|
*******es...Bad *******es...BAd BAD *******es -2-
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אז להעלאת המורל הלאומי, וכי שעמם לי והסתכלתי בארכיון הפורום
החלטתי להחזיר עטרה ליושנה
כל הכבוד לצה"ל
וכל המוסיף.. הרי זה משובח
 |
|
|
| omergunr |
| היא יותר מידי לבנה :wtf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
מישהו יסגור את הטרד הזה?!
אהה אופס זה התפקיד שלי :D
טוב נו רק נעיף עוד מבט קטן.....
אהה אוקיי עכשיו הבנתי למה הטרד נועד :eyes: |
|
|
| DjChook |
Tamid tov
 |
|
|
| omergunr |
יותר מידי לבןן...
ומה תעושה ער בשעה כזו :conf: |
|
|
| DjChook |
| פעם ב..יוצא עם חברים ;) |
|
|
| YoraY |
אוי לאאא :O |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by omergunr
יותר מידי לבןן... |
אין כזה דבר יותר מדי לבן!
:p
(רק בסנסיישן יש חחחח)
 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YoraY
אוי לאאא :O |
הימנית ממש מכוערת!
אבל אחלה פוזה אין ספק |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
(רק בסנסיישן יש חחחח)
|
בונא הלכנו בסוף לסנסיישן בלאק !!!
שחכתי לכתוב פה
זה היה הדבר הכי מטורף שהייתי בו בחיים שלי @#$%!$%
ובכלל אמסטרדם עיר אדירה עשינו שם חיים |
|
|
| Dj Black |


:rolleyes: |
|
|
|
|