|
כשתהיה לי חברה כמו של שחר
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
כשתהיה לי חברה כמו של שחר יהיה לה בגרות מלאה
זורמים :) וכרגיל שחר, הכל בהומור |
|
|
| skelz |
כשתיהיה לך חברה כמו של שחר
אתה תתחיל לשמוע יובל פרי :) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| כשתיהיה לי חברה כמו של שחר ארמין יעשה תוכנית רדיו |
|
|
| omergunr |
| אני יהיה ילד פוזה עם חברה פוזה:o |
|
|
| uzi |
| סליחה! אני רוצה לראות את החברה של שחר קודם כל... מי יודע, אולי כבר יש לי חברה כמו של שחר ואולי אפילו יותר טובה. :D |
|
|
| DjChook |
| הוא שם תמונות מהבוק שלה בטרד' הקודם שפאר את שמו |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא שם תמונות מהבוק שלה בטרד' הקודם שפאר את שמו |
עכשיו ראיתי בטראד של "יום האהבה" את התמונות שלהם. אני מודה, הוא נראה טוב, אני הייתי ממליץ לו שלא יהיה כל כך יהיר גאה ורברבן. הוא כל כך ממהר לשפוט אנשים והוא מתבטא בכזו עוקצנות... ממש כואב. הוא בטח מתפלא למה כל פעם הוא מסתכסך עם אנשים ולא מבין למה. גם אחותי כל כך שקועה ביופי שזה ממש מגעיל אותי, לפעמים אני לא מצליח לנהל איתה 3 דקות שיחה מבלי שהיא מעלה את הנושא הזה. :( |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by uzi
עכשיו ראיתי בטראד של "יום האהבה" את התמונות שלהם. אני מודה, הוא נראה טוב, אני הייתי ממליץ לו שלא יהיה כל כך יהיר גאה ורברבן. הוא כל כך ממהר לשפוט אנשים והוא מתבטא בכזו עוקצנות... ממש כואב. הוא בטח מתפלא למה כל פעם הוא מסתכסך עם אנשים ולא מבין למה. גם אחותי כל כך שקועה ביופי שזה ממש מגעיל אותי, לפעמים אני לא מצליח לנהל איתה 3 דקות שיחה מבלי שהיא מעלה את הנושא הזה. :( |
בת כמה אחותך? =]
סתם סתם.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
עכשיו ראיתי בטראד של "יום האהבה" את התמונות שלהם. אני מודה, הוא נראה טוב, אני הייתי ממליץ לו שלא יהיה כל כך יהיר גאה ורברבן. הוא כל כך ממהר לשפוט אנשים והוא מתבטא בכזו עוקצנות... ממש כואב. הוא בטח מתפלא למה כל פעם הוא מסתכסך עם אנשים ולא מבין למה. גם אחותי כל כך שקועה ביופי שזה ממש מגעיל אותי, לפעמים אני לא מצליח לנהל איתה 3 דקות שיחה מבלי שהיא מעלה את הנושא הזה. :( |
קודם כל תודה תודה..תודה..זה ידוע :D
ממ..שמע אני מתווכח עם אנשים ורב בשביל הכיף
אם אתה חושב שזה נקרא לריב תבוא ותראה כמה אני והמפקד שלי מתווכחים כל היום
הכל בצחוק ובכיף
אתמול אפילו המפקס יחידה (סא"ל) שאל אותי כמה זמן אני מתאמן שיש לי כזה גוף :D
אני לא מתפאר בזה כל עוד לא גוררים אותי לזה
ברגע שמתחילים להשוות אותי או להתווכח איתי אז כן אני מודה, אני יודע מה אני שווה ואנלא מתבייש להתלהב בזה
אבל הכל ברוח טובה =] |
|
|
| omergunr |
| תמיד ברוח טובה :) |
|
|
| Shahar |
אתם חושבים שלהתווכח פה זה "לריב" ?! מותר לעשות צחוקים לפעמים זה הכי כיף
מה המפקד שלי יגיד כשאני בא אליו בשעה 10 עם התיק ומביא לו נשיקה ואומר לו ביי??
או הרסר שאני בא אליו כשיש ביקורת מטה ופותח תחולצה??
לוקחים את זה בצחוק חיים רק פעם אחת תבינו
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| omergunr |
מה אתם חושבים המורות אומרות לי אחרי שאני בא ב 10 דקות איחור לשיעור ניכנס ל 5 דקות ואז יוצא..
בטח שכלום הכל בצחוק.
:o |
|
|
|
|