|
קטע שקט שיצרתי
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
תהנו - תגיבו, אני יודע שזה לא הדבר המושלם ביותר ששמעתם אבל זה מספיק יפה
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| לא רע אבל הייתי משנה את הסמפל של הפסנתר |
|
|
| YoraY |
| וואלה? - למה? .. אני חושב זה אחלה פסנתר |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
וואלה? - למה? .. אני חושב זה אחלה פסנתר |
הייתי מוריד אותו אוקטבה שיהיה יותר קל ומרגש. |
|
|
| YoraY |
תחליט אוקטבה או סמפל :)
וניסיתי להוריד אוקטבה זה יותר מדי כבד - כמו איזה סיפור טראגי |
|
|
| Flotser |
אני אהבתי!
דווקא אהבתי את הסמפל של הפסנתר...
וגם הפרקשן שבחרת מאוד מתאים לסגנון הזה
לפעמים הקטע מרגיש טיפה ריק אבל בטח אתה עוד מתכוון לעבוד עליו
בהצלחה! |
|
|
| skelz |
יוראי קטע יפיפה אחי
כל קטע הליווי של הסטרינגים יפיפה
פריקאשן מצויין גם כן
ו.. הסמפל של הפסנתר קצת הורס, אומנם לא כל כך מורגש
אבל אפשר להכניס שם פסנתר עמוק יותר ומרגש יותר ובכך להוציא תוצאה טובה הרבה יותר
אם אני אמצא סמפלים של אחד כזה אני יביא לך |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| עם איזה תוכנה אתה עובד? |
|
|
| YoraY |
ריזון 3 לצערי
מה אתם רוצים מהפסנתר שלי הוא יפה :) |
|
|
| YoraY |
| מה זה פרקשן? :toothless |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
ריזון 3 לצערי
מה אתם רוצים מהפסנתר שלי הוא יפה :) |
למה לצערך? |
|
|
| YoraY |
כי זו תוכנה חלשה ליד קיובייס
ותמיד רציתי לדעת קיובייס וזה מבעס שעכשיו כל מה שהראש שלי מבין זה ריזון וקיוביי בלתי ניתנת ללמידה עצמית, לא בשבילי לפחות..
בגלל זה אני מחנך יוצרים מתחילים לגשת ישר לקיובייס, למרות שהם מאד מתעקשים פרוטי..... כדי שלא יתקעו כמוני |
|
|
|
|