|
Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha dat boek van de turtles had ik ook....die was echt cool. Toen was ik nog heel klein volgens mij en daar kreeg je ook zo'n rood/blauwe bril bij waardoor je 2 verschillende dingen zag :p:p...eg cool :D |
Hehe ja nu je het zegt van die bril gaat er belletje rinkelen. Dat was voor die plaatjes die uit meerdere plaatjes bestonden geloof ik. Hehe zat je daar met je 3D bril tof te doen :D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hehe ja nu je het zegt van die bril gaat er belletje rinkelen. Dat was voor die plaatjes die uit meerdere plaatjes bestonden geloof ik. Hehe zat je daar met je 3D bril tof te doen :D:D:D |
ja die plaatjes bestonden uit 2 delen, dus dan baalde je dat je maar een helft had want je wilde alles zien met die blitse bril, echt lache was dat :D:D:p |
|
|
| moogwai |
Zeker interesante thread Petrus :)
Deze dingen heb ik verzameld :D:D:D
In alle soorten en maten (nee geen moderators :p).. varierend van 0,1 tot 10 liter blikken. Hoeveel had ik er ook al weer??? geloof een stuk of 1000. (als het er niet meer waren :cool: )
Die Coca Cola's series waren altijd wel leuk.. Olympische spelen.. EK Voetbal, WK voetbal, etc. Ik had ook zeer veel verschillende bierblikjes.. van Normaal Bier tot een vaag Bier uit een land waar ze hele rare tekens hebben :D (ergens in arabie volgens mij)
Wat heb ik nog meer verzameld...ff denken TOPSHOTS natuurlijk, voetbalplaatjes, buitenlands geld...
En nu verzamel mp3z... (vooral livesets) en CDM's van topnummers verzamel ik ook.
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Owja, ik spaarde vroeger ook altijd Top 40 blaadjes. Was mooi goedkoop. Ging ik altijd samen met een knakker de Top 40 luisteren op zaterdag :D en alles bijhouden enzo. |
Dat deed ik ook altijd... ik heb nog een hele verzameling blaadjes liggen. En altijd je vinger dicht bij de record knop om een topnummer op te nemen :D |
|
|
| LightForce |
| quote: | Original Posted by !_PeTrUs_!
Je ziet t al, ikzelf spaarde vroeger alles van Ferrari (mja, lekker standaard ). Van de modellen van BBurago tot aan de exclusieve modellen die meer dan 300 gulden koste.
Was ongeveer van m'n 6e tot me 13e dat ik echt alles kocht en had me hele kamer volhangen met posters en noem maar op. En al die schaalmodellen stonden netjes in een vitrinekast om het stofvrij te houden. |
Ik heb het zelfde, alleen bij mij staan ze nog wel in de vitrine kast. Heb ook een paar exclusieve versies. Een gelimiteerde testarossa van zilver, en een WK italia 90 testarossa. En nog een aantal. Heb ze nog wel staan, maar doe er verder niks mee. |
|
|
| Little Theseus |
Vroeger donald duck's gespaard, toen bierfles/viltjes en nu platen :D
Maar het liefst spaar ik toch goede herinneringen aan wat dan ook. |
|
|
| tijs08 |
Ik heb vroeger mineralen en edelstenen verzameld.. ja kweet het :D
Ik heb nu voor onfgeveer en ton aan stene in huis liggen, waarvan 95% in dozen in kasten. Maar kheb ook nog een vitrinekast op mijn zolder staan en die zit prop vol met echte edelstenen (diamant safier enz.) enzo.. geschatte waarde 1500 Euro! Ik doe er niks meer mee en moet ze maar eens gaan verkopen op een beurs ofzo.
maar het zijn toch vooral de wat gewonere mineralen, kben vroeger ook lid geweest van een stenen club (hoe kon ik het leuk vinden) en ben op kamp geweest naar mijnen in Duitsland en heb daar echt mooie dingen gevonden.

Ik ben er nu al een hel tijd mee gestopt, blij toe!
Hier heb ik al mijn zakcentjes in gestoken vroeger. Echt zonde als ik nu kijk wat ik nu allemaal met dat geld had kunen doen.
Ik spaar nu ook platen en das een hobby die nooit meer overgaat :D
Greetzz |
|
|
| Remy D |
| Als kleine jongen had ik ook altijd die voetbal stickerboeken van panini. En toen ik ouder werd ging ik basketbalkaartjes sparen van NBA spelers en ik moet zeggen dat dat een dure hobby was. Er waren merken die koste soms wel 25 gulden per pakje (8 kaartjes). Maar verder wel veel lol mee gehad. En op de 1 op de andere dag had ik er genoeg van. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Owja, ik spaarde vroeger ook altijd Top 40 blaadjes. Was mooi goedkoop. Ging ik altijd samen met een knakker de Top 40 luisteren op zaterdag :D en alles bijhouden enzo. |
inderdaaaaaaaad
dat heb ik ook nog gedaan:stongue: :stongue: :stongue:
ik miste er geen 1... deed trouwens altijd de megatop50 blaadjes meepakken... daar stond nog meer in.... wat ik me nog kan herinneren is dat ik me altijd afvroeg wat die verd0mde dancetop10 toch altijd inhield... maakte geen sens IMO...:D :D :D ...
nu weet ik wel beter :) |
|
|
| Marco Harleman |
| Alles van Marco van Basten. Doe er nu niets meer mee, ik denk dat het misschien nog wel ergens bij mijn ouders ligt. Maar toch als ik zie op tv of (helemaal bij oude voetbalwedstrijden) brrrrrr wat mooi. Vind ik mooier als Cruijf. Cruijf was ook meer voor mijn tijd dan van Basten. Verder heb ik maar heel ff die panini plaatjes gespaard. Nu is het voornamelijk Geld en het liefst zo veel mogelijk. Alleen het schiet nog niet zo heel eerg op als je alles met dezelfde vaart zo'n beetje weer uitgeeft. Maar ja geld moet rollen zeg ik dan maar. |
|
|
| serialkillah |
| Ik heb altijd al muziek verzameld... vroeger veel cassetebandjes en cd singels.. de laatste paar jaren vooral mp3's. Ook spaar ik films op DVD of VCD. |
|
|
| Kamaya |
| Toen ik nog heeeeeeel klein was heb ik postzegels gespaard, daarna van die stickerboeken waar ik mijn 50 cent zakgeld per week aan uitgaf voor een paar stickers en daarna bierviltjes, maar daar was ik snel mee gestopt. Nu spaar ik helemaal niets en geef ik mijn geld mooi uit aan belangrijkere dingen. |
|
|
| Smirnoff |
tja..... plaatjes van :
verder niks geloof ik. |
|
|
|
|