return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יש לי יום הולדת
View this Thread in Original format
Ariels
בעצם הוא כבר עבר כי אחרי חצות אבל לא משנה
יש מסיבה מומלצת לשישי עם כניסה חינם לחתני מצוות
Hell_Copter
מזל טוב אריאל!!!!
אתה בן 20 נכון?
MoSH_MaN
מזל"ט!
DJ-Energy
מזל טוב אחי!!!!
איך היה בבלטה?
DJ-Kreing^^
מזל טוף!!!!!!!!
:D :D
Dj-2TaLL
מזל"ט אחי!!!!

תמשיך להיות כזה קרוע ומידי פעם שתרצה לחזור לנורמליות
תשתכר רצח ותיהיה נורמלי...
:)
warpedd_
welcome to the club...:D

איזה תאריך אתה
Dj Moriano
happy b-day
Ariels
מרץ 7
תודה תודה לכולם אני מאוד שמח על התמיכה הרבה שאתם מפגינים פה במרכז הגמילה מאלכוהול ע"ש שאול יהלום
זה לא בושה להיות אלכוהליסט אולי זה אפילו מצחיק רצח

לפעמים אני מרגיש לא אלכוהוליסט אלא על-כוהוליסט
אני ממש מרחף

קיצור נראה לי שאני חייב ללכת לישון
arik
מזל טוב אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Scorchio
מזל טוב חיילצ'יק
luckystrike
מזל טוב אחי !!!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement