץ את הרעיון של הסנסיישן וויט בכל העולם ואפילו העלו אתר מושקע
www.sensation-white.com
ויש שם את כל הסנסיישנים הבאים לשנת 06 ו-07. מסתבר שיהיה בניו יורק,פריז,דובאי,פראג ואפילו לטביה ופולין.

אבל מה שהכי הרגיז אותי זה,
שיהיה ב-2007 סנסיישן וויט בביירות !!!!!!!!!:whip: :whip: :whip:
WTF ?!?!

איך ?

אני לא רוצה להכנס לעניינים של פוליטיקה, אבל... ראבק איך אין בתל-אביב או ירושלים ?!!!!!!!?

אם למישהו יש הסבר נורמאלי למה נחרץ גורלנו שלא תהיה אף מסיבה טובה בישראל ?
omergunr
למה אתה בשוק..
בביירות יבואו אנשים מלבונן ומעוד המון מדינות ערביות אחרות..
Dj Alex (ISR)
מרוב מה שראיתי בפורום הלבנוני שאילן נתן יש להם כמות הרבה יותר גדולה של אנשים שמקשיבים לטראנס..
ופה יבואו ערסים כדי לחפש מכות
Glenn-Holmes
כן... בעוד לנו יש פורום אחד כאן שמדשדש בלי הרבה פוסטים ועוד פורום של בי יו שלגביו אני לא יודע מה היקף חבריו הקבועים ללבנונים יש פורום פעיל מאוד ועזבו פורומים באינטרנט - כשנביא 4000 איש לסט של אבאב אנד ביונד עם חימום של די גיי מקומי שמנגן פרוגרסיב ואפליפטינג טראנס נוכל לשאוף למשהו
נכון ללפני המלחמה הסצינה הלבנונית היא הסצינה מספר אחת באיזור המזרח התיכון
Segev
כל הזין אחי אין מה לעשות..

ואי תזכירו לי את השמות של ההימנונים הקודמים של סנסישן
§chop¥
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עזבו פורומים באינטרנט - כשנביא 4000 איש לסט של אבאב אנד ביונד עם חימום של די גיי מקומי שמנגן פרוגרסיב ואפליפטינג טראנס נוכל לשאוף למשהו


זה בעיקרון מה שאני שואל,
מה יש להם שאין לנו...:conf:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by §chop¥
זה בעיקרון מה שאני שואל,
מה יש להם שאין לנו...:conf:


תרבות?
אנשים שלא מחפשים בכל מלחמה "לזיין" את האויב אלא רק להשיג שקט

חשבתי שגם אנחנו כאלה...

ומעבר לזה עובדות בשטח
פול ואן דייק ביקר שם פעמיים בשנה האחרונה

10 אלף איש פעם ראשונה
12 אלף איש לפני כשבועיים וחצי במשנחשב כנראה לאירוע הגדול האחרון שם בעקבות המצב הנוכחי

דרך אגב...
לסנסיישן וייט יש קטע מצויייין השנה!
cluBBer
הבנתי שהם עושים את זה איפה שיש סצינה חזקה

DUBAI
BEIRUT
BELGUIM
POLAND

מעניין למה לא עושים במוסקבה , בטוח זה יבוא בהמשך


אנחנו יכולים למצוץ...
§chop¥
ממממחשבות על עזיבה...:(
YoraY
אין אין זה הצבא והמסחרה שהרסו הכל, הבנות המפונקות שיש פה
ובעיקר הערסים שהורסים הכל בלי להתכוון

sabi10
quote:
Originally posted by §chop¥
אני לא יודע אם שמתם לב אבל ב
ID&T
החליטו להפיץ את הרעיון של הסנסיישן וויט בכל העולם ואפילו העלו אתר מושקע
www.sensation-white.com
ויש שם את כל הסנסיישנים הבאים לשנת 06 ו-07. מסתבר שיהיה בניו יורק,פריז,דובאי,פראג ואפילו לטביה ופולין.

אבל מה שהכי הרגיז אותי זה,
שיהיה ב-2007 סנסיישן וויט בביירות !!!!!!!!!:whip: :whip: :whip:
WTF ?!?!

איך ?

אני לא רוצה להכנס לעניינים של פוליטיקה, אבל... ראבק איך אין בתל-אביב או ירושלים ?!!!!!!!?

אם למישהו יש הסבר נורמאלי למה נחרץ גורלנו שלא תהיה אף מסיבה טובה בישראל ?



מאותה הסיבה שדיג'ים רבים וטובים לא מגיעים לפה כי....אף אחד לא מביא אותם!!!
וחוץ מזה, מה אתה צריך את סנסיישן בארץ, לא מספיק החרא שמשמיעים במועדונים, אתה עוד רוצה שיעשו אירוע גדול עם אמנים מחו"ל שינגנו את החרא הזה???
Dj Alex (ISR)
איזה חרא :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement