return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
היכן ניתן למצוא אוספים הכי הכי חדשים למכירה
View this Thread in Original format
cluBBer
אני מתכוון לחנות בארץ

תכלס אני מחפש
VA-Mondo_Sessions_001_Mixed_by_Darren_Tate_and_Mike_Koglin_(MNDA02)-2CD
Dj Alex (ISR)
החנות היחידה שאני מכיר שיש לך קשר כלשהו לטראנס זה פאנקי פיש..
נראה לי אתה יכול להזמין דרכם.
cluBBer
להזמין אני יכול ישירות מלייבל באינטרנט
נראה לי שעפילו יעלה פחות
epsilon1
דברים כאלה לא תמצא...אבל נגיד
ISOS
ASOT
יש בכל חנות תקליטים שמכבדת את עצמה...ד"א היום ראיתי בקניון רחובות את
DJ TIESTO LIVE AT INNERCITY:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אני שוקל לבזבז על זה 110 שקלים רק כי כל כך אהבתי את זה...אפילו שיש לי את זה במחשב.
DvJ
בארץ לא נירא לי תמצא אתזה
כמו שאמרו יש את פאנקי ויש גם את קרמבו
אבל גם שם לא חושב שיהיה אתזה...
הכי טוב להזמין דרך האינטרנט...
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by epsilon1
דברים כאלה לא תמצא...אבל נגיד
ISOS
ASOT
יש בכל חנות תקליטים שמכבדת את עצמה...ד"א היום ראיתי בקניון רחובות את
DJ TIESTO LIVE AT INNERCITY:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אני שוקל לבזבז על זה 110 שקלים רק כי כל כך אהבתי את זה...אפילו שיש לי את זה במחשב.

תבזבז, מה אכפת לך..
אתה כבר מסודר =]

epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תבזבז, מה אכפת לך..
אתה כבר מסודר =]



צריך כסף למעונות :mad:
uzi
quote:
Originally posted by epsilon1
דברים כאלה לא תמצא...אבל נגיד
ISOS
ASOT
יש בכל חנות תקליטים שמכבדת את עצמה...ד"א היום ראיתי בקניון רחובות את
DJ TIESTO LIVE AT INNERCITY:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אני שוקל לבזבז על זה 110 שקלים רק כי כל כך אהבתי את זה...אפילו שיש לי את זה במחשב.

האים אתה מדבר על ההופעה משנת 99 באמסרטדאם-ראי? 110 שקל זה מוגזם בטירוף! גם אם זה היה די.וי.די. דיסקים קלאסיים כאלה צריכים להיות שווים מקסימום שלושים שקל! כמה כואב לי שטיאסטו לא מנגן דברים כאלה יותר, הוא חייב את הקריירה שלו לטראנס המלודי והמרומם. כל מה שנשאר ממנו זה רק השם!
uzi
quote:
Originally posted by cluBBer
אני מתכוון לחנות בארץ. תכלס אני מחפש
VA-Mondo_Sessions_001_Mixed_by_Darren_Tate_and_Mike_Koglin_(MNDA02)-2CD

אני מאחל לך בהצלחה, כל החנויות המוזיקה שאני ראיתי לאחרונה ממש ריקות.
אני מוכן להתערב שהבוס של החנות מוריד מוזיקה לא חוקית באינטרנט... אפשר להריח את זה! :D
epsilon1
quote:
Originally posted by uzi
האים אתה מדבר על ההופעה משנת 99 באמסרטדאם-ראי? 110 שקל זה מוגזם בטירוף! גם אם זה היה די.וי.די. דיסקים קלאסיים כאלה צריכים להיות שווים מקסימום 30 שקל! כמה כואב לי שטיאסטו לא מנגן דברים כאלה יותר, הוא חייב את הקריירה שלו לטראנס המלודי והמרומם. כל מה שנשאר ממנו זה רק השם!


כן..
שלא נדבר על ניאנה שראיתי שעולה 150 שקל..

Meltdown
בפאנקי פיש, עד כמה שידוע לי, אפשר להזמין רק תקליטים.

לגבי קרמבו רקורדס, לא כל דבר הם מוכנים להזמין, בזמנו רציתי להזמין את הרנסנס הכפול, VOLUME 2
של הרנן קאטאנו, והם ממש לא רצו להזמין את זה, טענו שאין לזה ביקוש כאן בארץ, כך שלבסוף הזמנתי את זה דרך אמאזון
DvJ
quote:
Originally posted by Meltdown
בפאנקי פיש, עד כמה שידוע לי, אפשר להזמין רק תקליטים.

לגבי קרמבו רקורדס, לא כל דבר הם מוכנים להזמין, בזמנו רציתי להזמין את הרנסנס הכפול, VOLUME 2
של הרנן קאטאנו, והם ממש לא רצו להזמין את זה, טענו שאין לזה ביקוש כאן בארץ, כך שלבסוף הזמנתי את זה דרך אמאזון


חחח במקרה
השבוע ראיתי בטאוור רקורדס את האוסף החדש שנערך על הרנן קאטאנו....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement