|
PVD @ Eilat, Hof Hadekel
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
ראיתי היום בטיאנטי פלייאר של פיוידי באילת באיזור ה
31/8 - 1/9
משהו כזה. לא זוכר בדיוק.. |
|
|
| YuVaL |
| בלאט.. עד אילת בשביל פול ואן דייק.. למה לא עושים את זה קרוב יותר :\ |
|
|
| DvJ |
| כה באתר שלו רשום ב1 ל9 אם אני לא טועה רק שלא יבטל.... |
|
|
| sh33p |
עם אסטריקס ויהל
אין מצב שאני נוסע עד לשם |
|
|
| DjChook |
| זה יבוטל עוד אל תדאגו |
|
|
| uzi |
| אוי! עם כל הכבוד לאילת... מסיבה בקצה הדרומי של המדינה זה כל כך לא נוח!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| אין לי מושג איך אני יחזיק את עצמי עד שהוא יגיע :rolleyes: |
|
|
| cluBBer |
אם נוסעים לאילת אז נוסעים לא רק בגלל מסיבה אחת
נוסעים בגלל כל החוייה
צריך להיות מפגר בשביל לנסוע למסיבה ומייד אחריה לחזור כאילו
... |
|
|
| YuVaL |
מעצבן אותי שהמתכונת הזאת של המסיבות האלה חוזרת על עצמה כל הזמן
דיי ג'יי מחול ולפניו\אחריו או איזה עופר ניסים או איזה מגה דיי ג'יי ערס ישראלי שיביא את כל המעפנים האלה למסיבה שיעשו ימבה כסף. |
|
|
| YO-I |
לצערי עוד מסיבת כסף מסריחה
עד שלא יחזירו את המסיבות האינטימיות באומן כמו שאז טייסטו היה מנגן במועדון הירושלמי באווירה שלא הייתה כמותה, לא נראה לי שאני אצא למסיבות הללו
ואגב, ארמין ביטל את הגיג שלו לארץ והוא עוד נחשב אוהב ישראל, אז למה שהגרמני הזה שהוא אוהב יותר ערבים יגיע לארץ עם כל הבלאגן בצפון |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!פול, יהל ואסטריקס - וואלה ליין-אפ לא רע
אני לא יודע מה יהל מנגן בזמן האחרון
.אבל הייתי שהוא ניגן בחוות היען בתחילת 2005 מתי שהיה טיאסטו ודווקא היה נחמד
!אם יוסיפו את עופרה לאותו יום אני בטוח לא הולך
.אבל אם זה ישאר הליין-אפ אז יש מצב אני ילך במידה ויהיה כסף
נראה כבר בהמשך, יש עוד חודש
?ד"א לדיגוויד נסעתם, לסשה נסעתם ולפול אתם לא נוסעים
...נו איזה טראנסאדיקטים אתם בחייט חחחחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
!פול, יהל ואסטריקס - וואלה ליין-אפ לא רע
אני לא יודע מה יהל מנגן בזמן האחרון
.אבל הייתי שהוא ניגן בחוות היען בתחילת 2005 מתי שהיה טיאסטו ודווקא היה נחמד
!אם יוסיפו את עופרה לאותו יום אני בטוח לא הולך
.אבל אם זה ישאר הליין-אפ אז יש מצב אני ילך במידה ויהיה כסף
נראה כבר בהמשך, יש עוד חודש
?ד"א לדיגוויד נסעתם, לסשה נסעתם ולפול אתם לא נוסעים
...נו איזה טראנסאדיקטים אתם בחייט חחחחחח |
אל תשאל כמה אנשים מכאן נסעו לאותם אירועים...
ויוחאי "פול אוהב ערבים" קצת אובייקטיביות לא כל אחד שמנתח תמצב בצורה קצת אחרת הוא שונא יהודים מוצהר אוקיי.? |
|
|
|
|