|
S.H.O.K.K. Vs. Cosmic Gate
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
keej.. eff om der weer een polletje er tegenaan te gooien..
welke heb je liever.. gezien hun producties en remixes.. :) |
|
|
| basvh |
| ik ken maar weinig producties van s h o k k, maar ja fire wire blijft gewoon een geil nummer. melt to the ocean is ook vet, urban train remix heerlijk, okay het lijkt wel allemaal beetje op elkaar. maar heb dus voor cosmic gate gekozen |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik moet zeggen dat Cosmic Gate wel extreem brute remixen maakt de laatste tijd, dus ga ik voor hun :D |
|
|
| tijs08 |
remixen van Cosmic Gate zijn idd super de laatste tijd.
Maar de sound van SHOKK spreekt me net iets meer aan!
Isn't it all a little strange (krazy nut mix)
is, en zal ook altijd een van mijn favorite nummers blijven!
Folie a deux
is ook een topper.
En dan de remixen van bijv. Amnesia en Back to Earth ...WAUUW! :D |
|
|
| Henkie_henk |
als je fire wire heb gemaakt.. ben je voor mij godd.
voor de rest kan k ook nooit echt titels aan platen plakken dus dat scheelt :) |
|
|
| Dj Lex |
| Idd Fire wire is 1 van de beste stampplaten die ik ken. En overall vind ik Cosmic gate ook beter. |
|
|
| Apoptosis |
k heb de laatste tyd een aantal ZWAAR VETTE (nieuwe) producties van S.H.O.K.K. (is tog dezelfde als FLUTLICHT? naja iig wel zelfde styl...) gehoord:
Altitude - Altitude (SHOKK rmx)
Dj Air - Alone With Me (Flutlicht mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht mix)
Cosmic Gate - Back to Earth (S.H.O.K.K. rmx)
Alex Bartlett - Amnesia (Flutlich vs SHOKK mix)
Ben r vast nog wel een zooi vergeten... Gewoon heerlyke opzwepende energieke melodietje maken ze!!! :eyes:
ltr :) |
|
|
| Remy D |
| DJ SCOT PROJECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
Dat is natuurlijk heel fijn remy.. maar laten we het toch tussen S.H.O.K.K. en Cosmic gate houde he.. want daar gaat t immers om
(geef mij maar britney dan ofzow..alleen alst echt moet) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Cosmic Gate - Back to Earth (S.H.O.K.K remix) !!!!
die is zoooo goed he,
maar als ik moest kiezen, op dit moment is het NOG Cosmic Gate.....
en strakkies?? who knows,
GreetZ RubDub |
|
|
| TimeportE |
ik zou eens dit nummertje downen, als je em nog nie hebt!!
DJ Energy - Excelsis (S.H.O.K.K. Remix)
damn.. die is zooooo FATTTTT!!! wooooooeiiiiiiiiiiii!! :D |
|
|
|
|