|
מזל טוב
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
מזל טוב לי...:D :D
יום שבת אני סוגר 17 ואני רוצה לערוך מסיבה יום שישי
אני מחפש משהו שיבוא לתקלט חן\אריק???
או משהו אחר וכולם מוזמנים
(צריך להביא ציוד)
פרטים
ICQ 12904068 |
|
|
| Izzy |
MAZAL TOV and HAPPY BIRTHDAY!
if you want me to dj at your party ill do it for free all you got to do is buy me a roundtrip plane ticket :p |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב תומר!!!!
איפה אתה עושה את המסיבה?? |
|
|
| Dj Moriano |
| מזל טוב אחי.... |
|
|
| MoSH_MaN |
ומזל טוב ושמח טוב ומזל טוב........:D
מייזל טוף! |
|
|
| warpedd_ |
אצלי בבית
רבוצקי 88 רעננה |
|
|
| Hell_Copter |
נראה לי אני אצלך תומר
עוד מישהו בא?? |
|
|
| Scorchio |
| אני מוכן לתקלט אבל אין לי הגברה ותאורה.... |
|
|
| warpedd_ |
אריק אמר שהוא יביא איזה מישהו שהוא מכיר עם ציוד
בכל מקרה אני ישתדל להביא תמונות מהמסיבה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מזל טוב אחי
Sweet 17teen =]
חחחחחחחחח
אני מקווה שהמסיבה שלך תהיה מוצלחת |
|
|
|
|