return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Nieuwe modverkiezing - BENELUX Forum!
View this Thread in Original format
X-Tune
Kandidaten (België, Nederland, Luxemburg) kunnen zich hier aanmelden om mod te worden van het nieuwe forum.
Bl@ckOut
ikke :o
Real
Ik nomineer Benny! :)
MikeVee
ikke als enige met een luxemburgs vlagje.


quote:
Originally posted by Push2005
Loraine
Tsja... je kon het nie laten he ? :o
Ik stem voor een vrouwelijke mod: Domi, Zehra, Kelly hebben mijn voorkeur :p
X-Tune
dju, we zitten met een exeekwoo
X-Tune
quote:
Originally posted by Loraine
Tsja... je kon het nie laten he, Mike ? :o
Ik stem voor een vrouwelijke mod: Domi, Zehra, Kelly hebben mijn voorkeur :p



Zehra niet.
Want
a) die zou dat niet graag doen
b) belangenvermenging: haar belgisch vriendje moet me niet echt hebben en daardoor zou ze me steeds bangen


Het zou iets voor jou zijn. Je hebt tenminste ballen aan je lijf.
djcresto
Aan alle mensen die hierop reageren. Mensen als X-tune zijn gewoon op zoek naar aandacht. De beste manier om hem te doen stoppen met threads als deze te plaatsen is hem gewoon negeren. Bij deze hoop ik dat dit de laatste post was in deze thread.
X-Tune
Waarom wis je je post Loraine? Je had toch lef? ;)
Cresto is gewoon een droogstoppel.
mellow_head
. *increasing post count* der mag ne lock op van mij :)

Gonzo
quote:
Originally posted by X-Tune
Je hebt tenminste ballen aan je lijf.


:nervous: :toothless
TOR
Ik nomineer Laurette Onkelinx.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement