return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Cari Lekebusch 9:e mars (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
Nu drar vi äntligen igång lördagarna. Fet premiär den 9:e mars. Stockholms enda electro-techno klubb. 2 sköna rum för din njutning. Det ena ett pulserande dansgolv med dom bästa deejays pengar kan hyra. Det andra en dekadent rombar med obskyr alternativ musik.


Gäst den 9:e mars:
- Cari Lekebusch

Roterande residents:
- Damien Jonzon
- Danijel Alpha
- Term

I rombaren:
- Patrick Sommerlath

Video:
- Approach & iDentify


Entré: 70:- inkl. garderob
Tid: 22-03
Plats: Red Square, Drottninggatan 34, Sthlm
doter
Har letat som fan efter adressen till deras hemsidam men hittar de´n inte :(

Gaby... Hjääälp...
Ska du dit förresten?
Gaby
http://www.bastard.st
doter
Verkar som att ja ska gå förbi denna fest iaf...

Men du svara aldrig om du skulle d Gaby?
Gaby
nej jag ska inte dit...:(
King of Clubs
Låter intressant, men vad menas med "electro-techno klubb" egentligen??
Gaby
quote:
Originally posted by King of Clubs
Låter intressant, men vad menas med "electro-techno klubb" egentligen??


Electro vet jag vad det är, techno vet jag vad det är men tillsammans vete fan :whip:
Man ska inte fastna på alla benämningar folk vill sätta på just "sin" musik bara för att ha "sin grej" som ingen annan förstår...:rolleyes:
doter
Antar att d bla spelar tokig underground hemmagjord sjuk techno =)

Gå dit å döm för er själva =)

Cs där då =P
Gaby
Jag gillar Cari Lekebusch...han är bra!
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
Jag gillar Cari Lekebusch...han är bra!


Vem gör inte det....Han har sin sköna egna stil....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement