return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Het grote FOK!-Voetbalmanager topic 2006-2007
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ja dames en heren, de FOK Voetbalmanager 2006-2007 komt er weer aan. Nadat 2 boarders vorig jaar bij de 1e 15 zaten en het jaar daarvoor ook zoiets, moeten we nu zeker WEER hoog eindigen.

Oftewel: doe mee!!! :)

....maar niet als je 1x inschrijf en daarna niet meer bijhoudt, want dan heb je er ook geen aan :p

Meteen daarop doorgaand: welke spelers zijn dit jaar value? Wat zijn de goedkope spelers van topteams die wel wat punten gaan pakken? Drenthe? Lazovic? Wie?
TranceFool
Present!
SnuggLe
Subleague: Tranceaddict
Login: rules

Lekker simpel, maar oke :)
Hij is weer open!

Als Feyenoorder heb ik Huntelaar maar vast gekocht :p
Overigens is Ajax-Feyenoord al als 3e wedstrijd!
DjRV
aanwezig! word weer lachuh:D
AversusZ
Van de partij.

ook Huntelaar aangeschaft zoals zoveel :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement