|
היכן ניתן למצוא אוספים הכי הכי חדשים למכירה
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
אני מתכוון לחנות בארץ
תכלס אני מחפש
VA-Mondo_Sessions_001_Mixed_by_Darren_Tate_and_Mike_Koglin_(MNDA02)-2CD |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
החנות היחידה שאני מכיר שיש לך קשר כלשהו לטראנס זה פאנקי פיש..
נראה לי אתה יכול להזמין דרכם. |
|
|
| cluBBer |
להזמין אני יכול ישירות מלייבל באינטרנט
נראה לי שעפילו יעלה פחות |
|
|
| epsilon1 |
דברים כאלה לא תמצא...אבל נגיד
ISOS
ASOT
יש בכל חנות תקליטים שמכבדת את עצמה...ד"א היום ראיתי בקניון רחובות את
DJ TIESTO LIVE AT INNERCITY:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אני שוקל לבזבז על זה 110 שקלים רק כי כל כך אהבתי את זה...אפילו שיש לי את זה במחשב. |
|
|
| DvJ |
בארץ לא נירא לי תמצא אתזה
כמו שאמרו יש את פאנקי ויש גם את קרמבו
אבל גם שם לא חושב שיהיה אתזה...
הכי טוב להזמין דרך האינטרנט... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
דברים כאלה לא תמצא...אבל נגיד
ISOS
ASOT
יש בכל חנות תקליטים שמכבדת את עצמה...ד"א היום ראיתי בקניון רחובות את
DJ TIESTO LIVE AT INNERCITY:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אני שוקל לבזבז על זה 110 שקלים רק כי כל כך אהבתי את זה...אפילו שיש לי את זה במחשב. |
תבזבז, מה אכפת לך..
אתה כבר מסודר =]
 |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תבזבז, מה אכפת לך..
אתה כבר מסודר =]
|
צריך כסף למעונות :mad: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by epsilon1
דברים כאלה לא תמצא...אבל נגיד
ISOS
ASOT
יש בכל חנות תקליטים שמכבדת את עצמה...ד"א היום ראיתי בקניון רחובות את
DJ TIESTO LIVE AT INNERCITY:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אני שוקל לבזבז על זה 110 שקלים רק כי כל כך אהבתי את זה...אפילו שיש לי את זה במחשב. |
האים אתה מדבר על ההופעה משנת 99 באמסרטדאם-ראי? 110 שקל זה מוגזם בטירוף! גם אם זה היה די.וי.די. דיסקים קלאסיים כאלה צריכים להיות שווים מקסימום שלושים שקל! כמה כואב לי שטיאסטו לא מנגן דברים כאלה יותר, הוא חייב את הקריירה שלו לטראנס המלודי והמרומם. כל מה שנשאר ממנו זה רק השם! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני מתכוון לחנות בארץ. תכלס אני מחפש
VA-Mondo_Sessions_001_Mixed_by_Darren_Tate_and_Mike_Koglin_(MNDA02)-2CD |
אני מאחל לך בהצלחה, כל החנויות המוזיקה שאני ראיתי לאחרונה ממש ריקות.
אני מוכן להתערב שהבוס של החנות מוריד מוזיקה לא חוקית באינטרנט... אפשר להריח את זה! :D |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by uzi
האים אתה מדבר על ההופעה משנת 99 באמסרטדאם-ראי? 110 שקל זה מוגזם בטירוף! גם אם זה היה די.וי.די. דיסקים קלאסיים כאלה צריכים להיות שווים מקסימום 30 שקל! כמה כואב לי שטיאסטו לא מנגן דברים כאלה יותר, הוא חייב את הקריירה שלו לטראנס המלודי והמרומם. כל מה שנשאר ממנו זה רק השם! |
כן..
שלא נדבר על ניאנה שראיתי שעולה 150 שקל.. |
|
|
| Meltdown |
בפאנקי פיש, עד כמה שידוע לי, אפשר להזמין רק תקליטים.
לגבי קרמבו רקורדס, לא כל דבר הם מוכנים להזמין, בזמנו רציתי להזמין את הרנסנס הכפול, VOLUME 2
של הרנן קאטאנו, והם ממש לא רצו להזמין את זה, טענו שאין לזה ביקוש כאן בארץ, כך שלבסוף הזמנתי את זה דרך אמאזון |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Meltdown
בפאנקי פיש, עד כמה שידוע לי, אפשר להזמין רק תקליטים.
לגבי קרמבו רקורדס, לא כל דבר הם מוכנים להזמין, בזמנו רציתי להזמין את הרנסנס הכפול, VOLUME 2
של הרנן קאטאנו, והם ממש לא רצו להזמין את זה, טענו שאין לזה ביקוש כאן בארץ, כך שלבסוף הזמנתי את זה דרך אמאזון |
חחח במקרה
השבוע ראיתי בטאוור רקורדס את האוסף החדש שנערך על הרנן קאטאנו.... |
|
|
|
|