return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Kazaa wordt legaal (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rhand
quote:
Originally posted by RadiantB


Niet te verwonderen dat Nederland en de Scandinavische landen de warezlanden bij uitstek zijn. (beste economie en zo)


Heb je het dan over de algemene economie?
Bertn
quote:
Originally posted by RadiantB
Wij betalen maandelijks 45€ aan die eikels van Telenet/Belgacom (+1€ voor elke gig die je verbruikt, naast de standaard 10 gig), dus films zijn er om te downloaden.



zever. als je het zo ziet, kan je evengoed je internet abonnement opzeggen en dat geld spenderen aan dvd's, cinema of CD's. dan komt je geld tenminste bij de juiste ontvanger (artiesten...) terecht. Zeggen dat films er zijn om te downloaden omdat je toevallig veel geld moet betalen voor je provider is gewoon gelul.
Nabistai
quote:
Originally posted by Bertn
zever. als je het zo ziet, kan je evengoed je internet abonnement opzeggen en dat geld spenderen aan dvd's, cinema of CD's. dan komt je geld tenminste bij de juiste ontvanger (artiesten...) terecht. Zeggen dat films er zijn om te downloaden omdat je toevallig veel geld moet betalen voor je provider is gewoon gelul.


Groot gelijk! Dan komt het geld tenminste bij de grootwarenhuizen terecht! (Die steken namelijk het grootste deel in hun zak)

Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk). Tzelfde voor de bioscopen, 8 euro voor naar ne film te gaan zien :stongue: Moest ik geen gratis tickets krijgen dan zouden ze mijne kop daar al lang nimeer zien.
Phortastic
quote:
Originally posted by Nabistai
Groot gelijk! Dan komt het geld tenminste bij de grootwarenhuizen terecht! (Die steken namelijk het grootste deel in hun zak)

Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk).


.
Bertn
in 1985 was het 650 frank voor een CD. In de fnac betaal je nu gemiddeld 18 euro. in 20 jaar tijd valt die prijsstijging toch goed mee?:) dingen zoals brood of benzine zijn bijna verdubbeld in prijs...


Ik zeg hier niet dat ik zelf vrijuit ga he, ik download zelf ook veel muziek/films en zo, maar zeggen dat films er enkel nog zijn om gedownload te worden gaat er wat over imo:o
Sh!fty
quote:
Originally posted by X-Tune
Zever gezever. 10 gig is net genoeg.


I'm with stupid, films downloaden is waste of bandwith. Zou ik alleen ma doen om ne film te zien da nog ma net in de cinema is, ma dan laat de kwaliteit het meestal weten.
Als telenet nu 100GB/ maand zou toelaten weet ik zeker dat de mense die nu klagen over 10 gig / maand evengoed zitte zagen dat nie genoeg is:rolleyes:
X-Tune
quote:
Originally posted by Nabistai
Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk). Tzelfde voor de bioscopen, 8 euro voor naar ne film te gaan zien :stongue: Moest ik geen gratis tickets krijgen dan zouden ze mijne kop daar al lang nimeer zien.


Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen!
Jasperovitsj
Hij heeft zowaar een klein beetje een punt :)
Loraine
quote:
Originally posted by X-Tune
Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen!


:D Verrukkelijk ! Enne...dat heeft een naam: consumptie maatschappij ! :o
diddi
quote:
Originally posted by Devilex
Als ik van dancetunes een betaalde mp3 afhaal, en ik stuur die via msn door naar ne maat, dan is die in feite illegaal van als hij bij die maat toekomt. Hoe ziet Kazaa dit?


Ik denk dat dit werkt met een digitale handtekening. Gij stuurt door en hij stuurt da nog is door en door en door... Als da in de handen valt van Brein (of andere instellingen), dan moeten ze enkel uwe naam opvragen dat in dat mp3-ke staat gecodeerd. En oeps...

quote:
Originally posted by Devilex
Alles blijft gewoon bij hetzelfde, de piraterij is niet meer te stoppen, ze hebben het gewoon veel te ver laten komen. Enige oplossing is de prijzen van CD's, DVD's en Game's te laten zakken.


Prijs laten zakken: akkoord. Te ver laten komen, da weet ik niet zenne. Ze hebben onlangs den diksten server in Zaventem van e-donkey plat gelegd, onlangs ook de site van Pirate Bay plat gelegd (hoewel die terug online is), Kazaa stopt en ik heb de algemene indruk dat iedereen wat voorzichtiger aan het worden is...

Bertn
quote:
Originally posted by X-Tune
Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen!



naast mij op kot had ik zo een kerel zitten. hij bekéék de helft van de films niet eens. "Hij verzamelde die films gewoon maar".

Sjah:)
Push2005
Ik zit maandelijks aan mijn limiet met muziek alleen, films download ik niet eens ;)

Het voorbeluisteren van tracks enzo neemt ook best wel wat op. Idem met dikwijls te streamen. Ook delen wij onze internet verbinding met 3 hier thuis (broerke die veel multiplayered enzo)

Kvind dat ze toch wel naar 15 à 20 GB zouden moeten optrekken. Of de minimumspeed van 64 kbps naar 256 kbps, om nog een beetje leefbaar te blijven.

Vergeleken met internet in andere landen staan we er toch niet meer te goed voor :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement