return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כוכב נולד : הגרסא האלקטרונית
View this Thread in Original format
coby
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3264725,00.html


http://www.nokiamusic.co.il/Contest.aspx?page=About

נשמע מגניב לאאלה , והגמר ישודר בטלוויזיה
מעניין לשמוע מה יצא מזה
YO-I
איך נותנים לבן אדם שעובד על כולם, לא יודע לתקלט ובטח לא מכין מוזיקה בעצמו להיות שופט בתחרות

אני מתכוון לעופר ניסים

אבי יוסף הוא האדם הכי מתאים מכל השמות שיש שם
KrazyDJs
נשמע מעניין..
מישהו הולך להשתתף מפה?
DjChook
אולי כי יש לו שמיעה .. כאילו מה זה אבסולוטית כאילו כזה


סתם, יאלה הכל צחוקים, מה אתם לוקחים את התחרויות רייטינג האלה ברצינות

מי שתותח, יקבל את הבמה שלו
(אהמ קובי אבמ)
coby
quote:
Originally posted by DjChook
(אהמ קובי אבמ)


:(

אני מתחיל לשנוא לייבלים
uzi
ומה בדיוק נוקיה יעשו עם זה... רינגטונים? :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by coby
:(

אני מתחיל לשנוא לייבלים


העיקר שתמשיך לאהוב תמוזיקה - לא חייבים לאהוב גם תצד העסקי של העניין (אפילו אם במידה מסוימת אתה צריך להיות מעורב בצד הזה)

ועוזי - אתה מבריק היום! :D אהבתי תציניות
Shahar
נשמעת תחרות מעניינת אבל חבל שלא עושים את זה גם ברדיו או בטלוויזיה כמו התחרויות של הייניקן
Glenn-Holmes
טוב ליוראי היה פה פוסט שאיחדתי והוא חשב שהוא מחק
אולי הוא מחק אותו אחרי שאיחדתי בקיצור המידע שיוראי מסר הוא שבעקבות המצב בצפון התחרות הוארכה עד 30 ליולי והוא מתכוון להשתתף
יאללה בן אדם מכאן הבמה שלך לכתוב משבא לך

ומצטער על הפוסט האבוד אולי זו אשמתי
YoraY
סבבי אילן :)

מקווההההה מקווה להיות הנציג

YoraY
הגמר? - בטלביזיה?
קובי תרוצה לפרט?

איפה שמעת על זה..?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement