|
[15/16-09-2006] Armada Nights - Ocean Diva, Rotterdam/Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SonnyM |
| Ja , mijn kaart voor de 16de is ook binnen... :crazy: |
|
|
| Ultravibe! |
| Goeie zet van Armada om Erik-E en Benny R uit te nodigen, beter dan Perry oownee en die namaak techno van SvD. Beetje jammer dat deze feesten altijd maar tot 5.00 uur duren... |
|
|
| Tomba |
Ga zaterdag kaartjes halen. Heb foto's gezien van die boot en lijkt me wel bruut (weer eens wat anders als HMH of club).
Toch hoor en lees ik hier veel negatieve berichten... Ligt natuurlijk aan ieder ze smaak en ervaring maar ik heb er wel zin in.
(Laatst nog een setje van Armin gedownd en was weer in de moooood :D)
Greetz, Tomba |
|
|
| pink_trancer |
| Hi im going to this but i dont know anyone and ill be goin by myself.Is there a trance addict meet up? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tomba
Ga zaterdag kaartjes halen. Heb foto's gezien van die boot en lijkt me wel bruut (weer eens wat anders als HMH of club).
Toch hoor en lees ik hier veel negatieve berichten... Ligt natuurlijk aan ieder ze smaak en ervaring maar ik heb er wel zin in.
(Laatst nog een setje van Armin gedownd en was weer in de moooood :D)
Greetz, Tomba |
De boot is op zich een toffe locatie....maar na een paar keer is het bijzondere van de locatie eraf....
Btw gaat vrijdag ff checken, ze hebben me weer overgehaald om mee te gaan. |
|
|
| Botol&Cebok |
ik ga vrijdag kaartjes halen nog niet zo duur ook wet iemand waar die boot ligt achter centraal toch lijkt me egt vet sander van doorn en armin egt vet
vorige armada party 4 juni ook geweest in melkweg was vet was een kleine vechtpartij me broer weer maarja was snel opgelost ga er zeker heen |
|
|
| Botol&Cebok |
| ik gadenk ik sander van doorn op me shirt laten zetten heb er egt zin hoop vette tracks te horen |
|
|
| kiteless |
Pardon my English, I'll be visiting Amsterdam for the first time and I arrive on Saturday morning. After hearing about this party (I love Armin) I'm giving serious thought to attending. I was hoping to get some advice from the kind folks here.
First, is it sold out? Since I'm arriving on Saturday, basically I'll have to go to the door to buy a ticket at the event. Is that realistic or hopeless given how many good DJs are on the list?
Second, I'm staying on a houseboat in the Eastern Docklands on Levantkade just over the Verbindingsdam bridge (hopefully I said that correctly). I think its about 2-3 km from where boat departs. If we get back at 5 am I'll basically have no idea how to get home. Anyone know if there are taxis or a tram/bus around at that time near where the boat docks?
Thank you so much in advance for any advice. I'm really looking forward to my visit!
Brian |
|
|
| @win |
| Zaterdag aanwezig! :cool: |
|
|
| pink_trancer |
Does anyone know where i can get tickets i went to the free rcord store and fame... they said it sold out.........
where can i get tickets? at the door someone helpme??????
if u have a spare tickt callme now0625255934 |
|
|
| @win |
Erg fijn feestje dit!
Lange tijd niet zo'n hoogstaande set van Armin gehoord :)Geen enekele zaadplaat ertussen (nou ja op de uitgekauwde afsluiter van love you more na dan, maar goed das dan ook z'n eigen plaat...)Wel een dik minpunt was dat het op de dansvloer qua hitte erger was dan in een gemiddelde sauna en dat de boot pas om half 5 weer aanmeerde terwijl ik vroeg naar huis wou... |
|
|
| Botol&Cebok |
| feest was erg geslaagd!! |
|
|
|
|