return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
[12-08-2006] Intuition FFWD Afterparty - AstA Den Haag (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
Sure :) Moet alleen effe een paar flyers hebben :p
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Sure :) Moet alleen effe een paar flyers hebben :p


Lies net aan de lijn, die gaat TOCH mee op de truuk :tongue2 :crazy:
Dus ei, we houden wel wat flyerts voor je apart dan, ma eigenlijk vinnik dat je gewoon moet komen naar Rotjeknor :thepirate
eieregooie
Ja, ik gaat dus echt niet in de regen lopen he, dus tenzij ik van Coen er ook op mag, kom ik niet :p
Loraine
Nog ff het videootje van vorig jaar zitten kijken....[[ LINK REMOVED ]]


ZINNNNNNN in morgen !


Ns kijken of hoe goed de shockbrekers van de nieuwe truuk zijn :toothless Vorig jaar ging het er zo wreed aan toe dat het een wonder was dat er geen CDJs enzo van de truuk waren gevallen :stongue:
eieregooie
fak, ik wil ook erop :(
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
fak, ik wil ook erop :(


Kom je dan toch ? :p :p
Het was ECHT het meeste wrede feest dat ik vorig jaar heb meegemaakt :crazy: :crazy: :crazy:
Heb nog dagen een compleet vernaaid evenwichtsgevoel gehad :nervous:
Na de parade ff hapje eten en dooooooorgaan in de Asta... :crazy:
Overdosis Red Bull (waarvan de voorraad na 2uur op was) en hele bubs compleet gestoorden op de truuk zorgden voor memorabele situaties :thepirate
eieregooie
hahaha

vooralsnog niet :p
Loraine
Enfin, ik ga eens slapen..morgen weer vroeg op :toothless
Khoor het wel/niet of/als je nog naar Rdam en/of DH komt, ei ;)
eieregooie
ja, den haag wel :D
Loraine
Eerste tussenstand FFWD Danceparade:

NAT EN GEZELLIE ! :D :D :D :D :D

hihi en erg benieuwd hoe de mensen op Armin's OPEN truck het hebben gehad in die zeik-regen:stongue: :stongue:
Rapportcijfer Schokbrekers Intuition Truck: 10 !! :o
FF chillen en op naar de Astaaaaaaa :crazy: :crazy: En ja, ei, ik heb meer dan genoeg flyers mee ! :p

eieregooie
goed, waar ben je nou dan? :p
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
goed, waar ben je nou dan? :p


Thuis :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement