return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Nån som ska ner till Ibiza v.32 ?
View this Thread in Original format
wowsa
Som topic lyder.
Nån som ska dit ner och har lust att festa ihop kan ju dra av 1 msg.
Blir kvar där nere under hela v och SKA se när Angello spelar samt Axwell som blir resans höjdpunkt :)
Laszlo
Bjuder du? :)
Daniey
Har lagt upp lite bilder nu på http://www.liquidsunset.org/ från Ibiza. De är tagna med min lilla kompaktkamera ;)
reveal
quote:
Originally posted by Daniey
Har lagt upp lite bilder nu på http://www.liquidsunset.org/ från Ibiza. De är tagna med min lilla kompaktkamera ;)


Vilka DJs såg du? Vem var bäst? Bästa klubben? etc :) Jag har aldrig varit där, så jag vet inte så mkt om ön :p
Daniey
Jag såg :
Laurent Garnier
Carl Cox
Sander Kleinenberg
Judge Jules
Lisa Lashes
Sander Van Doorn
Roger Sanchez
Angel Linde
Ferry Corsten
Paul Van Dyk
Axwell
Hed Kandi DJ´s
Vicky Devine
m.m.fl (med MASSA flera =) )

Jag blev besviken på Eden , bara massa fulla,snea britter , inga bra stämning!Dock va Sander,Lisa och Judge grymma musikmässigt!
Gillade DC10 mest tror jag , heeeelt galet, körde från 8 på morgonen till typ 9-10 på kvällen...Så rått ställe!
Pacha va bra och Roger Sanchez blev jag impad av , trodde han skulle köra smörigare. Carl Cox och Garnier va grymma åxå , hade sååå höra förväntningar men de infriades med råge! Ferry å Van Dyk levererade som vanligt på Amnesia , rätt cool ställe det me!

Iallafall , det va galet dyrt , inträden från 30-60€ , en öl på ställe 6-10€ , men det va sååå klart värt det!
Man MÅSTE varit på Ibiza nån gång i sitt liv! ;)
reveal
Låter ju schyst :) Får se om man kan lura med sig lite polare nästa säsong :p
Daniey
DO IT!!! :D

Mycket info finns på denna site : http://www.ibiza-spotlight.com/
Bla vilka som spelar vart och när ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement