return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
סוף סוף סיימתי לבנות את הנרגילה שלי.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב על הנרגילה אחי
מתי אמרנו שאני בא אליך :)

תגישו את זה כעבודה לבית ספר ותקבלו 100

חחחחח
באיזה מקצוע?
אומנות נראה לי הפסיק להיות בכיתה ז!!!
:)

צלם צלם אני מת לראות את זה!!!
Hell_Copter
מלאכה גם הפסיק!? :)

אפשר להגיש את זה לביולוגיה או לכימיה ולהראות כמה שזה מזיק על ידי הדגמות לכל הכיתה
עושים ניסוי ... לוקחים שאכטה ומעלים שאלות וכל הבולשיט הזה :)
mos2002
נשמע פצצצצצצצצצה
אני חולה על נרגילות.........תביא תביא תמונות דחוף ותכין הסבר איך לעשות
:)

6
ליטר מים
מספיק לחודש......איזה מעולה זה
Hell_Copter
הקטע הכי באסה זה אם המים מתלכלכים איכשהו
:stongue:
Dj Moriano
רועי מקסימום מחליפים אותם........
זה לא בעיה להוציא את המים תוך 5-10 דקות הוצאת את כל המים....


הייתי אמור לקחת היום לחבר שלי את המצלמה הדיגטלית שלו
אבל הלכתי לסבתא שלי אז לא הספקתי מחר אני 100% מעלה תמונות אני יעלה משהו כמו 10-15


ויוסיף איזה הסבר קטן.....
MoSH_MaN
לא יודע מה איתך אבל חסר מים בישראל!!!

וכל פעם להחליף מים??????????!?!?!

אני לא מעשן נרגילה אז לא אכפת לי שבנית ....

אבל פפפשש סחטין
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא יודע מה איתך אבל חסר מים בישראל!!!

וכל פעם להחליף מים??????????!?!?!



מוש תחשוב שלא מחליפים כל פעם מים אז לא נורא וגם יושבים 8 ילדים בערך על הנרגילה אז נגיד שמורקנים כל פעמיים שמעשנים בה אז זה יוצא פחות מחצי ליטר לילד לפעם שמעשנים....

ושמעשנים איתה מעשנים המון
Ariels
הייתה לנו נרגילה בבסיס ועישננו רק טבק תפוח קיצור לא החלפנו מים איזה חודשיים ובסוף ששפכנו את זה בשרותים זה היה אדום כמעט כמו דם
Hell_Copter
מתאים לך אריאל
כנראה שכחתם כל הזמן.... :)
דרך אגב... תחדש על החתימה החדשה
yahel222
אריאל חתימה פצצה תחדש

עכשיו תשמעו סיפור על נרגילות....אני משער שחלק פה עישנו נרגילות שבמקום מים יש וודקה או בקיצור אלכוהול (אריאל בטוח.....חחחח

קיצר פעם הלכנו כמה חברים לחושת דיוואן ביפו זה מקום עם נרגילות ואוכל משהו בן זונה (של ערבים אז לא כדאי ללכת עכשיו)
קיצר לקחנו אני ועוד אחד נרגילה עם וודקה....
אני עישנתי קצת והשני עישן כמעט הכל !!! תחשבו נרגילה שלמה
ואני אחרי 5-6 שאכטות הרגשתי שיכור.....
חחחח פתאום זה שלידי הקיא בתוך צלחת עם כוסות לקפה
חחחחחחחחח ישר עפנו משם ברחנו כמו טיל
נסענו במונית איזה 6 ילדים שזה שהקיא שוכב עלינו כל שניה עושה קולות של הקאה !!!
היו זמנים........
קיצר תעזבו את המים תנסו דברים אחרים
חלב גם פצצה לשים

Hell_Copter
JB זה נקרא
עישנו את זה בלג בעומר לפני שנתיים נראה לי
איזה ראש תפסנו... חבל על הזמן!!!
DjChook
חחח אתם כולכם קרועים
דותן ממך ציפיתי ליותר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement