|
Jump! (=hip)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| quote: | Jumpstyle is op het moment de meest toonaangevende muziek soort in Nederland het is helemaal nieuw en hip. Het dansen op deze muziek is anders dan anders. Dat en nog veel meer dingen maken het discussieren op deze hyve juist extra bijzonder. Discussies over dansjes over de nieuwste liedje en de hipste jump feestjes komen allemaal aanbod. Je eigen jumpfilmpjes showen en de beste jump radiozenders beluisteren.
Wordt lid om meer van jump te leren info uit te delen en gewoon omdatje van jump houdt!
JUMP AND LETS PARTY
gegroet alon |
Hier kon ik wel om lachen, check SuPeRhiPpE site http://jumpstyle-chill.hyves.nl/
hip hip hip :D |
|
|
| ahp2002 |
die Belgen deden dat 4 tot 5 jaar geleden al tijdens die Bonzai Classics party's..
nog veel hipper! Als Belgen eerder zijn met iets dan Nederlanders, kan je het toch niet echt meer hip noemen :p j/k |
|
|
| Frenkieee |
| Een aap in de club! |
|
|
| Desperado22 |
lol... great :D
in Germany these Movies are called "Gabber in der Hauptschule" :p |
|
|
| TOR |
Hahaha, Tranceball - Calyptus. Zalig plaatje :p |
|
|
| magrec |
| pfff ziet mij er veels te vermoeiend uit om zo te dansen met dit weer :D |
|
|
| X-Tune |
| Ik ben hier wel trots op als Belg. :) |
|
|
|
|