|
Het grote FOK!-Voetbalmanager topic 2006-2007
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ja dames en heren, de FOK Voetbalmanager 2006-2007 komt er weer aan. Nadat 2 boarders vorig jaar bij de 1e 15 zaten en het jaar daarvoor ook zoiets, moeten we nu zeker WEER hoog eindigen.
Oftewel: doe mee!!! :)
....maar niet als je 1x inschrijf en daarna niet meer bijhoudt, want dan heb je er ook geen aan :p
Meteen daarop doorgaand: welke spelers zijn dit jaar value? Wat zijn de goedkope spelers van topteams die wel wat punten gaan pakken? Drenthe? Lazovic? Wie? |
|
|
| SnuggLe |
Subleague: Tranceaddict
Login: rules
Lekker simpel, maar oke :)
Hij is weer open!
Als Feyenoorder heb ik Huntelaar maar vast gekocht :p
Overigens is Ajax-Feyenoord al als 3e wedstrijd! |
|
|
| DjRV |
| aanwezig! word weer lachuh:D |
|
|
| AversusZ |
Van de partij.
ook Huntelaar aangeschaft zoals zoveel :D |
|
|
|
|