|
למה שמים בכל צומת את השלט הזה שישראל תנצח?
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא נתלונן על כל דבר שקורה
למה שמים בכל צומת את השלט הזה שישראל תנצח
זה לא מפריע לכם? בואו נפתח טרד נעשה הצבעה
:whip: |
|
|
|
| Dj Black |
לא מפריע
בסה"כ הכוונה טובה |
|
|
| Shahar |
יא ילד מטומטם זה בשביל לעלות לאנשים ולחיילים את המורל שהתקשורת מורידה
ואתה צריך להיות באמת סתום בשביל לפתוח טרד כזה
אייקיו שואף למינוס אמרתי כבר? |
|
|
| DjChook |
שחר מה נעשה עם הדם המרוקאי שלך מה נעשה תאמין לי
איך אתה לא גולנצ'יק
(ללא שום קשר לארועי אתמול) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
יא ילד מטומטם זה בשביל לעלות לאנשים ולחיילים את המורל שהתקשורת מורידה
ואתה צריך להיות באמת סתום בשביל לפתוח טרד כזה
אייקיו שואף למינוס אמרתי כבר? |
חחחח יא כפרה..
זה היה בצחוק, נראה לך שאני באמת לא מבין למה?
ואם מדברים על היקיו.. מדבר הבן אדם שקיבל 800 בפסיכו? או מועמד לעתודה? |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מה נעשה עם הדם המרוקאי שלך מה נעשה תאמין לי
איך אתה לא גולנצ'יק
(ללא שום קשר לארועי אתמול) |
למה להשוות את האפס הזה לכל יחידה קרבית ולא משנה מה היא???!!!!!
זה אותו אחד שהתגאה בזה שהוא לא עושה כלום כל החיים ויוצא ב1 כמו איזה פקידה שרמוטה אחריי שסיימה להזדיין עם הנגד הכי מלוכלך+להכין קפה לא? |
|
|
| YoraY |
| איזה טרד מחוק (תרתי משמע)ד |
|
|
| omergunr |
לא ראיתי פה אף שלט כזה...
:clown: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחחח יא כפרה..
זה היה בצחוק, נראה לך שאני באמת לא מבין למה?
ואם מדברים על היקיו.. מדבר הבן אדם שקיבל 800 בפסיכו? או מועמד לעתודה? |
הייתי במיונים למודיעין גאמא וחתמתי ויתור ברגע ששמעתי על היציאות ובגלל שלא נראה לי שיש סיכוי שתקבל משו שמתקרב לזה אתה יכול לבוא לשחק לי =]]
| quote: | Originally posted by Koby
למה להשוות את האפס הזה לכל יחידה קרבית ולא משנה מה היא???!!!!!
זה אותו אחד שהתגאה בזה שהוא לא עושה כלום כל החיים ויוצא ב1 כמו איזה פקידה שרמוטה אחריי שסיימה להזדיין עם הנגד הכי מלוכלך+להכין קפה לא? |
וואלה נכון מתגאה בזה ולא רואה אותך ממטר
בנזונה אם לא היית מת לתנאים כמו שלי
בינתיים אני לא עושה שום תורנות ולא נמצא בבסיס אחרי 2
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :haha: |
|
|
| Meltdown |
מה אכפת לכם מתי הוא יוצא מהצבא? אי אפשר לומר שהוא היחידי בכל הארץ שיש לו את התנאים הללו, אפשר לחשוב שכל הספורטאים המצטיינים לא עם אותם תנאים, או אפילו עם תנאים הרבה יותר טובים.
בבסיס שלי, שירתו כמה ספורטאים שבקושי ראו בבסיס |
|
|
|
|