|
Cari Lekebusch 9:e mars (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Nu drar vi äntligen igång lördagarna. Fet premiär den 9:e mars. Stockholms enda electro-techno klubb. 2 sköna rum för din njutning. Det ena ett pulserande dansgolv med dom bästa deejays pengar kan hyra. Det andra en dekadent rombar med obskyr alternativ musik.
Gäst den 9:e mars:
- Cari Lekebusch
Roterande residents:
- Damien Jonzon
- Danijel Alpha
- Term
I rombaren:
- Patrick Sommerlath
Video:
- Approach & iDentify
Entré: 70:- inkl. garderob
Tid: 22-03
Plats: Red Square, Drottninggatan 34, Sthlm |
|
|
| doter |
Har letat som fan efter adressen till deras hemsidam men hittar de´n inte :(
Gaby... Hjääälp...
Ska du dit förresten? |
|
|
| doter |
Verkar som att ja ska gå förbi denna fest iaf...
Men du svara aldrig om du skulle d Gaby? |
|
|
| Gaby |
| nej jag ska inte dit...:( |
|
|
| King of Clubs |
| Låter intressant, men vad menas med "electro-techno klubb" egentligen?? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Låter intressant, men vad menas med "electro-techno klubb" egentligen?? |
Electro vet jag vad det är, techno vet jag vad det är men tillsammans vete fan :whip:
Man ska inte fastna på alla benämningar folk vill sätta på just "sin" musik bara för att ha "sin grej" som ingen annan förstår...:rolleyes: |
|
|
| doter |
Antar att d bla spelar tokig underground hemmagjord sjuk techno =)
Gå dit å döm för er själva =)
Cs där då =P |
|
|
| Gaby |
| Jag gillar Cari Lekebusch...han är bra! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag gillar Cari Lekebusch...han är bra! |
Vem gör inte det....Han har sin sköna egna stil.... |
|
|
|
|