|
מי בעד..?
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
לאדע מה איתכם אני מה זה מחפף על טרד ההמלצות..
הייתי הרבה יותר מעדיף שיצוץ כל סוף חודש מאין
Your Recommend - July 2006
וכל אחד ידפוק את כל הטובים שלו להחודש...
עכשיו כולם יבכו - אבל מה הטרד המיתולוגי של ההמלצוווווות....
!תחשבו ברצינות שניה
זה יכול לתפוס יותר - לטעמי לפחות |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YoraY
עכשיו כולם יבכו - אבל מה הטרד המיתולוגי של ההמלצוווווות....
!תחשבו ברצינות שניה
זה יכול לתפוס יותר - לטעמי לפחות |
איך אתה מצפה שזה יתפוס אם אתה בא ישר בגישה שלילית? :rolleyes:
בכל מקרה אני בעד.. |
|
|
| YoraY |
:whip:
|
|
V
רק ככה מזיזים דברים בפורום הזה:) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
בעד מאוד
גם יותר מסודר. ותמיד אפשר לחזור לחודש מסויים ולא לעמוד 348242 ולשבור שם תראש. |
|
|
| m0sh |
אני בעד
אני הצעתי את זה פעם
אין סיבה שיהיה ט'רד עם אלפי עמודים...הרי אף אחד לא קורא את זה באמת |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| Do we have a winner? |
|
|
| uzi |
איזה צחוק:D בדיוק הצעתי את זה בטרד של "אינטרקטיביים". אני בעד! זה עדיף על פני הטרד הענק כי אנשים מתיבשים ממנו.
***הינה ההודעה הקודמת שלי***
עדיף שנעשה משהו כמו "הטראקים הטובים שמצאתם" לכל חודש. כלומר:
"recommended by you, july 2006"
"recommended by you, august 2006"
וכן הלאה...
כל אחד יכול להמליץ מה הוא מצא, שמע, אהב, אפילו אם זה ישן או מתוכנית מוכרת. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by uzi
איזה צחוק:D בדיוק הצעתי את זה בטרד של "אינטרקטיביים". אני בעד! זה עדיף על פני הטרד הענק כי אנשים מתיבשים ממנו.
***הינה ההודעה הקודמת שלי***
עדיף שנעשה משהו כמו "הטראקים הטובים שמצאתם" לכל חודש. כלומר:
"recommended by you, july 2006"
"recommended by you, august 2006"
וכן הלאה...
כל אחד יכול להמליץ מה הוא מצא, שמע, אהב, אפילו אם זה ישן או מתוכנית מוכרת. |
אפשר להגיד שהזכויות שייכות לך
למה הרעיון הזה "עלה" לי לראש כמה דקות אחרי שקראתי את ההודעה שלך
אבל מוש טוען שאתה סתם ליימר ושהוא הציע את זה עוד ממזמן
נכון מוש? - לגבי הליימר...
חחחח סתם :)
קיצר צריך להיות טרדים
"TA's Recommended July 2006"
בתחילת הטרד כל אחד יפציץ את הבולטים שלו להחודש שכל אחד ינסה לעשות את הפוסט הראשון שלו בטרד כמה שיותר מסודר ופאקינג זהו..
אם מישו רוצה טיפ אפשר לעשות בחיפוש ב
XP שלכם
ע"פ התאריך של הקבצים האחרונים שנגעתם בהם
ctrl+f
-->all files and folders
-->".mp3"
-->when was it modified
-->specific date
-->שם תאריכים
-->search!
הטרד המיתולוגי תמיד יכול להשאר לאלה שלא יכולים להתאפק למרות שהם יודעים שתכלס אף אחד לא מסתכל על זה... :|
יאללה כל ראש חודש תזכרו לפתוח את הטרד הזה וזהו.. |
|
|
| Dj Black |
בעד.
יותר מסודר, אין את ההצפה של ה1000 עמודים
יותר אנשים יעדכנו
רעיון טוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
העם אמר את דברו
1.8.06 ייפתח טרד לחודש אוגוסט |
|
|
|
|