return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מישהו מוכן להסביר לי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


לא קשור!
דיי מגניב שיהיה חולצות גם לבנות


יכול להיות שזה מגניב...
אבל הוא לא עושה את זה כי הוא רק נחמד
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יכול להיות שזה מגניב...
אבל הוא לא עושה את זה כי הוא רק נחמד


כמה בנות כבר יש בטראנס אדיקט?
וכמה כסף הוא כבר יכול להרוויח?
ממש עסק :stongue:
Gil Shwarts
אחי
בימינו מגרדים כסף מכל מקום אפשרי...
yahel222
חחחחח לפי החולצות שהוא שם הוא בטח חרמן אכול בלוע פחחחח
DjChook
דותן - ראססססססמי

היום הסבירו לי שצריך להגיד
ראססססססמי
ולא
ראאאאאסמי

אז אני בודק את זה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אחי
בימינו מגרדים כסף מכל מקום אפשרי...


חחח
אם כך בואו נתרום שקל מכל הפורום הישראלי לסוואמפי העני....
:stongue: :toothless
yahel222
quote:
היום הסבירו לי שצריך להגיד
ראססססססמי
ולא
ראאאאאסמי

אז אני בודק את זה


פחחחחחח

איזה חטווי......
Dj Moriano
הוא עכשיו שם חולצות גם לבנים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
דותן - ראססססססמי

היום הסבירו לי שצריך להגיד
ראססססססמי
ולא
ראאאאאסמי

אז אני בודק את זה


חשבתי שמדגישים את ה א!?!?!?
למה?!!?!

מדגישים את ה ס... זה הכי ברור בארץ
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חשבתי שמדגישים את ה א!?!?!?
למה?!!?!

מדגישים את ה ס... זה הכי ברור בארץ



אז לי זה לא היה ברור
עכשיו שהכל תוקן, אני מרגיש הרבה יותר שלם עם עצמי

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
הוא עכשיו שם חולצות גם לבנים


ת'אמת זה בזבוז כסף לקנות
עדיף לקחת חולצה ולהדפיס עליה בחנות ב 20 שקל את הלוגו של טראנס אדיקט
חבל על כל דמי השלוח והכל
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ת'אמת זה בזבוז כסף לקנות
עדיף לקחת חולצה ולהדפיס עליה בחנות ב 20 שקל את הלוגו של טראנס אדיקט
חבל על כל דמי השלוח והכל


לא שאני מתבייש בהיותי
TRANCEADDICT
זה קצת דבילי לא ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement