|
Nieuwe modverkiezing - BENELUX Forum!
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| Kandidaten (België, Nederland, Luxemburg) kunnen zich hier aanmelden om mod te worden van het nieuwe forum. |
|
|
| Real |
| Ik nomineer Benny! :) |
|
|
| MikeVee |
ikke als enige met een luxemburgs vlagje.
| quote: | Originally posted by Push2005
 |
|
|
|
| Loraine |
Tsja... je kon het nie laten he ? :o
Ik stem voor een vrouwelijke mod: Domi, Zehra, Kelly hebben mijn voorkeur :p |
|
|
| X-Tune |
| dju, we zitten met een exeekwoo |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tsja... je kon het nie laten he, Mike ? :o
Ik stem voor een vrouwelijke mod: Domi, Zehra, Kelly hebben mijn voorkeur :p |
Zehra niet.
Want
a) die zou dat niet graag doen
b) belangenvermenging: haar belgisch vriendje moet me niet echt hebben en daardoor zou ze me steeds bangen
Het zou iets voor jou zijn. Je hebt tenminste ballen aan je lijf. |
|
|
| djcresto |
| Aan alle mensen die hierop reageren. Mensen als X-tune zijn gewoon op zoek naar aandacht. De beste manier om hem te doen stoppen met threads als deze te plaatsen is hem gewoon negeren. Bij deze hoop ik dat dit de laatste post was in deze thread. |
|
|
| X-Tune |
Waarom wis je je post Loraine? Je had toch lef? ;)
Cresto is gewoon een droogstoppel. |
|
|
| mellow_head |
| . *increasing post count* der mag ne lock op van mij :) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Je hebt tenminste ballen aan je lijf. |
:nervous: :toothless |
|
|
| TOR |
| Ik nomineer Laurette Onkelinx. |
|
|
|
|