return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dj MoSH MaN And Dj AdiSH-The Great OutDoors(ChillOut Mix)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב זה הפעם שנייה שאני מפרסם את זה פשוןט פעם ראשונה היחיד שהוריד היה מורן...ואהב זה שיר צ'יילהואט מקווה שתאהבו!
וכל האלה שעל אינטרנט מהר בטח ובבטח אל תיהו עצלנים!

תלחצו כאן :D
Agent-Fire
מוריד עכשיו....
Gil Shwarts
אוקיי נתחיל בזה שאיך שהתחלתי להוריד, ההורדה הייתה במהירות שיא אצלי -
130k/sec
ואין לי מושג למה כי אני על המסלול של החצי מגה :)


המקצב חמוד מאוד
אהבתי את הסטרינגים, נשמע מאוד מקצועי,
אם היית מוסיף עוד כמה אפקטים של לייזרים בסטאבים ב 1:40 זה היה נשמע יותר טוב

אני שומע זיוף קטנטן במפוחית...
תוסיף יותר ריוורב לזה, תן לו יותר נפח


בגדול, לא הסגנון שלי אבל נשמע יפה מאוד.
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי נתחיל בזה שאיך שהתחלתי להוריד, ההורדה הייתה במהירות שיא אצלי -
130k/sec
ואין לי מושג למה כי אני על המסלול של החצי מגה :)


המקצב חמוד מאוד
אהבתי את הסטרינגים, נשמע מאוד מקצועי,
אם היית מוסיף עוד כמה אפקטים של לייזרים בסטאבים ב 1:40 זה היה נשמע יותר טוב

אני שומע זיוף קטנטן במפוחית...
תוסיף יותר ריוורב לזה, תן לו יותר נפח


בגדול, לא הסגנון שלי אבל נשמע יפה מאוד.


גיל תודה על הערות אני יודע שאין הרבה אפקטים כי זה לא נראה לי גרסא סופית וזה גם לא הסגנון שלי

בקטע של המפוחית יכול להיות יש בעיה עם הסאמפל אבל אין לי אותו אצלי בבית אני ינסה להשיג את הסאמפלים בקרוב ולתקן
MoSH_MaN
אמרתי לך גיל.......
MoSH_MaN
DONT BE SHY :D
Dj Moriano
מוש בכלל לא הסגנון שלי אז אני לא אוהב......
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano
מוש בכלל לא הסגנון שלי אז אני לא אוהב......



אמרתי לך מוש :)
MoSH_MaN
זה גם לא הסגנון שלי זה בסדר זה פשוט לדעתי יפה אני אוהב לשמוע את זה כמוזיקת רקע או אווירה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה גם לא הסגנון שלי זה בסדר זה פשוט לדעתי יפה אני אוהב לשמוע את זה כמוזיקת רקע או אווירה



כן גם אני
בגלל זה הורדתי את זה ושמעתי והגבתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement