return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Golden Oldies
View this Thread in Original format
theoden
tijd om wat oude herinneringen boven te halen met wat van je favourite oldies.

ik ben een tijd lang overtuigd geweest van het feit dat de cd ILLUSION 4 de beste trance cd was die ik toen kende.
met nummers zoals: 'open your eyes en moonman'.
reeds denk ik heel anders want de beste cd die tot nu toe uit is gebracht is 'Search for the Sunrise', durf ik met zekerheid te zeggen.

ik zal later nog wat namen van mijn favourite oldies opzoeken.
hier alvast een sample:
Jones & Stepheson - the first rebirth
en de meeste oude bonzai tracks
!_PeTrUs_!
De In Trance We Trust reeks is nog steeds 1 van me favo's, waarvan Deel 2 er echt bovenuit steekt.





=========

En qua losse nummers:

Marino Stephano - Vision Control
Moontribe - Dance Of The 7th Hill (DJ Tiesto Mix)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
De In Trance We Trust - serie is nog steeds 1 van me favo's


me too!

geweldige ceedees zijn dat.. daar begon het voor mij eigenlijk mee:) :)

zijn er nou 5 of meer delen uitgebracht??

en die stigma (volgens mij deel 2): wat doet die gast nou eigenlijk.. verder nl. nog nooit van gehoord:conf: :conf:

greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement