|
SKOGSFEST 13:e Mars 2002
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
En gång till, en gång till!!!
Av alla de bästa DJ's i Sveriges är tre av dem tjejer och vi har lyckats boka alla på samma datum. Det blir en kväll man aldrig glömmer.
-Tom och David
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Soliga Sommardagar presenterar
SKOGSFEST
på Dailys i Kungsträdgården
Onsdagen den 13:e Mars 2002
100:-
Info om den här festen får ni gärna sprida till alla sköna och vackra ni känner.
Line up
Gen.6 (Creon rec.)
D.Jess
Miss Dilemma
Dekår av GLiM
Förköp på Saturn Return, 08-21 20 89
Biljett ger företräde i kön.
www.soligasommardagar.com |
|
|
| doter |
Ska nog se till å gå på denna fest... Har aldrig tidigare varit på nån Skogsfest å nån gång borde ju bli den första =)
Å dessutom e d ju tre tjejor som spinnar =P |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Gen.6 (Creon rec.)
|
nån som vet lite om henne? hon ska lira på nästa Amnesia här i Lund (som jag ska på såklart) så det hade varit skoj att veta lite ;) nån som har nån erfarenhet? |
|
|
| nosfea |
skogsfesterna suger...
har aldrig varit några lyckade fester.
bara massa wannabes |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by reveal
nån som vet lite om henne? hon ska lira på nästa Amnesia här i Lund (som jag ska på såklart) så det hade varit skoj att veta lite ;) nån som har nån erfarenhet? |
http://www.gen6.org
kolla in där då =) |
|
|
| reveal |
har läst allt där, men inte kunnat bilda mig nån egentlig uppfattning, på flyern står det att hon lirar progressive, men på sidan får man en annan uppfattning... därför som jag frågade ifall nån hade egen "erfarenhet", dvs har hört/sett henne... |
|
|
| doter |
| quote: | Originally posted by reveal
har läst allt där, men inte kunnat bilda mig nån egentlig uppfattning, på flyern står det att hon lirar progressive, men på sidan får man en annan uppfattning... därför som jag frågade ifall nån hade egen "erfarenhet", dvs har hört/sett henne... |
oK!
Hängde inte m riktigt..!
Men va ja vet så har hon spelat mycket på Docklands, å på UG fester, å då har d varit psy-trance som gällt!
kanske progressiv psy dåra (?) |
|
|
| Gaby |
| Påminner er om festen ikväll ;) |
|
|
|
|