|
דפש מוד ביטלו את ההופעה! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
אוי דיי נו
בוא לא נשחק אותה ראש קטן
כל בנאדם נורמלי יודע מזה 100 ק"מ ואני מאמין שלפני שהם באו הם דיברו עם אנשים בארץ שידעו להסביר להם מזה 100 ק"מ והסבירו להם את הסיכונים
ואני יגיד לך יותר מזה
אח שלי עובד במשרד הבטחון והייתה לנו הרצאה של פיקוד העורף השבוע וגם הוא וגם פיקוד העורף אמרו שמה שלא יקרה - אין שום סיבה להיכנס למקלטים בת"א כל עוד אין איום עם טיל כימי
אז מה כבר היה יכול להיות להם? אתה יודע שאנחנו מעבירים ציוד לבסיסים בצפון ומאשרים את זה כל יום ? הנזק הכי גדול שהיה יכול להיגרם זה שיזיזו תהופעה בשעה שעתיים...וזה ממש במקרה שהיה איום חזק על ת"א
זה הנזק הכי חמור שהיה יכול להיגרם ותאמין לי שאמרו להם את זה
אז עזוב
לא רצו שלא יבואו
ואנשאללה גם שלא יזמינו אותם לארץ יותר
ואם אפשר שיפילו להם טיל באמצע הופעה בחו"ל |
דיי כבר עם המשאלות שדפש מוד\ארמין\פיוידי או כל מוזיקאי אחר יקבלו טיל של חיזבאללה על הראש
:)
במקומם גם אני לא הייתי בא,לזרוק חיים של כסף ומוזיקה ושאיזה ערבי חתיכת חרא יהרוג אותם???,לא שווה להם את הסיכון של אחד למיליון גם
אם הם היו שיקיין או וואי אאוט ווסט כבר היה אכפת לי יותר
:D |
|
|
| Meltdown |
רק כדי ליידע אתכם, מספיק די ג'ייז עשו רמיקסים לשירים שלהם, וחלקכם לא הגיב כך כאשר נודע לו שואן ביורן מבטל את ההגעה שלו לאומן, אז די עם הצביעות!
אם אתם לא שומעים אותם, אז סבבה, אבל כדאי שתבינו שאי ההגעה שלהם, רק יכולה להחזיר אותנו אחורה בערך 6 שנים אחורה, שכמעט אף אומן לא הסכים להגיע לארץ, מלבד פה ושם די ג'ייז וגם כן רק למועדונים הגדולים, צאו מהסרט שאתם חיים בו, שרק מוזיקה אלקטרונית זה מה שחשוב.
אפשר להבין את ההחלטה שלהם או של הצוות הטכני שלא להגיע, אבל קשה לקבל אותה, בטח ובטח בעיתוי שהיא נמסרה, פחות משבוע לפני ההופעה, במיוחד לאור כמות האנשים אשר רצו להיות בהופעה, ורכשו לה כרטיסים, מעניין איזה די ג'יי יביא לארץ יותר מ 40 אלף איש במקום פתוח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
דיי כבר עם המשאלות שדפש מוד\ארמין\פיוידי או כל מוזיקאי אחר יקבלו טיל של חיזבאללה על הראש
:)
במקומם גם אני לא הייתי בא,לזרוק חיים של כסף ומוזיקה ושאיזה ערבי חתיכת חרא יהרוג אותם???,לא שווה להם את הסיכון של אחד למיליון גם
אם הם היו שיקיין או וואי אאוט ווסט כבר היה אכפת לי יותר
:D |
זה לא משאלות
אבל וואלה אנשים כאלה? שיפול עליהם טיל באמצע הופעה מעניינתי גם חחחחח
ושוב
אני בטוח שאנשים מספיק בכירים הסבירו להם תמצב
אז חלאס דיי
פיקוד העורף בכלל אמר בפירוש
שאם יורים על ת"א לא להיכנס למקלטים!! רק למרחבים מוגנים
יכלו לעשות את זה בסינרמה ובעוד אלף מקומות |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Meltdown
רק כדי ליידע אתכם, מספיק די ג'ייז עשו רמיקסים לשירים שלהם, וחלקכם לא הגיב כך כאשר נודע לו שואן ביורן מבטל את ההגעה שלו לאומן, אז די עם הצביעות!
אם אתם לא שומעים אותם, אז סבבה, אבל כדאי שתבינו שאי ההגעה שלהם, רק יכולה להחזיר אותנו אחורה בערך 6 שנים אחורה, שכמעט אף אומן לא הסכים להגיע לארץ, מלבד פה ושם די ג'ייז וגם כן רק למועדונים הגדולים, צאו מהסרט שאתם חיים בו, שרק מוזיקה אלקטרונית זה מה שחשוב.
אפשר להבין את ההחלטה שלהם או של הצוות הטכני שלא להגיע, אבל קשה לקבל אותה, בטח ובטח בעיתוי שהיא נמסרה, פחות משבוע לפני ההופעה, במיוחד לאור כמות האנשים אשר רצו להיות בהופעה, ורכשו לה כרטיסים, מעניין איזה די ג'יי יביא לארץ יותר מ 40 אלף איש במקום פתוח |
טכנית דפש מוד זה גם מוזיקה אלקטרונית
יותר מסחרית ועם כמה אלמנטים של רוק אבל זה עדיין מוזיקה אלקטרונית.
ועם כל הכבוד אי הגעה של דפש מוד שהיא הרכב גדול ומלא בכסף ומיליוני מעריצים לא מסמנת לאי הגעה של מרקוס שולץ למשל שאיך נגיד...פחות מפונק לגבי התנאים.
זה פורום של טראנס, זה פורום של מוזיקה שהיא ניפרדת מהמיינסטרים,למה אתה מופתע שלא מעניין פה הגעה של אמן אם.טי.וי כזה או אחר?
ודוגרי אנחנו בתקופת מלחמה...לא הכי הגיוני שאנשים עכשיו יתחילו לבכות מזה שדפש מוד שהם אפילו לא המוזיקאים האהובים עלינו ביותר לא יגיעו - אם זה היה בתקופת שלום היינו מרשים לעצמנו אולי את המותרות של להיתרגז או להיתרגש מזה שהרכב כזה או אחר לא יגיע לשיר ולנגן פה אבל עכשיו זה לא כזאת דאגה בשבילנו.
ודרך אגב,אני מכיר ואוהב הרבה שירים שלהם |
|
|
| Shahar |
לדעתי אומן שבמצב כזה לא מוכן לבוא לפה צריך לתת לו צו איסור כניסה לפה
שלא יבוא
ולא בגלל שזה יזיק לו לכסף אולי הוא יכול לעשות את זה במדינות אחרות
אבל ככה הוא ילמד איך להתנהג
וכן גם האזרחים לא צריכים להתעצבן כי זה מצב של מלחמה ויש אנשים שנלחמים!! |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתי אומן שבמצב כזה לא מוכן לבוא לפה צריך לתת לו צו איסור כניסה לפה
שלא יבוא
ולא בגלל שזה יזיק לו לכסף אולי הוא יכול לעשות את זה במדינות אחרות
אבל ככה הוא ילמד איך להתנהג
וכן גם האזרחים לא צריכים להתעצבן כי זה מצב של מלחמה ויש אנשים שנלחמים!! |
טוב שלא נסחפת..
אתה מוכן ללכת עכשיו לנופש בעיראק?
מפחדים, בסדר, אפשר להבין..שלא יבואו, הם רוצים להישאר בחיים, נסלח להם על זה.
אפילו אם הסבירו להם בדיוק מה הולך כאן (למרות שאני בטוח שלא)
תמיד יהיה להם את החשש שמשהו יקרה, כי מה לעשות, ישראל במלחמה. |
|
|
| m0sh |
שחר תבין שאתה גר פה אז אתה רואה את אחרת
אתה לא מצליח לעשות הבדלה בין המציאות שלך למציאות של מישהו שבא מבחוץ
בישראל יש מלחמה וככה רואים את זה בעולם
אני רוצה לראות אותך מר גיבור גדול נוסע לבוסניה שהם היו במלחמה
אפשר להבין אותם ,גם אני לא הייתי בא ואין מה לעשות ככה זה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
טוב שלא נסחפת..
אתה מוכן ללכת עכשיו לנופש בעיראק?
מפחדים, בסדר, אפשר להבין..שלא יבואו, הם רוצים להישאר בחיים, נסלח להם על זה.
אפילו אם הסבירו להם בדיוק מה הולך כאן (למרות שאני בטוח שלא)
תמיד יהיה להם את החשש שמשהו יקרה, כי מה לעשות, ישראל במלחמה. |
מה קשר נופש בעיראק?
אותך יהרגו כי אתה יהודי אתה בולט
זה כמו שתרצה לנסוע לעזה
אבל אותם אין לאף אחד אינטרס להרוג ביחוד עכשיו כשיש פה הגנה כבדה
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר תבין שאתה גר פה אז אתה רואה את אחרת
אתה לא מצליח לעשות הבדלה בין המציאות שלך למציאות של מישהו שבא מבחוץ
בישראל יש מלחמה וככה רואים את זה בעולם
אני רוצה לראות אותך מר גיבור גדול נוסע לבוסניה שהם היו במלחמה
אפשר להבין אותם ,גם אני לא הייתי בא ואין מה לעשות ככה זה |
אוי התירוץ הזה היה כל השנים ובנינו זה שטויות
לבוסניה אין צבא כמו ישראל
והעולם יודע איזה צבא יש לנו..צבא שיכול להלחם ב 2 גזרות ואפילו יותר זה צבא שאפשר לסמוך עליו
חוץ מזה במשך 3 שבועות לא נפל פה טיל אחד אז מה הקטע?
קיצור לא רוצים לבוא לא צריך
בוא נגיד שלא ירדה לי דמעה
אבל בתור שר התיירות או מי שלא אחראי על זה לא הייתי נותן להם לנחות בארץ |
|
|
| epsilon1 |
לא קשור יהודי לא יהודי...כל אחד מפחד לנסוע לעיראק כי התדמית שהיא קיבלה בחדשות זה של תל חורבות שאם אתה דורך על האדמה אתה נחטף ומסעים אותך עם סכין.
קיצר זאת לא הנקודה..אנשים רואים חדשות, רואים את נהריה ואת כל הצפון מופגז עם דירות הרוסות והכל, מפחדים לבוא לפה למרות שת"א רחוקה מאוד מהאיזור. לא רוצים לקחת את הסיכון..
גם אני לא אזיל דמעה שהם לא יבואו ולמעשה לא איכפת לי בכלל...אבל אפשר להבין אותם. לאסור עליהם לבוא לארץ זה אידיוטי ומחשבה מרחיקת לכת. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אוי התירוץ הזה היה כל השנים ובנינו זה שטויות
לבוסניה אין צבא כמו ישראל
והעולם יודע איזה צבא יש לנו..צבא שיכול להלחם ב 2 גזרות ואפילו יותר זה צבא שאפשר לסמוך עליו
חוץ מזה במשך 3 שבועות לא נפל פה טיל אחד אז מה הקטע?
קיצור לא רוצים לבוא לא צריך
בוא נגיד שלא ירדה לי דמעה
אבל בתור שר התיירות או מי שלא אחראי על זה לא הייתי נותן להם לנחות בארץ |
לבוסנים גם אין כמות אויבים כמו לישראל
רק שתדע לך שזה מצב די דומה ולא מעט אנשים (מעולם הספורט בעיקר) שהיו גם פה וגם שם מדברים על הדמיון בין החיים שם איך שהם נראו בתקשורת והבועה שהיתה גם שם כמו בתל אביב לבין החיים שלנו כאן
ועוד לא ראיתי את הצבא שלנו עוצר טיל באוויר ומכוון אותו לים - אז כל עוד יש איום כלשהו שחיזבאלה מפרסם וכל כלי התקשורת משדרים המצב כאן נראה כלפי חוץ מסוכן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לבוסנים גם אין כמות אויבים כמו לישראל
רק שתדע לך שזה מצב די דומה ולא מעט אנשים (מעולם הספורט בעיקר) שהיו גם פה וגם שם מדברים על הדמיון בין החיים שם איך שהם נראו בתקשורת והבועה שהיתה גם שם כמו בתל אביב לבין החיים שלנו כאן
ועוד לא ראיתי את הצבא שלנו עוצר טיל באוויר ומכוון אותו לים - אז כל עוד יש איום כלשהו שחיזבאלה מפרסם וכל כלי התקשורת משדרים המצב כאן נראה כלפי חוץ מסוכן |
שמע עזוב את בוסניה כי אנלא יודע מה קורה שם
בקשר לטיל?
כשישגרו טיל לת"א אתה תראה מה חייל האוויר מסוגל
בתור אחד שאח שלו עובד במשרד הבטחון אני מבטיח לך את זה
וזה מצחיק מה שאתה כותב
כי כשרוצים להראות שישראל עושה שואה למדינות אחרות
אז כולם בחו"ל יודעים להאמין שיש לנו צבא חזק ומפחיד
אבל כשרוצים להראות שבטוח פה אז הם לא מאמינים?
נשמע דפוק |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע עזוב את בוסניה כי אנלא יודע מה קורה שם
בקשר לטיל?
כשישגרו טיל לת"א אתה תראה מה חייל האוויר מסוגל
בתור אחד שאח שלו עובד במשרד הבטחון אני מבטיח לך את זה
וזה מצחיק מה שאתה כותב
כי כשרוצים להראות שישראל עושה שואה למדינות אחרות
אז כולם בחו"ל יודעים להאמין שיש לנו צבא חזק ומפחיד
אבל כשרוצים להראות שבטוח פה אז הם לא מאמינים?
נשמע דפוק |
מה זה קשור שיש לנו צבא חזק
צבא חזק לא שווה אפס הרוגים במקרה של מלחמה
זה שיש לנו צבא חזק לא הופך את זה לפחות מסוכן להיות פה אם ייפול פה טיל |
|
|
|
|