return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מערכת באוטו
View this Thread in Original format
Dj Black
עוד מעט נגמר המלווה ואני כבר מתכנן על מערכת שאני ישים באוטו
(206 חמודה)
:}

יש לי פאנל של קנווד לא משהו יותר מידי משוכלל בגלל שאין לי תקציב כ"כ גדול אני בנתיים ישאיר אותו
חשבתי ללכת על קומפוננט של מורל פולס ולהגביר אותו עם מגבר 2 ערוצים
ולקנות איזה סאב נחמד ולהגביר אותו עם מונו

מישהו פה השקיע בדבר? ספרו מה יש לכם באוטו
:)
cluBBer
כרגע יש לי פנאל של
CLARION (MP3)
2 אחוריים של
PIONEER
2 קדמיים שבאו עם האוטו


אני חושב לשים איזה מגבר חמוד
כל השאר מיותר


תתקין במקום טוב, איפה שמבינים עניין,אני יודע שיש כמה טובים בפתח תקווא
תבדוק למשל את
SOUNDSTORM
הוא התקין לי את הפנאל ואת הרמקולים
Cars Forum
תבדוק את הפורום הישראלי ,יש שם סקשיין לאודיו
Dj Alex (ISR)
אוטו בחינם.. דלק בחינם.. רמקולים בחינם..
אז אני לא כזה בררני
העיקר שיש 4 רמקולים, כל דלת רמקול.. רדיו דיסק.. לא אמפי3 אבל סבבה..
:rolleyes:
Dj Black
quote:
Originally posted by cluBBer
כרגע יש לי פנאל של
CLARION (MP3)
2 אחוריים של
PIONEER
2 קדמיים שבאו עם האוטו


אני חושב לשים איזה מגבר חמוד
כל השאר מיותר


תתקין במקום טוב, איפה שמבינים עניין,אני יודע שיש כמה טובים בפתח תקווא
תבדוק למשל את
SOUNDSTORM
הוא התקין לי את הפנאל ואת הרמקולים
Cars Forum
תבדוק את הפורום הישראלי ,יש שם סקשיין לאודיו


כן התעניינתי בקארזפורום...
אני רוצה לקנות את הסאב
cvr של קיקר
נראה כבר...
:}
בנתיים הכל תכנונים חח

איזה אוטו יש לך?
cluBBer
PUNTO '03

אין לה בידוד בשיט
Dj Black
לא הבנתי מה עוזר בידוד (אני חדש בעסק)
אקוסטיקה?
העיקר אתה שומע לא
cluBBer
אקוסטיקה לא משהו
שומעים את הכביש יותר מידי

בגלל זה סאונד בורח , באס כרגע על הפנים
בגלל זה אני צריך לשים סאב או לפחות מגבר
Shahar
באוגוסט אבא קונה טויוטה קאמרי חדשה =]
DjChook
לא יודע מה איתכם
אני בהתחלה אהבתי לשמוע חזק
והיום 4 שנים על הכביש ואני לא עובר את ה 50 אחוז
ויש באוטו של אבא שלי מערכת דיי חזקה של
ALPINE

לא יודע, לא אוהב את כל הסאבים והמגברים
תאמינו לי ארבע רמקולים וארבע טוויטרים, שם מוכר, וזה מסדר אתכם
Q-PiXeL
בדיוק היום הכנסתי את האוטו ל
SOUNDSTORM
להתקנה פשוטה בנתיים

קדימה
DLS Iriduim

מגבר
XETEC Gravity

סאב
Planet Audio

פאנל נחמד של
JVC

+ כבל
0 GAUGE
(כבל מאוד עבה שבעתיד יסחוב הרבה יותר דברים)
ו
RCA
של
Audioson

אגב רק החיווט עולה באזור ה1500 שקל :)


נקווה שמחר נסיים
חזרתי היום הביתה עם חצי אוטו מפורק

האוטו אגב זה הונדה האצ'בק 93
כל הציוד זה חלקים שהיו לי וחלקים שאספתי בשנה האחרונה

לפני כמה שבועות עשיתי גם איטום בדלתות הקדמיות ואני מקווה בעתיד לאטום עוד

omergunr
http://carsforum.co.il
פורום מעולה !
כמה חברים שלי היתיעצו שם ולא התאכזבו..
הם תותחים שם אחד אחד..
ibizaaddict
רק לידע כללי,הרדיו דיסקים של
ALPINE
מוציאים את הצליל הכי נקי והכי טוב שיש ברדיו דיסק לרכב

מומלץ!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement