|
haha.......de beste dj van Nederland: DJ JEAN
|
View this Thread in Original format
| Ruben_Dubbink |
Goh, dit was echt superlachen net,
met die Edison Music Awards, komt DJ JEAN op:
En hier komt de beste DJ van Nederland: DJ JEAN!!!! :rolleyes:
Staan er trouwens nog dj's op de genomineerden lijst? Dat heb ik namelijk niet echt meegekregen
GreetZ RubDub |
|
|
| Henkie_henk |
wist je dat nog niet dan??
heb je zeker nooit ppk mix van hem gehoord ofzow..
tiesto had trouwens zilveren harp ofzow.. zag k laatst toen k erges voorbijzapte.. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
|
PPK - Resurrection (DJ Jean's Fart Mix) dat is ie!!!! :D |
|
|
| Henkie_henk |
| klopt ja.. heb em 3 keer in me playlist staan (zet em ook stiekem op elk cdtje die k brand voor iemand anders) |
|
|
| serialkillah |
| quote: | originally posted by henkie_henk
|
LoL:D |
|
|
| kolkiewolkie |
gelukkig had de sp!ts het vanmorgen wel goed en noemden ze tiesto neerlands beste dj.... in hetzelfde rijtje werden ook ferry korsten (met een k van ka ja) en johan gielen genoemd <<==??
die lui weten toch ook zoooooooo goed waar ze het over hebben :stongue:
verhaal was trouwens over de djday ofzo... 29 maart is dat.... draait bellie dan trouwens ook voor nix??? :p :p |
|
|
| magrec |
| 9 maart is world dj day. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
9 maart is world dj day. |
dat ja, vind ik een goede zaak, maar zal verder mun smoel er over houden... beetje TE off-topic |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by magrec
9 maart is world dj day. |
yep klopt, met de dance department live vanaf de Extrema Party :) |
|
|
| ChooChoo |
Ja, had het ook in de spits gelezen (wist het al langer hoor :)).
Ik vind het echt een zeer goeie zaak, en wij worden er ook beter van:
Toch weer een paar lekkere livesets :D.
greetz ChooChoo |
|
|
| TranceFool |
Op de tmf-awards zijn d8 ik DJ Jean, Michel de Hey en Tiesto genomineerd. Nou.....ik hoop dat die Jean em wint. Ten eerste toont dat toch weer het lage niveau van TMF aan en ten tweede het lage niveau van Jean
Hoop niet dat Tiesto em wint en als die wint..........hij zal em toch nie komen ophalen he????:eek: :eek: :rolleyes: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Op de tmf-awards zijn d8 ik DJ Jean, Michel de Hey en Tiesto genomineerd. Nou.....ik hoop dat die Jean em wint. Ten eerste toont dat toch weer het lage niveau van TMF aan en ten tweede het lage niveau van Jean
Hoop niet dat Tiesto em wint en als die wint..........hij zal em toch nie komen ophalen he????:eek: :eek: :rolleyes: |
Ik snap echt niet waarom Michel de Hey genomineerd is voor de TMF awards... wie kent die gozer nou? |
|
|
|
|