return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
*******es...Bad *******es...BAd BAD *******es -2-
View this Thread in Original format
DjChook
אז להעלאת המורל הלאומי, וכי שעמם לי והסתכלתי בארכיון הפורום
החלטתי להחזיר עטרה ליושנה
כל הכבוד לצה"ל
וכל המוסיף.. הרי זה משובח

omergunr
היא יותר מידי לבנה :wtf:
Glenn-Holmes
מישהו יסגור את הטרד הזה?!

אהה אופס זה התפקיד שלי :D
טוב נו רק נעיף עוד מבט קטן.....

אהה אוקיי עכשיו הבנתי למה הטרד נועד :eyes:
DjChook
הטרד המקורי מהארכיון

http://www.tranceaddict.com/forums/...110876-p-1.html
DjChook
Tamid tov

omergunr
יותר מידי לבןן...
ומה תעושה ער בשעה כזו :conf:
DjChook
פעם ב..יוצא עם חברים ;)
YoraY


אוי לאאא :O
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by omergunr
יותר מידי לבןן...


אין כזה דבר יותר מדי לבן!
:p
(רק בסנסיישן יש חחחח)

DjChook
quote:
Originally posted by YoraY


אוי לאאא :O


הימנית ממש מכוערת!

אבל אחלה פוזה אין ספק

coby
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

(רק בסנסיישן יש חחחח)


בונא הלכנו בסוף לסנסיישן בלאק !!!
שחכתי לכתוב פה

זה היה הדבר הכי מטורף שהייתי בו בחיים שלי @#$%!$%

ובכלל אמסטרדם עיר אדירה עשינו שם חיים
Dj Black


:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement