|
Favorite Tunes - July 06
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
הפרק הראשון של סדרה ההמלצות שלנו חברה מזל טוב - תשקיעו שיהיה כיף להמשיך את זה
-----------------------------------------------
חוקים פשוטים:
שבוע לפני כל סוף חודש יפתח הטרד... (הפעם חרגנו... לא משנה)ד
הטראקים חייבים להיות מהחודש שבכותרת ומטה...
טראקים חדשים מאוגוסט לדוגמא יתקבלו כי אילן ואני הגענו למסקנה שאין כוונה להפסיק את ההנאה של לרשום משהו דנדש ועדכני.
לכן, שתדלו להמעיט בהמלצות דנדשות כדי שלא יתערבבו דברים עם החודש הבא - רק דברים שבלתי ניתנים לאיפוק ושאתם מרגישים צורך עז לרשום אותם אחרת ממש תתבעסו... בנוסף תבהירו שמדובר משהו חדש שלא יכולתם להתאפק והייתם חייבים לרשום... תשתדלו לשמור את החדשים שלכם כי אף אחד לא חיבב את הצורה שקיבל הטרד הקודם
חייבת לבוא הפרדה בין הטראקים של החודש (הפעם יולי) לבין שאר ההמלצות...
תשתדלווווו לכתוב מה הסיגנון וכמה מילים שלכם על הטראק! לא נסבול את הקטע שממליצים על טראק שממש לא בסיגנון שלנו!
-----------------------------------------------
זהו.. תנסו לעשות את זה כמה שיותר מסודר יפה מרשים... ושכל אחד ידפוק את הרשימה שלו להחודש
בהצלחה - ושיהיה לנו בכיף !:)
XP טיפ חיפוש ב
(חיפוש ע"פ תאריך של קבצים האחרונים שנגעתם בהם)
לגשת לתיקיית המוזיקה שאתם רוצים לערוך בה את החיפוש
ctrl+f
-->all files and folders
-->".mp3"
-->when was it modified
-->specific date
-->להגביל תאריכים
-->search!
|
|
|
| YoraY |
July 06:
אין לייי סורי על הייבוש...... לא מעודכן אני כמה חודשים מאחרונית אני תמיד אנסה להשלים אחריכם
טראקים בעיקר מאפריל..
כן אמנם הם לא הדבר הכי חדש בסצנה אבל ההמלצות שלי תמיד טובות למי שפיספס!
:D
Skyscraper - The Hymn 2006 (Original 1999 Version)
הגיע לאחרונה בסי די מקסי עם גירסאות נוספות אבל אין על הגירסה הזאתתת עם הוואקלים המרגשים האלהההההההה אחחח תענוג תענוג, הקלאב טראנס של פעם הכי טוב תאמינו לי :) - מלודי
Zehavi and Rand Vs Hydroid - Carpe Diem
טוב תקשיבו בפעם הראשונה ששמעתי את זה ואהבתי את זה אמרתי לעצמי: אוקי.. אין מצב שזה שלהם.. יש פה טעות של הקבוצה המשחררת...
קטע מד-הייייייייייייים! ברמת ארמין ללא ספק בכלל! השיא של הטראנס של ימיינו, קלאב טראנס מלודי
Robert Nickson Feat Elsa Hill - Close Your Eyes
ניקסון עושה זאת שוב! מרגש מרגששש
גם מלודית וגם וואקלית.. יפה מאד!
Jussi Soro - Backlash
קלאב טראנס לאף... קטע עם מלודיה מאד קשוחה הייתי אומר
מעניין מאד שווה שמיעה.. צלילים יפים
Ekon - Existence
אוקי יש 2 גירסאות שתיהן מגניבות..
האורגינל הוא כמו שילוב של קצב קלאב טראנס חביב כשכל השאר נשמע פרוגרסיבי לגמרי... הייתי אומר שזה קלאב-פרוג
:P
הגירסה השניה הרבה יותר כבדה במקצב וגם הסינט הפעם בראש בתווים עמוקים ולעניין
Expose - more than this (phil york & the coalition rmx)
סיגנון: פיל יורקי מאד למי שמכיר, כרגיל... אצלו הקלאב טראנס מאד חזק ומהיר
אהבתי מאד את השילוב של הוואקל שהבנתי שהוא שיר משנות ה80 יפה לאאלה... :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
אהה?!
מה קורה פה...
בלאגן שלם למה שתי טרדים...? קיצר יוראי אתה נקרא לסדר
לשם מה הטרד הזה אם נפתח טרד של אוגוסט?
ואנחנו בסוף יולי? |
|
|
| YuVaL |
Arksun - Arisen:
קטע באמת אחד המלודים המרגשים שיצאו בזמן האחרון.. אני אישית חיכיתי לו דיי הרבה זמן. ארמין בזמנו היה ממש חורש עליו בתוכנית שלו. קטע אפליפטינג כמו בימים הטובים :P
9/10
Bubble Fish - Stars Of Ibiza (Sean Tyas Remix):
רימיקס דיי חמוד, דיי מציל את האוריג'ינל שהוא דיי עלוב ת'אמת.. מוסיף לו טיפה חוזק ויותר דרייב לקטע.. בהחלט חמוד
7/10
Coast 2 Coast - Home (5AM Mix) (מה הקשר?!? :P):
סתם קטע שבאה לי דודה עליו מאז ששמעתי את יוהן חיליאן בדום מנגן איזה רימיקס מוזר.. ללא ספק הרימיקס הכי יפה שיש לקטע הזה. מ2001, אני אישית חושב שהוא מתעלה על האורג'ינל.. קטע חזק ומרגש ברמות מטורפות..
:eyespop: :eyespop:
10/10
Freddie Mercury - Love Kills (Rank 1 Dub Mix):
קטע שהוא פחות הסגנון שאני שומע.. יש גיחות של ווקאל של גבר פה ושם.. קטע יותר טקי טיפה.. פחות מלודי.. אבל עדיין סבבה לגמרי, במסיבה זה נראה לי קוטללל
7/10
Randy Katana - Plastic Fantastic:
מיאוווווו.. קטע טק טראנס מטורף מבית היוצר של קיטאנה.. אחד החזקים.. לא צריך להוסיף הרבה..
8/10
Sakin - Braveheart 2006 (DJ Scot Project Mix):
ההמנון הזה מתוך הסרט לב אמיץ.. יצא חודש שעבר על תקליט עם גרסת אינטרו כזאת ועוד רימיקס נחמד.. אבל סקוט אחרי הרבה זמן שלא יצא לי לשמוע משהו שלו מביא את המגע המטורףףףף הזה שגורם לך לראות ננסים רצים בעירום ליד בתי אבות בשעת בוקר מוקדמת.. מיאוווו
9/10
Super 8 - Get Off (Original)
טוב בעקרון לא יצא לי לשמוע את הקטע לעומק.. רק רפרופ קטן כזה.. אבל הוא נשמע ממש ממש נחמד.. כמו שסופר 8 יודעים ככה בפנאן שלהם.. יש איכות אני אומר..
8/10
יש עוד דיי הרבה קטעים שיצאו החודש פשוט לא היה לי ממש זמן לשמוע את כולם.. עוד ביקורות חסרות תועלת יבואו בהמשך.. :P |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אנשים אני משתף אתכם בקונפליקט קטן שאני דן עליו עם יוראי
מאחר ויש תטרד שאלקס פתח אנחנו בבעיה כי יש שתי טרדים
הרעיון של יוראי בעייתי מסיבה פשוטה - הוא מציע לפתוח טרד על קטעי החודש רק בסוף החודש משמע - אי אפשר להמליץ על קטעים ביום שהם יוצאים
הרעיון מאחורי זה הוא לתת לאנשים לשמוע קטע כמה וכמה פעמים לפני שהם מגיבים - שלא ימליצו ישר על משחדש אלא יתנו לקטע קתצ זמן "להתבשל" בלי קשר למשאני חושב על זה אני רוה לראות מה דעתכם בנושא
אם אתם מסכימים עם זה ועם משיוראי רשם בפוסט הראשון אז נעשה את זה ככה ואלכס...נאחד את הטרד שפתחת לתוך הטרד הזה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב אנשים אני משתף אתכם בקונפליקט קטן שאני דן עליו עם יוראי
מאחר ויש תטרד שאלקס פתח אנחנו בבעיה כי יש שתי טרדים
הרעיון של יוראי בעייתי מסיבה פשוטה - הוא מציע לפתוח טרד על קטעי החודש רק בסוף החודש משמע - אי אפשר להמליץ על קטעים ביום שהם יוצאים
הרעיון מאחורי זה הוא לתת לאנשים לשמוע קטע כמה וכמה פעמים לפני שהם מגיבים - שלא ימליצו ישר על משחדש אלא יתנו לקטע קתצ זמן "להתבשל" בלי קשר למשאני חושב על זה אני רוה לראות מה דעתכם בנושא
אם אתם מסכימים עם זה ועם משיוראי רשם בפוסט הראשון אז נעשה את זה ככה ואלכס...נאחד את הטרד שפתחת לתוך הטרד הזה |
בקשר לדברים האלה אני אצטרף ואגיד שמותר להמליץ על דברים חדשים אבל! תשתדלו שלא יהיו הרבה - קראו למעלה בחוקים...
הרבה אנשים היו בעד ניהול ההמלצות בדרך זו - אז יאללה מחכים לשמוע את מה שיש לכם להגיד |
|
|
| DvJ |
איפה לרשום???
לא הבנתי מה הולך
אם אני ירשום בסוף החודש את הקטעים שהשתחררן אז זה לא יהיה אטרקטיבי כלכך לדעתי אנשים נוטים ללכת ולהסתכל קדימה....
ואני חייב שזה יהיה רק בסגנון טראנס ?? |
|
|
| YoraY |
...וועה וועה.. חשבתי שהבהרתי את עצמי טוב
תקשיבו: יש 2 ברירות
הראשונה זה המצב הנוכחי: טרד אחד שמפוצץ בהמלצות דנדשות חדשות מה שנראה כמו איזה
NFORCE
של
MP3
שכל אחד חופר בדברים האחרונים ששוחררו והודו פה אנשים שזה נהיה טרד שלא מעניין אף אחד כשהוא עשוי בצורה כזאת
:זה גרם לי לחשוב על פיתרון שזה הברירה השניה
לקראת כל סוף חודש יפתח טרד אחד ששם כל אחד ישים איזה 10 טראקים ככה שהוא קלט בחודש האחרון וכן הטובים שלו ולא כל דבר שהוריד וקצת חיבב
יספר עליו קצת כדי שלא ניפול בפח על איזו המלצה שלא מעניינת
מה שכן נתנו גם פיתרון ל"לא מסוגלים להתאפק חייבים להמליץ על הדברים החדשים ועכשיו!" - שאפשר להמליץ על כאלה למרות שזה יקלקל קצת אבל מה לעשות, צריך להשתדל לצמצם בכאלה... |
|
|
| uzi |
| לדעתי עדיף לפתוח בתחילת כל חודש טרד המלצות לאותו החודש ככה יהיה לכולם זמן לשמוע מגוון תוכניות ולהמליץ מפה ומשם... וגם קצת לפטפט ולהגיב בטרד. הכי כיף! |
|
|
| YoraY |
| כה גם לי הרעיון הזה עלה השבוע |
|
|
| YoraY |
| טוב אני תכלס באינטרסנטיות שלי לעשות את זה כמו שהוצע מההתחלה אבל צריך ללכת בעקבות הרצון של הפורום ....... |
|
|
|
|