return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
PVD @ Eilat, Hof Hadekel
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
ראיתי היום בטיאנטי פלייאר של פיוידי באילת באיזור ה
31/8 - 1/9
משהו כזה. לא זוכר בדיוק..
YuVaL
בלאט.. עד אילת בשביל פול ואן דייק.. למה לא עושים את זה קרוב יותר :\
DvJ
כה באתר שלו רשום ב1 ל9 אם אני לא טועה רק שלא יבטל....
sh33p
עם אסטריקס ויהל
אין מצב שאני נוסע עד לשם
DjChook
זה יבוטל עוד אל תדאגו
uzi
אוי! עם כל הכבוד לאילת... מסיבה בקצה הדרומי של המדינה זה כל כך לא נוח!!!!!!
Shahar
אין לי מושג איך אני יחזיק את עצמי עד שהוא יגיע :rolleyes:
cluBBer
אם נוסעים לאילת אז נוסעים לא רק בגלל מסיבה אחת
נוסעים בגלל כל החוייה

צריך להיות מפגר בשביל לנסוע למסיבה ומייד אחריה לחזור כאילו
...
YuVaL
מעצבן אותי שהמתכונת הזאת של המסיבות האלה חוזרת על עצמה כל הזמן

דיי ג'יי מחול ולפניו\אחריו או איזה עופר ניסים או איזה מגה דיי ג'יי ערס ישראלי שיביא את כל המעפנים האלה למסיבה שיעשו ימבה כסף.
YO-I
לצערי עוד מסיבת כסף מסריחה

עד שלא יחזירו את המסיבות האינטימיות באומן כמו שאז טייסטו היה מנגן במועדון הירושלמי באווירה שלא הייתה כמותה, לא נראה לי שאני אצא למסיבות הללו

ואגב, ארמין ביטל את הגיג שלו לארץ והוא עוד נחשב אוהב ישראל, אז למה שהגרמני הזה שהוא אוהב יותר ערבים יגיע לארץ עם כל הבלאגן בצפון

THE_BLUE_DRAGON
!פול, יהל ואסטריקס - וואלה ליין-אפ לא רע
אני לא יודע מה יהל מנגן בזמן האחרון
.אבל הייתי שהוא ניגן בחוות היען בתחילת 2005 מתי שהיה טיאסטו ודווקא היה נחמד

!אם יוסיפו את עופרה לאותו יום אני בטוח לא הולך
.אבל אם זה ישאר הליין-אפ אז יש מצב אני ילך במידה ויהיה כסף
נראה כבר בהמשך, יש עוד חודש

?ד"א לדיגוויד נסעתם, לסשה נסעתם ולפול אתם לא נוסעים
...נו איזה טראנסאדיקטים אתם בחייט חחחחחח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
!פול, יהל ואסטריקס - וואלה ליין-אפ לא רע
אני לא יודע מה יהל מנגן בזמן האחרון
.אבל הייתי שהוא ניגן בחוות היען בתחילת 2005 מתי שהיה טיאסטו ודווקא היה נחמד

!אם יוסיפו את עופרה לאותו יום אני בטוח לא הולך
.אבל אם זה ישאר הליין-אפ אז יש מצב אני ילך במידה ויהיה כסף
נראה כבר בהמשך, יש עוד חודש

?ד"א לדיגוויד נסעתם, לסשה נסעתם ולפול אתם לא נוסעים
...נו איזה טראנסאדיקטים אתם בחייט חחחחחח


אל תשאל כמה אנשים מכאן נסעו לאותם אירועים...

ויוחאי "פול אוהב ערבים" קצת אובייקטיביות לא כל אחד שמנתח תמצב בצורה קצת אחרת הוא שונא יהודים מוצהר אוקיי.?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement