|
מערכת באוטו
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
עוד מעט נגמר המלווה ואני כבר מתכנן על מערכת שאני ישים באוטו
(206 חמודה)
:}
יש לי פאנל של קנווד לא משהו יותר מידי משוכלל בגלל שאין לי תקציב כ"כ גדול אני בנתיים ישאיר אותו
חשבתי ללכת על קומפוננט של מורל פולס ולהגביר אותו עם מגבר 2 ערוצים
ולקנות איזה סאב נחמד ולהגביר אותו עם מונו
מישהו פה השקיע בדבר? ספרו מה יש לכם באוטו
:) |
|
|
| cluBBer |
כרגע יש לי פנאל של
CLARION (MP3)
2 אחוריים של
PIONEER
2 קדמיים שבאו עם האוטו
אני חושב לשים איזה מגבר חמוד
כל השאר מיותר
תתקין במקום טוב, איפה שמבינים עניין,אני יודע שיש כמה טובים בפתח תקווא
תבדוק למשל את
SOUNDSTORM
הוא התקין לי את הפנאל ואת הרמקולים
Cars Forum
תבדוק את הפורום הישראלי ,יש שם סקשיין לאודיו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אוטו בחינם.. דלק בחינם.. רמקולים בחינם..
אז אני לא כזה בררני
העיקר שיש 4 רמקולים, כל דלת רמקול.. רדיו דיסק.. לא אמפי3 אבל סבבה..
:rolleyes: |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by cluBBer
כרגע יש לי פנאל של
CLARION (MP3)
2 אחוריים של
PIONEER
2 קדמיים שבאו עם האוטו
אני חושב לשים איזה מגבר חמוד
כל השאר מיותר
תתקין במקום טוב, איפה שמבינים עניין,אני יודע שיש כמה טובים בפתח תקווא
תבדוק למשל את
SOUNDSTORM
הוא התקין לי את הפנאל ואת הרמקולים
Cars Forum
תבדוק את הפורום הישראלי ,יש שם סקשיין לאודיו |
כן התעניינתי בקארזפורום...
אני רוצה לקנות את הסאב
cvr של קיקר
נראה כבר...
:}
בנתיים הכל תכנונים חח
איזה אוטו יש לך? |
|
|
| cluBBer |
PUNTO '03
אין לה בידוד בשיט |
|
|
| Dj Black |
לא הבנתי מה עוזר בידוד (אני חדש בעסק)
אקוסטיקה?
העיקר אתה שומע לא |
|
|
| cluBBer |
אקוסטיקה לא משהו
שומעים את הכביש יותר מידי
בגלל זה סאונד בורח , באס כרגע על הפנים
בגלל זה אני צריך לשים סאב או לפחות מגבר |
|
|
| Shahar |
| באוגוסט אבא קונה טויוטה קאמרי חדשה =] |
|
|
| DjChook |
לא יודע מה איתכם
אני בהתחלה אהבתי לשמוע חזק
והיום 4 שנים על הכביש ואני לא עובר את ה 50 אחוז
ויש באוטו של אבא שלי מערכת דיי חזקה של
ALPINE
לא יודע, לא אוהב את כל הסאבים והמגברים
תאמינו לי ארבע רמקולים וארבע טוויטרים, שם מוכר, וזה מסדר אתכם |
|
|
| Q-PiXeL |
בדיוק היום הכנסתי את האוטו ל
SOUNDSTORM
להתקנה פשוטה בנתיים
קדימה
DLS Iriduim
מגבר
XETEC Gravity
סאב
Planet Audio
פאנל נחמד של
JVC
+ כבל
0 GAUGE
(כבל מאוד עבה שבעתיד יסחוב הרבה יותר דברים)
ו
RCA
של
Audioson
אגב רק החיווט עולה באזור ה1500 שקל :)
נקווה שמחר נסיים
חזרתי היום הביתה עם חצי אוטו מפורק
האוטו אגב זה הונדה האצ'בק 93
כל הציוד זה חלקים שהיו לי וחלקים שאספתי בשנה האחרונה
לפני כמה שבועות עשיתי גם איטום בדלתות הקדמיות ואני מקווה בעתיד לאטום עוד |
|
|
| ibizaaddict |
רק לידע כללי,הרדיו דיסקים של
ALPINE
מוציאים את הצליל הכי נקי והכי טוב שיש ברדיו דיסק לרכב
מומלץ!!! |
|
|
|
|