return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קטע שקט שיצרתי
View this Thread in Original format
YoraY
תהנו - תגיבו, אני יודע שזה לא הדבר המושלם ביותר ששמעתם אבל זה מספיק יפה

[[ LINK REMOVED ]]
Dj Alex (ISR)
לא רע אבל הייתי משנה את הסמפל של הפסנתר
YoraY
וואלה? - למה? .. אני חושב זה אחלה פסנתר
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
וואלה? - למה? .. אני חושב זה אחלה פסנתר

הייתי מוריד אותו אוקטבה שיהיה יותר קל ומרגש.
YoraY
תחליט אוקטבה או סמפל :)

וניסיתי להוריד אוקטבה זה יותר מדי כבד - כמו איזה סיפור טראגי
Flotser
אני אהבתי!

דווקא אהבתי את הסמפל של הפסנתר...
וגם הפרקשן שבחרת מאוד מתאים לסגנון הזה

לפעמים הקטע מרגיש טיפה ריק אבל בטח אתה עוד מתכוון לעבוד עליו

בהצלחה!
skelz
יוראי קטע יפיפה אחי
כל קטע הליווי של הסטרינגים יפיפה
פריקאשן מצויין גם כן
ו.. הסמפל של הפסנתר קצת הורס, אומנם לא כל כך מורגש
אבל אפשר להכניס שם פסנתר עמוק יותר ומרגש יותר ובכך להוציא תוצאה טובה הרבה יותר

אם אני אמצא סמפלים של אחד כזה אני יביא לך
Dj Alex (ISR)
עם איזה תוכנה אתה עובד?
YoraY
ריזון 3 לצערי


מה אתם רוצים מהפסנתר שלי הוא יפה :)
YoraY
מה זה פרקשן? :toothless

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
ריזון 3 לצערי


מה אתם רוצים מהפסנתר שלי הוא יפה :)

למה לצערך?
YoraY
כי זו תוכנה חלשה ליד קיובייס
ותמיד רציתי לדעת קיובייס וזה מבעס שעכשיו כל מה שהראש שלי מבין זה ריזון וקיוביי בלתי ניתנת ללמידה עצמית, לא בשבילי לפחות..

בגלל זה אני מחנך יוצרים מתחילים לגשת ישר לקיובייס, למרות שהם מאד מתעקשים פרוטי..... כדי שלא יתקעו כמוני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement