|
In de media
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Vandaag wat artikeltjes tegengekomen die wellicht interessant en zelfs amusant zijn :o
Artikel over "DJ Jean - Love him, hate him" in L.O.S. Augustus 2006 :

Artikel over producing software in Computer! Totaal - September 2006:
 |
|
|
| The_G0dfather |
| interessant, nieuwe artikeltjes :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
interessant, nieuwe artikeltjes :toothless |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather op het BETA forum
da over die software zal 'k wel eens lezen, 't eerste daarentegen... |
Slijmbal dat ge zijt ! :whip: |
|
|
| The_G0dfather |
| verkeerde ironie smiley blijkbaar |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
verkeerde ironie smiley blijkbaar |
:o En wat lokt jou opeens naar het NLTA-forum ? :p |
|
|
| Remy D |
| dit is trouwens wel gave spam, meer! :tongue2 |
|
|
| magrec |
| lol magix musicmaker in dat artikel.... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
:o En wat lokt jou opeens naar het NLTA-forum ? :p |
uw zever op beta :D
hoe staan ze hier tgo een samensmelting ?
maar eu ... de reclame is weer gedaan :p |
|
|
| AirPole |
| Jezus, volgens mij slaapt die gast gewoon ook met zijn pet op. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by AirPole
Jezus, volgens mij slaapt die gast gewoon ook met zijn pet op. |
Ik heb eens gehoord dattie er meer mee doet dan ophebben en slapen ermee :toothless |
|
|
| X-Tune |
| Die Dj Jean is best wel goed in spuiten en slikken. |
|
|
| Siesta |
daar hebben we de periodieke "laten-we-met-zn-allen-djjean-bashen" thread
:nervous: |
|
|
|
|