|
Partytåg till Loveparade (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj_ExOn |
Men det kan vara åldersgräns på tåget vet du :(
Alkohol och så.. |
|
|
| Trancefella |
Exakkt...
Eller, det kanske inte nått som skulle hindra mig (bortsett från pengar) :mad: :whip: :whip: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
jag funderar :eyes: |
Låter bra Reveal....Hoppas att det blir lite mera folk....Kom igen nu killar å Gaby..... |
|
|
| Trance Christer |
| är oerhört sugen på att dra .. inte faligt pris heller |
|
|
| reveal |
| men ok, då är vi 4 pers iaf.. jag, trance christer, x-dream... och så räknar jag kallt med att gabriella ska med :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | | och så räknar jag kallt med att gabriella ska med |
Japp.....Vem gör inte det.... |
|
|
| Trance Christer |
| detta får man bara inte missa fan vad fint det kommer bli.. ska bli underbart :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
men ok, då är vi 4 pers iaf.. jag, trance christer, x-dream... och så räknar jag kallt med att gabriella ska med :D |
:D vem vet? Jag skulle kunna dra iväg över helgen... ska tänka och kolla i plånboken ;) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
:D vem vet? Jag skulle kunna dra iväg över helgen... |
var ska du?? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
var ska du?? |
till Berlin med er ;) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
till Berlin med er ;) |
nu i helgen??:D jag e me...vem spelar?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
nu i helgen??:D jag e me...vem spelar?? |
lol :stongue:
vi talar om , som topic säger, om loveparade ;) |
|
|
|
|