return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
En Wat Hebben Wij Gestemd Vandaag? (pg. 2)
View this Thread in Original format
ChooChoo
Ik heb ook op de VVD gestemd. Maar het had nie veel gescheeld of ik had niet gestemd. Met de VVD bij ons was ik nog het meest eens.

greetz ChooChoo
magrec
Ik wist echt niet waar ik op moest stemmen heb maar op gemeente belangen gestemd die hadden wel wat dingen waar ik het mee ééns was haha ook gewoon op de persoon gestemd die onderaan staat :D
moogwai
Partij SLZB op een teamgenoot van mij :D

Is een protest partij tegen al die lokale partijen (waar je apart op kunt stemen en samen een partij vormen) die er al 4 jaar niks van bakken....
LightForce
Leefbaar Maarssen!!!!!!!!!!!!!
Remy D
Ik heb op EVE gestemd!!!!!!!!!
@ddicted
Op de VVD gestemd, zijn er trouwens best veel hier.
Jukx
ik heb op STIP gestemd.. dat is een lokale studenten-partij die pleiten voor meer horeca en glasvezel-internet voor heel delft!!

mijn stem hebben ze! :)
Jappio
Ik heb op ONS(onafhankelijk nieuw spijkenisse) gestemd.. Was eigenlijk ook alleen maar omdat de nr 4 op die lijst mn oude gymleraar is.. Heb ff naar de programma's gekeken van al die partijen, t kan aan mij liggen, maar volgens mij beloven ze zo'n btje allemaal t zelfde.. (lees: vaaaaag)

Maar ja.. Mijn stem is dus bekend :P
Henkie_henk
Ik heb op Harderijk anders gestemd.. naja niet ik.. heb me zus gemachtigd.. of me ouders.. weekveel.. ikzelf was werken.. slapen.. kapper.. druk druk..
tijs08
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik heb op Harderijk anders gestemd.. naja niet ik.. heb me zus gemachtigd.. of me ouders.. weekveel.. ikzelf was werken.. slapen.. kapper.. druk druk..

kijk zo hoort het! toch wat doen met die stem :D

geen stem is een verloren stem!

Remy D
Ik wou op EVE stemmen maar het bestond niet. :( Jammer nu ga ik ook niet stemmen zat wel ff te denken om straks op Pim te gaan stemmen maar dat is eigenlijk ook maar een stuk verdriet. Ze zoeken het maar lekker uit daar in Den Haag. Ik hou me gewoon aan de normen en waarden en volg keurig de regels op. :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by tijs08

kijk zo hoort het! toch wat doen met die stem :D

geen stem is een verloren stem!

lol propoganda zit goed ingebakken he!

Bob jij of bob ik?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement