return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Partytåg till Loveparade (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Men det kan vara åldersgräns på tåget vet du :(
Alkohol och så..
Trancefella
Exakkt...
Eller, det kanske inte nått som skulle hindra mig (bortsett från pengar) :mad: :whip: :whip:
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
jag funderar :eyes:


Låter bra Reveal....Hoppas att det blir lite mera folk....Kom igen nu killar å Gaby.....
Trance Christer
är oerhört sugen på att dra .. inte faligt pris heller
reveal
men ok, då är vi 4 pers iaf.. jag, trance christer, x-dream... och så räknar jag kallt med att gabriella ska med :D
x-dream
quote:
och så räknar jag kallt med att gabriella ska med


Japp.....Vem gör inte det....
Trance Christer
detta får man bara inte missa fan vad fint det kommer bli.. ska bli underbart :)
Gaby
quote:
Originally posted by reveal
men ok, då är vi 4 pers iaf.. jag, trance christer, x-dream... och så räknar jag kallt med att gabriella ska med :D


:D vem vet? Jag skulle kunna dra iväg över helgen... ska tänka och kolla i plånboken ;)
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby


:D vem vet? Jag skulle kunna dra iväg över helgen...


var ska du??
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad


var ska du??


till Berlin med er ;)

Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby


till Berlin med er ;)


nu i helgen??:D jag e me...vem spelar??
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad


nu i helgen??:D jag e me...vem spelar??


lol :stongue:
vi talar om , som topic säger, om loveparade ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement