|
כוכב נולד : הגרסא האלקטרונית
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
איך נותנים לבן אדם שעובד על כולם, לא יודע לתקלט ובטח לא מכין מוזיקה בעצמו להיות שופט בתחרות
אני מתכוון לעופר ניסים
אבי יוסף הוא האדם הכי מתאים מכל השמות שיש שם |
|
|
| KrazyDJs |
נשמע מעניין..
מישהו הולך להשתתף מפה? |
|
|
| DjChook |
אולי כי יש לו שמיעה .. כאילו מה זה אבסולוטית כאילו כזה
סתם, יאלה הכל צחוקים, מה אתם לוקחים את התחרויות רייטינג האלה ברצינות
מי שתותח, יקבל את הבמה שלו
(אהמ קובי אבמ) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by DjChook
(אהמ קובי אבמ) |
:(
אני מתחיל לשנוא לייבלים |
|
|
| uzi |
| ומה בדיוק נוקיה יעשו עם זה... רינגטונים? :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
:(
אני מתחיל לשנוא לייבלים |
העיקר שתמשיך לאהוב תמוזיקה - לא חייבים לאהוב גם תצד העסקי של העניין (אפילו אם במידה מסוימת אתה צריך להיות מעורב בצד הזה)
ועוזי - אתה מבריק היום! :D אהבתי תציניות |
|
|
| Shahar |
| נשמעת תחרות מעניינת אבל חבל שלא עושים את זה גם ברדיו או בטלוויזיה כמו התחרויות של הייניקן |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב ליוראי היה פה פוסט שאיחדתי והוא חשב שהוא מחק
אולי הוא מחק אותו אחרי שאיחדתי בקיצור המידע שיוראי מסר הוא שבעקבות המצב בצפון התחרות הוארכה עד 30 ליולי והוא מתכוון להשתתף
יאללה בן אדם מכאן הבמה שלך לכתוב משבא לך
ומצטער על הפוסט האבוד אולי זו אשמתי |
|
|
| YoraY |
סבבי אילן :)
מקווההההה מקווה להיות הנציג |
|
|
| YoraY |
הגמר? - בטלביזיה?
קובי תרוצה לפרט?
איפה שמעת על זה..? |
|
|
|
|