|
יוםםם אהבה שממממח =]] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
כל מה שיש לי לומר על כל הדיון הזה הוא:
כמו שנאמר כאן מקודם, לכל אחד יש את הדעה והקריטריון שלו לבחורה שנחשבת בעיניו ל "מושלמת"
יש אנשים שחושבים שרק המראה החיצוני הוא מה שחשוב, ויהיו מוכנים לצאת עם מישהי מדהימה ביופייה אבל עם שכל של נעל.
ויש אנשים שיעדיפו לצאת עם מישהי שהמראה שלה ממוצע עד סביר, אבל שיש לה שכל, חוכמת חיים, ובוגרת בראש.
כל אחד יעשה את הבחירה שנראית לו הנכונה.
ברור שכולם רוצים לפגוש מישהי שתראה גם מעולה מבחינה חיצונית, וגם תהיה חכמה, בוגרת מנטלית, ועם חוכמת חיים, אבל לא תמיד מקבלים את מה שרוצים |
|
|
| DjChook |
שחר מצטער לבאס אותך אבל
הדימוי של אילן מצוין!
אני מסכים איתך אילן לכל אורך הדרך
שחר, אין לי שום בעיה עם הדרך שאתה מתנהג, רק שבסופו של דבר תדע לך
אתה עוד תתבגר... |
|
|
| TTman |
טוב אחרי כמעט שנה שלא הייתי בפורום
חזרתי, ואחרי שקראתי את כל ששת העמודים האלה, אני שואל את עצמי
?????????????למה חזרתי
כל הטרד הזה במילה אחת
ב י ז י ו ן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by TTman
טוב אחרי כמעט שנה שלא הייתי בפורום
חזרתי, ואחרי שקראתי את כל ששת העמודים האלה, אני שואל את עצמי
?????????????למה חזרתי
כל הטרד הזה במילה אחת
ב י ז י ו ן |
גל...התגעגענו אליך למה להסתכל על חצי הכוס הריקה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא קרוב למציאות?
תן לי לחדד את הדימוי
כל פעם אתה צולל באוקיינוס/ים/איזור של אוקיינוס או ים שונים
לפני הצלילה אתה לא יודע איך תיראה הקרקעית
בדרך לשם אתה מגלה הרבה דברים יפים באותו אזור ככל שאתה מתקרב לעומק
אך ברגע שאתה מגיע לקרקעית זה מספיק לך ואתה לא נשאר כדי להנות מזה אלא חוזר למעלה עד לצלילה הבאה במקום אחר עם קרקעית ים לא ידועה אחרת.
דימוי לא רע בכלל אם יורשה לי |
לא מסכים איתך כי יש אנשים שנשואים כבר שנים לבחורות כאלה ורק נהנים מהחיים איתן
אז תסיפורים האלה תספר למישו אחר
ושוב לדעתי יש לי יותר נסיון ממך ועם שני הסוגים של הבחורות ככה שלא נראה לי שאתה יכול ללמד אותי יותר ממה שלמדתי עד עכשיו
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לשניכם יש נסיון כפול מהגיל שלי בעניין אני מניח, אבל עדיין אני מניח שאילן מתכוון לכך שכמה שזה מסקרן וכמה שזה מעניין אותך, אתה תשיג את הבחורה לשבוע נגיד ותגמור איתה, אתה לא עושה את זה כי אתה מחפש מישהי באמת, רוצה להתאהב, אלא פשוט עושה את זה בשביל לשחק בבחורה, או כדי למצוא מישהי שתנסה לשחק בך ולא תצליח כדי להראות כמה אתה גבר... |
כמו שאמרתי לו
תלמד תבין
ואני חושב שהניסיון שלי יותר גדול משלו
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מצטער לבאס אותך אבל
הדימוי של אילן מצוין!
אני מסכים איתך אילן לכל אורך הדרך
שחר, אין לי שום בעיה עם הדרך שאתה מתנהג, רק שבסופו של דבר תדע לך
אתה עוד תתבגר... |
כמו שאמרתי לו יש אנשים שנשואים כבר שנים לבחורות כאלה ונהנים
הכל תלוי בכמה אתה מוכן להנות מהקשר שלך
הייתי גם עם בחורות לא כאלה ואני אומר לך תאמת זה לא עניין אותי
למה אתה חושב שכל הדוגמניות מחפשות גברים עם אגו ובטחון ופוזה? כי איתם הקשר מאתגר ומסקרן ומעניין..ואותן בחורות גם להן יש אופי חזק והן צריכות מישו שמשדר איתן על אותו גל וזה לא קשור לבגרות
זה קשור למידת הפתיחות שלך כמה אתה מוכן להתנסות ולהנות מהקשר שלך
לא חושב שבקשרים שהיו לך עם בחורות נהנית כמו שאני נהנתי עם בחורות ולא מדבר דווקא על סקס
| quote: | Originally posted by TTman
טוב אחרי כמעט שנה שלא הייתי בפורום
חזרתי, ואחרי שקראתי את כל ששת העמודים האלה, אני שואל את עצמי
?????????????למה חזרתי
כל הטרד הזה במילה אחת
ב י ז י ו ן |
תלך? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גל...התגעגענו אליך למה להסתכל על חצי הכוס הריקה? |
עזוב אותך אילן, זה ממש גועל נפש מה שהולך פה
אךךך איפה הימים של פעם, ככשחר לא היה בפורום
?אגב, שחר אתה כבר לא מפחד שחברים שלך ידעו שאתה רשום בפורום באינטרנט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
עזוב אותך אילן, זה ממש גועל נפש מה שהולך פה
אךךך איפה הימים של פעם, ככשחר לא היה בפורום
?אגב, שחר אתה כבר לא מפחד שחברים שלך ידעו שאתה רשום בפורום באינטרנט |
פה ושם שמע זה מוריד תרייטינג
אבל זה מתקזז עם הלוק
אז מה אתה היחיד שלא נהנה שאני פה?
פרוש (ולא) בשיא גבר :D |
|
|
| TTman |
WOW
שחר, תפסיק להרוג פה את כולם מצחוק
בואנה, אתה אחד הצחיקים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
WOW
שחר, תפסיק להרוג פה את כולם מצחוק
בואנה, אתה אחד הצחיקים |
[self edit]
לא עורכים לי הודעות!
וכמו שאמרתי
פגעת בי עד עומקי נשמתי :confused: :confused:
תפסיק להעליב :confused:
חחחחח קוף חלל מטומטם :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Glenn-Holmes |
שחר אם לא שמת לב...
הדימוי לא היה על הבחורות שאתה איתן אלא עליך עצמך...
חבל שרפת כל כך הרבה מילים לחינם כשבכלל לא הבנת תדימוי (לפחות לפי ההסברים התמוהים שלך - ואגב זה שאתה חוזר על משהו שלוש פמעים באותו פוסט לא הופך אותך לצודק) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אם לא שמת לב...
הדימוי לא היה על הבחורות שאתה איתן אלא עליך עצמך...
חבל שרפת כל כך הרבה מילים לחינם כשבכלל לא הבנת תדימוי (לפחות לפי ההסברים התמוהים שלך - ואגב זה שאתה חוזר על משהו שלוש פמעים באותו פוסט לא הופך אותך לצודק) |
זה לא משנה אם זה עלי או עליהן
אתה חוששב שעדיין לא התבגרתי
ואני חושב שאתה עדיין לא התנסית כדי להבין שאני צודק
אבל תראה גברים בגיל 30-40 שהולכים עם בחורות כאלה ותראה תהבדל ביחסים ביניהים ליחסים בין גברים שחושבים כמוך
מבטיח שתבין שצדקתי
אולי עם הזמן והניסיון אתה תבין כמה שטויות דברת פה |
|
|
| DJ Alex E. |
אחח כמה זמן לא קראתי את הבולשיט הזה
לא יודע אם להגיד שהתגעגעתי לזה
כנראה שלא
מה שכן,התגעגעתי לדימויים האלה של אילן :D
ריספקט אח שלי |
|
|
|
|