return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
SKOGSFEST 13:e Mars 2002
View this Thread in Original format
Gaby
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
En gång till, en gång till!!!

Av alla de bästa DJ's i Sveriges är tre av dem tjejer och vi har lyckats boka alla på samma datum. Det blir en kväll man aldrig glömmer.

-Tom och David

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Soliga Sommardagar presenterar

SKOGSFEST

på Dailys i Kungsträdgården

Onsdagen den 13:e Mars 2002
100:-

Info om den här festen får ni gärna sprida till alla sköna och vackra ni känner.

Line up

Gen.6 (Creon rec.)
D.Jess
Miss Dilemma

Dekår av GLiM

Förköp på Saturn Return, 08-21 20 89
Biljett ger företräde i kön.

www.soligasommardagar.com
doter
Ska nog se till å gå på denna fest... Har aldrig tidigare varit på nån Skogsfest å nån gång borde ju bli den första =)

Å dessutom e d ju tre tjejor som spinnar =P
reveal
quote:
Originally posted by Gaby

Gen.6 (Creon rec.)


nån som vet lite om henne? hon ska lira på nästa Amnesia här i Lund (som jag ska på såklart) så det hade varit skoj att veta lite ;) nån som har nån erfarenhet?
nosfea
skogsfesterna suger...
har aldrig varit några lyckade fester.
bara massa wannabes
doter
quote:
Originally posted by reveal


nån som vet lite om henne? hon ska lira på nästa Amnesia här i Lund (som jag ska på såklart) så det hade varit skoj att veta lite ;) nån som har nån erfarenhet?


http://www.gen6.org

kolla in där då =)
reveal
quote:
Originally posted by doter


http://www.gen6.org

kolla in där då =)


har läst allt där, men inte kunnat bilda mig nån egentlig uppfattning, på flyern står det att hon lirar progressive, men på sidan får man en annan uppfattning... därför som jag frågade ifall nån hade egen "erfarenhet", dvs har hört/sett henne...
doter
quote:
Originally posted by reveal


har läst allt där, men inte kunnat bilda mig nån egentlig uppfattning, på flyern står det att hon lirar progressive, men på sidan får man en annan uppfattning... därför som jag frågade ifall nån hade egen "erfarenhet", dvs har hört/sett henne...


oK!
Hängde inte m riktigt..!

Men va ja vet så har hon spelat mycket på Docklands, å på UG fester, å då har d varit psy-trance som gällt!

kanske progressiv psy dåra (?)
Gaby
Påminner er om festen ikväll ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement