return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סט ראשון!!!
View this Thread in Original format
NyKoN
אתמול עשיתי סט אחלה בבית שלקח 20 דקות בשביל בצפר
להלן הרשימה:
trancesetters - The Saga (Original Mix)
16 - Dreamland - Nu-NRG
club mix - voodoo and serano-this is acid

קיצר
היום הצלחתי מה שאף בן אדם בבצפר שלנו לא הצליח!
הרקדתי אנשים
אנשים יצאו מהכיתות ורקדו בכל שלושת הקומות של הכלא (בצפר) שלנו.

אני כותב גם את הט'רד הזה כי אני עוד מעט נוסע לאילת ולא תהיה לי הזדמנות לדבר איתכם עד יום ראשון או יום שבת בערב

ביי
DjNumShum
איזה בית ספר אתה אם יורשה לי לשאול
NyKoN
חטה"ב ע"ש משה שרת כפ"ס
Hell_Copter
למה כולם שמים את דרימלנד עם שירים חזקים1?!?!
אתם הורגים אותי

תהנה באילת גבר!!!!
MoSH_MaN
חח איזה סט ארוך
Hell_Copter
בכל זאת סט ראשון :)
אבל חפיף... תן לו להנות
NyKoN
אאאאהההההה
חזרתי עכשיו שזוף

זה קצר בגלל שהפסקה זה 20 דקות
אם הייתי יכול הייתי מוסיף יותר...

העניין של הסט היה לעלות בהדרגה מטראק עלוב אבל קצבי לטראק יותר קצבי ומשם לטראנס כבד..

זה הלך אחלה!
Gil Shwarts
זאת לא ממש חוכמה עם 4 או 5 טראקים......

ואני עם הל קופטר
למה אתם שמים ת'טראק הזה עם טראקים חזקים?

זה לא הולך ביחד ולא משנה מה יהיה!
Ariels
quote:
Originally posted by NyKoN
חטה"ב ע"ש משה שרת כפ"ס


עדיין דופקים שם מכות לאנשים כמו פעם

בתקופה שאני הייתי בבר-לב שרת היה כמו גהנום עלי אדמות
כל היום מכות ודקירות ואני לא זוכר מה
היה סיפור על ילד אחד שזרקו אותו מהקומה השלישית
NyKoN
לאאאאא
עכשיו זורקים פחים על מורות
דקירות אין
ערסים לא חסר..
אבל עוד מעט אני הולך

NyKoN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זאת לא ממש חוכמה עם 4 או 5 טראקים......

ואני עם הל קופטר
למה אתם שמים ת'טראק הזה עם טראקים חזקים?

זה לא הולך ביחד ולא משנה מה יהיה!


אין לי ברירה..
הפסקה זה 20 דקות
למה הטראק הזה?
לא יודע
המעבר בינו לבין הטראק אחריו הלך חלקקקק וזה היה ממש טוב
לא יודע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement