return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Who the hell wrote this ****? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
הפעם קצת באנגלית

http://en.wikipedia.org/wiki/Bukkake
DJ Alex E.
בעודי קורא את זה,אני שניה לפני ההליכה לשרותים(מה שנקרא,ראש צב)
אחרי שקראתי את זה נראה לי הצב השתחרר...
:eyespop:
הזוי לגמרי

איך משתי חתיכות בשר מקבלים מקצב טראנס?
:D
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא ידעתי שסקאזי זה טראנס האמת..


יש לזה הסבר די פשוט

באירופה טראנס זה מה שבארץ מכנים קלאב טראנס
ובארץ שתאומר טראנס זה אוטומט מה שאנחנו מכנים פסיכודאלי

כי בארץ יש תת מודע מטורף לגבי סיגנונות מוזיקאלים במוזיקה אלקטרונית
:)))))))))))))))))))))
DjChook
התכוונת חוסר מודעות, ולא תת מודע
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
התכוונת חוסר מודעות, ולא תת מודע

חן..
נשבע לך שאלה שמטרידה אותי המון זמן
מה זה צ'וק לעזעזל?!!
זה לא הדבר הזה במכונית משנת 1980 ?
DjChook
גם אנגלית אתה לא יודע ?!
אתה מתכוון ל
CHOCK
יעני עם חולם מלא
אני מתכוון לצ'וק, עם שורוק
שעושה דאבל או
וזה מהשם חנצ'וק
coby
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כל כך חזק

הבוקקה הרג אותי מצחוק
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
גם אנגלית אתה לא יודע ?!
אתה מתכוון ל
CHOCK
יעני עם חולם מלא
אני מתכוון לצ'וק, עם שורוק
שעושה דאבל או
וזה מהשם חנצ'וק

טוב טוב
חנצ'וק

כפרע

עיניים
YoraY
אלכס אולי די עם הכפרה עיניים נשמה שלי

:)

בחייט זה גם ערסי וגם לא מתאים לך בכלל............


הייתי אומר שגם לא מייצג את הפורום בכבוד


רק הערה בונה אל תקח קשה ;>
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
אלכס אולי די עם הכפרה עיניים נשמה שלי

:)

בחייט זה גם ערסי וגם לא מתאים לך בכלל............


הייתי אומר שגם לא מייצג את הפורום בכבוד


רק הערה בונה אל תקח קשה ;>

זה ציני, מה לקחת קשה..
:eek:

DjChook
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3292706,00.html
uzi
quote:
Originally posted by DjChook
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3292706,00.html

זה היה נחמד... אבל היא יותר מדי מקשקשת ונוקשה עם עצמה. קורה שמתאכזבים לפעמים, לא צריך לקפוץ למסכנות. היא יכולה לקחת את זה בהומור והייתי ממליץ לה להיות כנה עם בן הזוג שלה.
אני ממליץ שנפתח טראד על מין... מה דעתכם? :D
נעשה כזה טראד של שאלות חופשי מבלי לשפוט אחד את השני... אופס שכחתי שפה זה בלתי אפשרי בגלל כמה אנשים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement