|
שאלון: חדשות או לא לראות
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| כל שעה יש מהדורה קצרה או מורחבת ובערב מהדורה רחבה ושידורים מיוחדים בגלל המלחמה. מה דעתכם? האים יכול להיות שקצת עברנו את גבול הטעם הטוב? אולי אפילו האנשים שבמקלטים היו רוצים לראות משהו קצת יותר נעים מאשר עוד דיווח על קטיושות? |
|
|
| YoraY |
| תתסביר איך פותחים כזה ... הצבעה.... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
לדעתי הגזימו עם התקשורת..
לפי דעתי התקשורת מציקה לצבא ומונעת ממנו לעשות את העבודה נכון..
וגם כמה פחות שנדע יהיה רק טוב..
לגבי ההצבעה..
יש לך למטה
Post a poll:
שם אתה מזין את הפרמטרים
 |
|
|
| Dj Black |
בימים הראשונים ראיתי די הכל
ואפילו זיפזפתי בין הערוצים להתעדכן במה שקורה
עכשיו אני פותח רק לראות מה היה וזהו
בקשר לזה שהתקשורת מזיקה זה באמת נכון
התחרות הזאת בין צוותי החדשות הפכה את המידע כבר למשהו שיכול לפגוע אם חושבים על זה..
מה שעוד מצחיק אותי זה לראות את יעקוב איילון משדר מהצפון עם שכפ"ץ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
כל שעה יש מהדורה קצרה או מורחבת ובערב מהדורה רחבה ושידורים מיוחדים בגלל המלחמה. מה דעתכם? האים יכול להיות שקצת עברנו את גבול הטעם הטוב? אולי אפילו האנשים שבמקלטים היו רוצים לראות משהו קצת יותר נעים מאשר עוד דיווח על קטיושות? |
איפה עברנו את הגבול?
אנשים במקלטים רוצים לדעת מה קורה בחוץ ומה קורה מסביבם
תהיה בטוח שזה עדיף להם מאשר לראות את דודו טופז
ולא חסר ערוצי בידור ופנאי
מזה השאלה המטומטמת הזאת?
תחשוב על אנשים שנוסעים לצפון לבקר או מטעמי עבודה וצריכים להיות מעודכנים
לא בא לך אל תסתכל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה עברנו את הגבול?
אנשים במקלטים רוצים לדעת מה קורה בחוץ ומה קורה מסביבם
תהיה בטוח שזה עדיף להם מאשר לראות את דודו טופז
ולא חסר ערוצי בידור ופנאי
מזה השאלה המטומטמת הזאת?
תחשוב על אנשים שנוסעים לצפון לבקר או מטעמי עבודה וצריכים להיות מעודכנים
לא בא לך אל תסתכל |
אני אישית כבר לא רואה כל כך הרבה כי אני בעבודה רוב היום וכשמגיעים הביתה גם וואי נט עושה תעבודה
אבל בגדול שחר - מעולם לא הסכמתי איתך יותר
בעולם של עשרות ערוצים בטלויזיה אני חושב שכל עוד אין ערוץ בארץ שהוא כמו הסי אן אן והוא ערוץ שמשדר חדשות 24 שעות ביממה - חובתם של הערוצים הממלכתיים לעשות את העבודה הזו
משכן...יותר מדי פעמים הם פשוט מוסרים יותר מדי מידע שאולי אנחנו לא צריכים לדעת
זה הכל |
|
|
| DjChook |
אילן אני ממש לא מסכים איתך
להיפך, דווקא בגלל שהם ערוצים שפתוחים כביכול מכולם
אתה צריך לצפות מהם שיחלקו את הנטל בינהם
אני ממזמן חושב שערוץ אחד צריך להיות ערוץ חדשות בלבד
וערוצים 2 ו 10 עם הכסף הגדול צריכים להפיק ולרכוש תוכניות
טובות ובעצם להיות ערוצים בידוריים.
מי ישמע אנחנו מדינה כזאת גדולה שצריך 3 "ערוצי חדשות" הרי בסופו של דבר כולם אומרים אותו דבר ומשדרים אותו דבר, לדעתי זה ממש פאתטי ות'אמת זה דווקא יכול לבאס את האנשים שבמקלטים שחר, כל הילדים המשועממים...
ולעניין הטרד', אני צפיתי חדשות ממש הרבה שבוע שעבר, אבל השבוע זה פתאום קצת רחוק ממני, ואני רק קורא ב
YNET
על תגובות צה"ל.... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני מסכים עם חן בקטע הזה.
עוד ועוד ועוד ועוד חדשות זה רק נטחן בשכל.. כל ערוץ משדר אותו הדבר מספר פעמים ות'אמת זה מלחיץ אנשים מאוד.. רק היום שמעתי 4 פעמים חדשות..
ולא חידשו כלום..
רק מביאים אנשים שכביכול מבינים משהו לאולפן כדי שיפרטו מה נסראללה אמר..
וואט דה פאק? את מי זה מעניין בכלל ? זה סתם תכסיס למשוך רייטינג.
יביאו בסוף את מה שמו.. הגרפולוג.. שינתח את האישיות של נסראללה לפי הכתב שלו..
ושמתם לב שכל 7 בערב יש מסיבת עיתונאים עם בכיר צהל שונה?
רמטכל, מפקד חי"א, דוברת צה"ל וכ"ו..
למה לעזעזל הם חייבים לתת דין וחשבון כל יום? הם עושים את המקסימום וכולם יודעים את זה. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!מזה שנים אני לא רואה חדשות
הכל קקה
.פוליטיקה פיגועים מלחמות וגועל
בקיצר שום דבר לא חדש שם
ולא מציגים דברים באמת חשובים כמו טכנולוגייה והתפתחויות של הרפואה
.בקיצר דברים חשובים כמו רייבים ופסטיבלים באירופה
:p
!מניאק אם הזכירו בכלל בארץ את מצעד האהבה בברלין
(הדבר הכי טוב בעולם שלנו)
!פאק דה ניוז
מלחמה בטרור זה חשוב אבל יש הרבה מעבר לזה
!!!ולא מציגים לנו שום דבר מעבר לזה אז שילכו לעזזל
אה תראו את 'חדשות הוט' בערוץ 3, יש שם כל מני דברים נחמדים לפעמים
!יוצא לי לראות זאת איזה פעם בחודש\יים וזה נחמד |
|
|
| DjChook |
אין ספק שאתה גם חיי בבועה אחרת
אבל פסדר, אני מכיר אנשים כמוך ;)
בסופו של דבר אין בעיה עם חדשות, פשוט לא באינטנסיביות הזאתי
ובאמת כבר זה כמו פיגועים, יונית אומרת מאה פעם
"אהוד, העדכון שלך"
מסכן אהוד, אין לו עדכונים!!! אז הוא ממשיך לקשקש על הזקן של נסראללה :) |
|
|
| uzi |
לדעתי הערוצים הממלכתיים ממש הגזימו! שלוש ערוצים שמשדרים מהדורות (לא קצרות) כל שעה עגולה. אחרי הצהרים כולן משדרים מהדורות מיוחדות. בערב שלושלתם מגישים מהדורה מורחבת של שעה ויותר וכשסוף סוף זה נגמר אז יש שידור מיוחד מעין תוכנית אירוח שמתאימה למלחמה. נו ברצינות!
אם לא היה לכם כבלים אז לא היה מה לראות בכלל!
אני יודע שאנשים יושבים במקלטים כמו משוגעים, נפצעים ונהרגים כל הזמן, זה מאוד חשוב לתת מדי פעם מבזק אבל זה כבר נטחן מכל הכיוונים יותר מדי! שלושה ערוצים ורדיו ואינטרנט ועיתונים שכאילו עושים תחרות מי מבינייהם יביא את הדיווח הבא... זה כבר נהייה ממש מגעיל ומדכא!!!
ערוצים אלו הם הנצפים ביותר, לאנשי הצפון מגיע קצת להרגע ולא רק להתעסק בזה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני אישית כבר לא רואה כל כך הרבה כי אני בעבודה רוב היום וכשמגיעים הביתה |
בשביל אנשים כמוך הם משדרים ברצף
לא כל אחד הולך לבסיס ב 8 ובא ב 1 ויש לו פלזמה במועדון
ואני חושב שגם לאנשים כמוך מגיע להיות מעודכנים בזמנים כאלה
אז כן צריך לחרוש את זה
וכמו שאמרתי
יש למישו בעיה? כבו תטלוויזיה
איך זהבי אמר היום - אל תשלם אגרת טלוויזיה מה תרוצה ממני? |
|
|
|
|