return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Jump! (=hip)
View this Thread in Original format
Siesta
quote:
Jumpstyle is op het moment de meest toonaangevende muziek soort in Nederland het is helemaal nieuw en hip. Het dansen op deze muziek is anders dan anders. Dat en nog veel meer dingen maken het discussieren op deze hyve juist extra bijzonder. Discussies over dansjes over de nieuwste liedje en de hipste jump feestjes komen allemaal aanbod. Je eigen jumpfilmpjes showen en de beste jump radiozenders beluisteren.

Wordt lid om meer van jump te leren info uit te delen en gewoon omdatje van jump houdt!

JUMP AND LETS PARTY

gegroet alon


Hier kon ik wel om lachen, check SuPeRhiPpE site http://jumpstyle-chill.hyves.nl/


hip hip hip :D
ahp2002
die Belgen deden dat 4 tot 5 jaar geleden al tijdens die Bonzai Classics party's..

nog veel hipper! Als Belgen eerder zijn met iets dan Nederlanders, kan je het toch niet echt meer hip noemen :p j/k
Jasperovitsj
Duo-jump in de Belgische Jump-tempel The Oh!:

http://video.google.nl/videoplay?do...4557&q=duo-jump

:crazy: :crazy:
Synthesia
Ondertussen al ne klassieker geworden, "Onskool Jumping"

http://www.flurl.com/uploaded/onSKO...ping_22733.html (310.000+ hits!!!)

http://www.flurl.com/uploaded/Hakkuh_27168.html


Dees is nog veel erger :nervous:

http://www.dumpalink.com/media/1141...People_On_Drugs
Frenkieee
Een aap in de club!
Desperado22
lol... great :D

in Germany these Movies are called "Gabber in der Hauptschule" :p
TOR
quote:
Originally posted by Synthesia
Dees is nog veel erger :nervous:

http://www.dumpalink.com/media/1141...People_On_Drugs


Hahaha, Tranceball - Calyptus. Zalig plaatje :p
magrec
pfff ziet mij er veels te vermoeiend uit om zo te dansen met dit weer :D
dj_spare
http://www.youtube.com/v/fU1jTK5dRsM

lego style :D

http://home.planet.nl/~Sandt028/fransestampdans.wmv

ook ownage :D
Desperado22
this is our video... :D gabber on school in germany :D

http://video.google.de/videoplay?do...der+hauptschule

X-Tune
Ik ben hier wel trots op als Belg. :)
magrec
quote:
Originally posted by X-Tune
Ik ben hier wel trots op als Belg. :)


http://www.dumpalink.com/media/1141...People_On_Drugs

hier trots op??? jullie zijn echt gek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement