|
Dj MoSH MaN And Dj AdiSH-The Great OutDoors(ChillOut Mix)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב זה הפעם שנייה שאני מפרסם את זה פשוןט פעם ראשונה היחיד שהוריד היה מורן...ואהב זה שיר צ'יילהואט מקווה שתאהבו!
וכל האלה שעל אינטרנט מהר בטח ובבטח אל תיהו עצלנים!
תלחצו כאן :D |
|
|
| Agent-Fire |
| מוריד עכשיו.... |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי נתחיל בזה שאיך שהתחלתי להוריד, ההורדה הייתה במהירות שיא אצלי -
130k/sec
ואין לי מושג למה כי אני על המסלול של החצי מגה :)
המקצב חמוד מאוד
אהבתי את הסטרינגים, נשמע מאוד מקצועי,
אם היית מוסיף עוד כמה אפקטים של לייזרים בסטאבים ב 1:40 זה היה נשמע יותר טוב
אני שומע זיוף קטנטן במפוחית...
תוסיף יותר ריוורב לזה, תן לו יותר נפח
בגדול, לא הסגנון שלי אבל נשמע יפה מאוד. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אוקיי נתחיל בזה שאיך שהתחלתי להוריד, ההורדה הייתה במהירות שיא אצלי -
130k/sec
ואין לי מושג למה כי אני על המסלול של החצי מגה :)
המקצב חמוד מאוד
אהבתי את הסטרינגים, נשמע מאוד מקצועי,
אם היית מוסיף עוד כמה אפקטים של לייזרים בסטאבים ב 1:40 זה היה נשמע יותר טוב
אני שומע זיוף קטנטן במפוחית...
תוסיף יותר ריוורב לזה, תן לו יותר נפח
בגדול, לא הסגנון שלי אבל נשמע יפה מאוד. |
גיל תודה על הערות אני יודע שאין הרבה אפקטים כי זה לא נראה לי גרסא סופית וזה גם לא הסגנון שלי
בקטע של המפוחית יכול להיות יש בעיה עם הסאמפל אבל אין לי אותו אצלי בבית אני ינסה להשיג את הסאמפלים בקרוב ולתקן |
|
|
| MoSH_MaN |
| אמרתי לך גיל....... |
|
|
| Dj Moriano |
| מוש בכלל לא הסגנון שלי אז אני לא אוהב...... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מוש בכלל לא הסגנון שלי אז אני לא אוהב...... |
אמרתי לך מוש :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| זה גם לא הסגנון שלי זה בסדר זה פשוט לדעתי יפה אני אוהב לשמוע את זה כמוזיקת רקע או אווירה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה גם לא הסגנון שלי זה בסדר זה פשוט לדעתי יפה אני אוהב לשמוע את זה כמוזיקת רקע או אווירה |
כן גם אני
בגלל זה הורדתי את זה ושמעתי והגבתי |
|
|
|
|