return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Cloud Nine @ PI, fredag 11. august!
View this Thread in Original format
nephilim
Re-post (original-tråden er borte):



Så er alt klart for nok et forrykende club-event, denne gang i regi av Christian Zechner/Triple Point. Enten du har kommet deg etter årets sommerparade eller ikke, er det god grunn til å ta turen til PI den 11. august! I anledning oppstart av Triple Point Recordings, et nytt norsk tech-, breakbeat- og trancelabel, fyrer vi løs med kjente og, for noen av dere, ukjente DJs i flere sjangre denne kvelden. PI er som kjent et av de hotteste stedene på klubb-scenen i Oslo for øyeblikket, og vi er stolte av å kunne presentere en helnorsk kvalitets-lineup bestående av både funk-, tech-, melodi- og progressiv-elskende DJs.

Dørene åpner kl 22:00, og vi beholder tenna i tapeten til kl 03:30! I hovedavdelingen (18 ID) serveres det nydelig, melodiøs trance, pumpende tech trance og flytende, progressiv musikk, mens i house-avdelingen (20 ID) får du levert drivende house, funky beats og elektriske grooves.

De 20 første i døra vil få en gratis CD mixet av Christian Zechner eller David Sense, de neste 30 mottar en CD-singel fra Triple Points moder-label Infravibe Recordings!

ID: 18 / 20
CC: 50,- (før midnatt) / 100,- (etter midnatt)
Tid: Fredag 11. august
Sted: PI, Storgata 24


DJs:


Hoved-avd.:

Christian Zechner (Triple Point, Infravibe Recordings, Monoceros Recordings, Hotdecks)

Christian Zechner aka Nephilim er et forholdsvis ukjent navn, men med seks offisielle trance-utgivelser, to dance-utgivelser, utallige produksjoner i seks forskjellige sjangre, to nystartede labels og syv år bak seg som DJ og produsent, har han et lidenskapelig forhold til musikk og et naturlig musikalsk talent. Tiësto, Armin van Buuren, Above & Beyond, Misja Helsloot, DJ Jean og milevis med andre navn står på hans liste over støttespillere i trance-scenen, og som eier av to labels vil vi definitivt høre mer fra ham i fremtiden. Som DJ er han å høre i forskjellige nettradio-show nesten hver måned, og i kveld blåser det godt i høyttalerne når han leverer et DJ-sett du sent vil glemme!

Morty Lines (FutureGrooves Radio, Party107, ETN.FM)

Morty Lines aka Sjodalf er et fremadstormende navn innen progressiv trance, og Morten er kjent fra bl.a. FutureGrooves Radio og ETN.FM hvor han leverer progressive, euforiske sett i stor stil på samlebånd hver eneste måned. Morty Lines setter standarden i hoved-rommet fra kl 22:00. Forvent et massivt sett fra en voksende stjerne, både nasjonalt og internasjonalt.


Kimito Lopez (Fundamental Recordings, Bang!)

Kimito Lopez er allerede et velkjent navn på Oslos klubbscene. Kim har flere utgivelser og remixer bak seg, han er en av hovedmennene bak konseptet Bang! og som en av Norges aller beste og mest kjente DJs innen prog/trance-sjangeren leverer han også i kveld varene. På menyen står pumpende progressiv trance som får deg til å rykke i dansefoten og melodiøs trance i ypperste klasse, fra kl 23:30.



House-avd.:

David Sense (Presslab, Suburban Tracks, Adjust Recordings, Bass For Breakfast)
&
Soulshine (Offbeat Sessions, Radio Skranglebass)
BACK 2 BACK


David Sense er et av Norges hotteste navn innen dirty house for øyeblikket, med flere spillejobber både i inn- og utland de siste månedene. Med utgivelser som "Magnetic Funk" (L2 Music), EP-en "Digital Senses" (BluePlasma Recordings) og "Brain******" (Bass For Breakfast) har han vært med å sette Norge på house-kartet. Ledende DJs som Sasha, James Zabiela, D.Ramirez og Renè Amesz er blant de som har David Sense som fast innslag på playlistene sine.

Soulshines DJ-sett har toppet mange av Romanias lister den siste tiden, og han kjører sitt eget radioshow "Offbeat Sessions" på Radio Skranglebass med stor suksess! Med stor innlevelse og høy standard stiller han i midnatt opp sammen med David Sense bak spakene for å gi deg siste nytt.


JonnA (Delicious, Radio Oslo)

JonnA er kjent fra både Delicious-konseptet sammen med Luis Molinari, og Radio Oslo. Alle vi som var tilstede på f.eks. "80 Days World Tour" på Betong i mars kjenner hvordan det rykker i dansefoten allerede. I kveld er det duket for JonnAs kjente stil, han gir deg funky house fra kl 22:00!
nephilim
Tre heldige vinnere får to gratisbilletter hver til Cloud Nine på fredag! Konkurransen spenner over 3 forskjellige forum (Repeat, DJz.no og den norske delen av TranceAddict.com). Alt du behøver å gjøre er å svare riktig på minst to av de følgende tre spørsmålene...

Spørsmål 1: Hvilke to låter var på Christians første EP, utgitt på Hotdecks Recordings (UK) under artistnavnet Nephilim? Nevn 2 DJs som hadde disse som fast inventar i platebaggen sin.

Spørsmål 2: Hvilken kjent, norsk dance-/trance-artist gjorde Christian sin aller første offisielle remix for?

Spørsmål 3: Hva heter radio-hiten som lå 20 uker på NRK mPetres hitliste "10 i skuddet" i vinter/vår, produsert av Akki & Christian Zechner?

Svarene finner du gjemt her: www.myspace.com/christianzechner

Regler:
Klarer du å svare riktig på 2 av disse 3 spørsmålene, er du med i trekningen. Vinnerne annonseres på fredag, OG HUSK, du må være fylt 18 år per 11. august for å delta... Gratisbilletten er gyldig til midnatt (kl 00:00) natt til lørdag. Nære venner og familie av meg får ikke lov til å delta :toocool:

Svar sendes til [email protected] , ikke glem å skrive navn og mobilnr i mailen så jeg får kontaktet dere :)
freeloop
Hvordan gikk det gutta? Ble det bra med folk i tranceavdelingen?
KrissO
Var du der ? Var rimelig tamt på starten, kun jeg og noen venner av Morty Lines. Så var jo oss på gulvet et par timer da før det begynte å fyle seg. Joda, var bra med folk etterhvert... men flertallet stakk tidlig igjen da :/ Halv tre tida.
freeloop
Kom meg aldri dit, måtte jobbe :/
Typisk at folk kommer sent, men at folk drar tidlig er jo bare idioti. Klassikeren som siste låt er obligatorisk:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement