|
DJ Magazine Top 100 DJ's Poll for 2006
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
"
DJ Mag Voting for the annual DJ Magazine Top 100 DJs poll is due to commence on August 16th. The organisers have added a new element this year: in response to the domination of trance DJs like Tiesto and Paul Van Dyk, genre-specific poll results will also be announced, allowing DJs to be crowned top House, Progressive, Electro etc DJ. This will give some additional recognition to the unsung heroes of the smaller genres but will no doubt spark yet more debate about whether Digweed plays progressive or electro and whether electro should be lumped in with house ad nauseam ad nauseam.
More information will be available shortly at www.djmag.com "
המקור:
http://progressivehouse.com/news.php/view/119
וכמו שצוין שם הרעיון הזה של הפרדה לסגנונות הולך ליצור להם בלאגן שרק יפגע עוד יותר במצעד השנוי במחלוקת גם ככה בקרב קהל אוהבי המוזיקה האלקטרונית
אתם מוזמנים לדון בשינוי הזה שהוכנס על ידיהם השנה ומי שכבר יודע איך הוא הולך להצביע מוזמן לשתף אותנו |
|
|
| epsilon1 |
אני דווקא חושב שזה שינוי מרענן...אני בעצמי סקרן אילו דיג'יים טובים יש לסגנונות אחרים (למרות שטובים זאת לא ההגדרה של המצעד הזה אבל ניחא)
בכל אופן אין לי כל כך מה לדרג כי השנה כולם היו גרועים..למרות שהיא עוד לא הסתיימה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אני דווקא חושב שזה שינוי מרענן...אני בעצמי סקרן אילו דיג'יים טובים יש לסגנונות אחרים (למרות שטובים זאת לא ההגדרה של המצעד הזה אבל ניחא)
בכל אופן אין לי כל כך מה לדרג כי השנה כולם היו גרועים..למרות שהיא עוד לא הסתיימה |
איזה פסימי אתה כולם גרועים?
נו באמת
ורעיון טוב זה אולי על הנייר
יש הרבה די גיים שאי אפשר לקטלג אותם לסגנון אחד בולט שהם מנגנים |
|
|
| omergunr |
1) SVD
2) SVD
3) SVD
4) SVD
4) Steve Angello |
|
|
| DjChook |
הגיע הזמן שתהיה הפרדה
גם מעניין יהיה אם יפרסמו את מספר המצביעים ולא רק את האחוזים כדי להצביע על הסגנונות שמעניינים את המצביעים :)
לא שזה מדגם מייצג, או בעצם, אולי זה כן |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב לכל אלה שתומכים בצעד הזה של הפרדה לסגנונות הנה מקבץ שאלות
תחת איזה סגנון אפשר לקטלג את:
ג'יימס זאביילה
הרנאן קאטאניו
ג'ון דיגוויד
ויש עוד רבים תחת דילמה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
האוס |
אז זהו?
זה צריך להתחלק רק להאוס וטראנס?
טוב שלא תגדיר אותם כדי גיים של אלקטרוני וזהו...ואם תגדיר אותם ככה אז שוב עולה השאלה...למה צריך להכנס לקטע הזה של לתחום די גיי לזאנר
איך הייתם מגדירים את ריצ'י הוטין?
ואיך את קארל קוקס?
מממ...קשה יהיה לשכנע אותי שהם יכולים לעשות עבודה טובה שם בחלוקה לזאנריםץ
זאת פשוט גישה מיושנת שאין לה מקום בעולם המוזיקה האלקטרונית של 2006 |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז זהו?
זה צריך להתחלק רק להאוס וטראנס?
איך הייתם מגדירים את ריצ'י הוטין?
ואיך את קארל קוקס?
מממ...קשה יהיה לשכנע אותי שהם יכולים לעשות עבודה טובה שם בחלוקה לזאנרים |
לקחת קשה מדי את העניין.
המצעד הזה גם ככה לא מייצג הרבה...עד עכשיו לא היתה הפרדה, עכשיו יש הפרדה גסה, לא צריך לקחת את זה קשה.
אני לא מבין בכלל מה מפריע לך לראות את החלוקה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז זהו?
זה צריך להתחלק רק להאוס וטראנס?
טוב שלא תגדיר אותם כדי גיים של אלקטרוני וזהו...ואם תגדיר אותם ככה אז שוב עולה השאלה...למה צריך להכנס לקטע הזה של לתחום די גיי לזאנר
איך הייתם מגדירים את ריצ'י הוטין?
ואיך את קארל קוקס?
מממ...קשה יהיה לשכנע אותי שהם יכולים לעשות עבודה טובה שם בחלוקה לזאנריםץ
זאת פשוט גישה מיושנת שאין לה מקום בעולם המוזיקה האלקטרונית של 2006 |
מה הבעיה בלחק את האלקטרונית לתת ז'אנרים כמו:
האוס, טראנס, פרוג, טק טראנס, אלקטרו..
זה יקל על הבחירה ולא נראה כל שנה אותם שמות בטופ 3 כמו שהיינו רגילים..
וזה גם יעזור למספר אנשים להגיע למקומות גבוהים יותר.. ע"ע שולץ שנחשב לדעתי אחד האנשים ששולטים בעולם הפרוגרסיב ואין לו מקום אפילו בעשיריה בשנה שעברה.. ואני בטוח שאם הייתה בחירה רק של פרוג הוא היה נכנס בטופ 10 בקלות וגם לוקח..
אותו דבר לגבי סאנדר שנחשב למלך הטק לדעתי
כל הז'אנרים יתחלקו בגדול.. ולא פרוג האוס, דייפ האוס וכל השטויות האלה..
למה טראנס כן והאוס לא? כי הטראנס פופולרי יותר לדעתי.
וקארל קוקס זה טכנו..
פתרון: כל דיג'יי יבחר באיזה ז'אנר להיות ויאללה סולחה נפתרה הדילמה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה הבעיה בלחק את האלקטרונית לתת ז'אנרים כמו:
האוס, טראנס, פרוג, טק טראנס, אלקטרו..
זה יקל על הבחירה ולא נראה כל שנה אותם שמות בטופ 3 כמו שהיינו רגילים..
וזה גם יעזור למספר אנשים להגיע למקומות גבוהים יותר.. ע"ע שולץ שנחשב לדעתי אחד האנשים ששולטים בעולם הפרוגרסיב ואין לו מקום אפילו בעשיריה בשנה שעברה.. ואני בטוח שאם הייתה בחירה רק של פרוג הוא היה נכנס בטופ 10 בקלות וגם לוקח..
אותו דבר לגבי סאנדר שנחשב למלך הטק לדעתי
כל הז'אנרים יתחלקו בגדול.. ולא פרוג האוס, דייפ האוס וכל השטויות האלה..
למה טראנס כן והאוס לא? כי הטראנס פופולרי יותר לדעתי.
וקארל קוקס זה טכנו..
פתרון: כל דיג'יי יבחר באיזה ז'אנר להיות ויאללה סולחה נפתרה הדילמה.. |
תפתח תעיניים ותבין שמעבר לעולם הטראנס יש די גיים שמגוונים ברמה שאתה לא יכול לקטלג אותם
קארל קוקס ידוע כטכנואיד אבל משיגיד שהוא רק כזה כנראה לא באמת שמע אותו... קארל קוקס יכול בקלות להיות מוגדר גם די גיי האוס והוא מנגן הרבה חומרים שהם האוסיים וממש לא טכנואידים
מרקוס שולץ פרוגרסיב?
הנה שוב חילוקי דיעות
פרוגרסיב טראנס
עכשיו יתחילו ויכוחי הפרוגרסיב טראנס/פרוגרסיב האוס שכאן בין די גיים שונים הגבולות באמת מטשטשים
ומה עם דיגוויד?
פרוגרסיב האוס?
אולי מינימל?
רגע אבל הוא הוכיח שגם טכנו זה צד נסתר שלו שיוצא החוצה כשצריך
ואולי בכלל פאנקי האוס שהוא נוהג לנגן באירועים גדולים יותר קטעים מהזאנר הזה?
ורגע כשהוא מנגן את דרק האוול בקטע שהוא כבר על סף הפרוגרסיב טראנס מה אז?
זה מגוחך לקטלג די גיים פי מאה משזה מגוחך לקטלג קטעים (שגם זה מגוחך בפני עצמו)
עידן משמפריע לי זה עצם החלוקה
היא לא אפשרית לי נראה שההחלטה עברה כמה אנשים שלא שמעו אלקטרונית כבר כמה שנים |
|
|
|
|