|
האקווליזר בווינאמפ
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
מישהו פה משתמש באקווליזר בווינאמפ?
םשוט מגעיל לשמוע במחשב בלי לכוון את האקווליזר כמו שצריך
עם למישהו יש איזה דרך טובה שהוא מכוון את האיקווליזר אז שיכתוב פה
הנה איך שאני כוונתי את שלי וזה נשמע הכי נורמלי שיכולתי למצוא
60 - מכוון קצת יותר גבוה מהאמצע
170 - מכוון טיפה יותר גבוה מה60
310 - מכוון כמעט עד להכי גבוה
600 - מכוון קצת יותר נמוך מהאמצע
1k - מכוון כמו ה60
3k - עומד על האמצע
6k - מכוון כמו ה 600
12k - עומד על האמצע
14k - מכוון כמו ה170
16k - מכוון טיפה יותר נמוך מהאמצע
זהו עם לא השתמשתם לפני זה באקווליזר אז שימו את הכיוון שלי ותיראו שיפור גדול באיכות הצליל |
|
|
| Narcotic Mind |
אני פשוט משתמש ב
DFX
פחות מסובך יותר יעיל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
[QUOTE]Originally posted by Narcotic Mind
[B]אני פשוט משתמש ב
DFX
פחות מסובך יותר יעיל |
DFX מזה? |
|
|
| MoSH_MaN |
DFX
מאט סתם את המחשב זה משגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אתה מעביר לאמצע לוקח שנה ואני על 256 זיכרון פנימי!
גם סתם עוד צתוכנה שעובדצת על ה
RAM |
|
|
| DjChook |
קרייג
אני עם רמקולים
2.1
אז אני פשוט משחק עם הבאס חיצונית
ויש לך ערכות מוכנות בוינאמפ |
|
|
| warpedd_ |
| אתה יכול לעשות אקספורט למה שסידרת באקוליזר ולהעלות לאתר |
|
|
| yahel222 |
אני משתמש ב WOW THING
לדעתי אחלה תוכנה
אפשר למצוא ב www.winamp.com
תחפשו ב general\effect plugins
ממש פשוטה וממש משפרת את הסאונד
ובמיוחד אצלי כי המחשב מחובר לאמפליפייר ישן אבל טוב ורמקולים של מערכת קולנוע |
|
|
| Hell_Copter |
קריינג
סידרתי לפי ההמלצה שלך
תודה גבר |
|
|
| Narcotic Mind |
DFX מאט ?!?!?!?
אני על
P 2 400
וזה לא מזיז למחשב שלי בכלל
אני גם ממזער את זה, אני שם את זה על
small_winamp skin
ואז זה בקושי תופס מקום |
|
|
| Pinto |
| בווינאמפ 2.78 יש פריסטים מוכנים לאקולייזר לכל סוג של מוסיקה. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הכיוונים המוכנים שלהם זה סתם
הם לא משנים כלום כמעט כמו הרגיל
warpedd_ - איך אני עושה לזה אקספורט??
וגם אפשר להעלות לפה רק קבצי מפ3 ואין לי מקום להעלות אליו |
|
|
| eXeTik |
לא הצלחתי למצוא איפה ווינאמפ שומר את הקבצים של האקולייזר, אז פשוט עשיתי
screenshot
זה איך שאני מקליט למיני... אם אני אלך עם אוזניות בצד אחד של הרחוב אפשר לשמוע את מה שאני שומע מהצד השני (אם אין מכוניות עוברות :)אני זוכר בדרך לאילת... נסענו באוטובוס, שמתי פול ווליום ואיזה אחד מהסוף של האוטובוס בא אליי וביקש שאני אנמיך
:D
בכל מקרה... הסקרינשוט:
 |
|
|
|
|