|
Follow Up of Flutlicht - Icarus ?
|
View this Thread in Original format
| TranceCube |
| Somebody heard anything of the follow up ? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb nix kenne vinde, maar het zou zo maar kenne.
En je ken gewoon Nederlands tegen ons lulle hoor :D
Ah, en welkom op dit forumpie :toothless |
|
|
| TranceFool |
Flutlicht - The Fall zal de opvolger worden ....ben benieuwd :D
Flutlicht roelt hard vooral die nieuwste remix van Marc Dawn - Expander |
|
|
| HaZZa |
Wat zijn alle producties van Flutlicht? dus dan heb ik ut niet over remixes, maar eigen nummers
Flutlicht - Icarus
Flutlicht - Mutterkorn
Flutlicht - Ahmea
Flutlicht - Das Licht (is gewoon stuk uit icarus volgens mij...)
Zijn er nog meer???
die remixes heb ik voor een groot deel al, maar ik zoek eigenlijk meer de echte flutlichtnummers...
En enig id wanneer de volgende ge-released wordt? |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Wat zijn alle producties van Flutlicht? dus dan heb ik ut niet over remixes, maar eigen nummers
Flutlicht - Icarus
Flutlicht - Mutterkorn
Flutlicht - Ahmea
Flutlicht - Das Licht (is gewoon stuk uit icarus volgens mij...)
Zijn er nog meer???
die remixes heb ik voor een groot deel al, maar ik zoek eigenlijk meer de echte flutlichtnummers...
En enig id wanneer de volgende ge-released wordt? |
Flutlicht - Das Siegel heb ik ook nog. Niet zo hard als Icarus maar meer emotionele trance. Wel lekker nummer, al vrij oud (volgens ID3 tag komt het uit 2000).
WTB. |
|
|
| TranceCube |
Flutlicht - Das Licht doesn't exist.
Das Licht is an Act as Flutlicht. Not a Track.
Existing Flutlicht projects
Icarus 2001
Ahmea 2000
Mutterkorn 2000
Das Siegel 1999
check
www.djnatron.com
TranceCube:eyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
w000t, das ff stoer gemaakt. Zo hoor je een site te openen...
Vetjes hoor.
Jouw site?? |
|
|
| LightForce |
| quote: | Original Posted by !_PeTrUs_!
w000t, das ff stoer gemaakt. Zo hoor je een site te openen...
Vetjes hoor.
Jouw site?? |
Als je heel goed kijkt zie je dat DerBauer de site heeft gemaakt. Het is wel een ontzettend mooi staaltje Flash. Maar daar staat DerBauer bekend om.
Sorry voor ff off-topic gaan. |
|
|
|
|