|
יש לי יום הולדת
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
בעצם הוא כבר עבר כי אחרי חצות אבל לא משנה
יש מסיבה מומלצת לשישי עם כניסה חינם לחתני מצוות |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אריאל!!!!
אתה בן 20 נכון? |
|
|
| DJ-Energy |
מזל טוב אחי!!!!
איך היה בבלטה? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מזל טוף!!!!!!!!
:D :D |
|
|
| Dj-2TaLL |
מזל"ט אחי!!!!
תמשיך להיות כזה קרוע ומידי פעם שתרצה לחזור לנורמליות
תשתכר רצח ותיהיה נורמלי...
:) |
|
|
| warpedd_ |
welcome to the club...:D
איזה תאריך אתה |
|
|
| Ariels |
מרץ 7
תודה תודה לכולם אני מאוד שמח על התמיכה הרבה שאתם מפגינים פה במרכז הגמילה מאלכוהול ע"ש שאול יהלום
זה לא בושה להיות אלכוהליסט אולי זה אפילו מצחיק רצח
לפעמים אני מרגיש לא אלכוהוליסט אלא על-כוהוליסט
אני ממש מרחף
קיצור נראה לי שאני חייב ללכת לישון |
|
|
| arik |
| מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Scorchio |
| מזל טוב חיילצ'יק |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !!!
:) |
|
|
|
|