return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
האקווליזר בווינאמפ
View this Thread in Original format
DJ-Kreing^^
מישהו פה משתמש באקווליזר בווינאמפ?
םשוט מגעיל לשמוע במחשב בלי לכוון את האקווליזר כמו שצריך
עם למישהו יש איזה דרך טובה שהוא מכוון את האיקווליזר אז שיכתוב פה

הנה איך שאני כוונתי את שלי וזה נשמע הכי נורמלי שיכולתי למצוא

60 - מכוון קצת יותר גבוה מהאמצע
170 - מכוון טיפה יותר גבוה מה60
310 - מכוון כמעט עד להכי גבוה
600 - מכוון קצת יותר נמוך מהאמצע
1k - מכוון כמו ה60
3k - עומד על האמצע
6k - מכוון כמו ה 600
12k - עומד על האמצע
14k - מכוון כמו ה170
16k - מכוון טיפה יותר נמוך מהאמצע

זהו עם לא השתמשתם לפני זה באקווליזר אז שימו את הכיוון שלי ותיראו שיפור גדול באיכות הצליל
Narcotic Mind
אני פשוט משתמש ב
DFX
פחות מסובך יותר יעיל
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
[QUOTE]Originally posted by Narcotic Mind
[B]אני פשוט משתמש ב
DFX
פחות מסובך יותר יעיל


DFX מזה?
MoSH_MaN
DFX

מאט סתם את המחשב זה משגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

אתה מעביר לאמצע לוקח שנה ואני על 256 זיכרון פנימי!

גם סתם עוד צתוכנה שעובדצת על ה
RAM
DjChook
קרייג
אני עם רמקולים
2.1
אז אני פשוט משחק עם הבאס חיצונית
ויש לך ערכות מוכנות בוינאמפ
warpedd_
אתה יכול לעשות אקספורט למה שסידרת באקוליזר ולהעלות לאתר
yahel222
אני משתמש ב WOW THING
לדעתי אחלה תוכנה

אפשר למצוא ב www.winamp.com
תחפשו ב general\effect plugins

ממש פשוטה וממש משפרת את הסאונד
ובמיוחד אצלי כי המחשב מחובר לאמפליפייר ישן אבל טוב ורמקולים של מערכת קולנוע
Hell_Copter
קריינג
סידרתי לפי ההמלצה שלך
תודה גבר
Narcotic Mind
DFX מאט ?!?!?!?
אני על
P 2 400
וזה לא מזיז למחשב שלי בכלל
אני גם ממזער את זה, אני שם את זה על
small_winamp skin
ואז זה בקושי תופס מקום
Pinto
בווינאמפ 2.78 יש פריסטים מוכנים לאקולייזר לכל סוג של מוסיקה.

DJ-Kreing^^
הכיוונים המוכנים שלהם זה סתם
הם לא משנים כלום כמעט כמו הרגיל

warpedd_ - איך אני עושה לזה אקספורט??
וגם אפשר להעלות לפה רק קבצי מפ3 ואין לי מקום להעלות אליו
eXeTik
לא הצלחתי למצוא איפה ווינאמפ שומר את הקבצים של האקולייזר, אז פשוט עשיתי
screenshot
זה איך שאני מקליט למיני... אם אני אלך עם אוזניות בצד אחד של הרחוב אפשר לשמוע את מה שאני שומע מהצד השני (אם אין מכוניות עוברות :)אני זוכר בדרך לאילת... נסענו באוטובוס, שמתי פול ווליום ואיזה אחד מהסוף של האוטובוס בא אליי וביקש שאני אנמיך
:D

בכל מקרה... הסקרינשוט:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement