|
מישהו מוכן להסביר לי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
לא קשור!
דיי מגניב שיהיה חולצות גם לבנות |
יכול להיות שזה מגניב...
אבל הוא לא עושה את זה כי הוא רק נחמד |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שזה מגניב...
אבל הוא לא עושה את זה כי הוא רק נחמד |
כמה בנות כבר יש בטראנס אדיקט?
וכמה כסף הוא כבר יכול להרוויח?
ממש עסק :stongue: |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי
בימינו מגרדים כסף מכל מקום אפשרי... |
|
|
| yahel222 |
| חחחחח לפי החולצות שהוא שם הוא בטח חרמן אכול בלוע פחחחח |
|
|
| DjChook |
דותן - ראססססססמי
היום הסבירו לי שצריך להגיד
ראססססססמי
ולא
ראאאאאסמי
אז אני בודק את זה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אחי
בימינו מגרדים כסף מכל מקום אפשרי... |
חחח
אם כך בואו נתרום שקל מכל הפורום הישראלי לסוואמפי העני....
:stongue: :toothless |
|
|
| yahel222 |
| quote: | היום הסבירו לי שצריך להגיד
ראססססססמי
ולא
ראאאאאסמי
אז אני בודק את זה |
פחחחחחח
איזה חטווי...... |
|
|
| Dj Moriano |
| הוא עכשיו שם חולצות גם לבנים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
דותן - ראססססססמי
היום הסבירו לי שצריך להגיד
ראססססססמי
ולא
ראאאאאסמי
אז אני בודק את זה |
חשבתי שמדגישים את ה א!?!?!?
למה?!!?!
מדגישים את ה ס... זה הכי ברור בארץ |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חשבתי שמדגישים את ה א!?!?!?
למה?!!?!
מדגישים את ה ס... זה הכי ברור בארץ |
אז לי זה לא היה ברור
עכשיו שהכל תוקן, אני מרגיש הרבה יותר שלם עם עצמי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
הוא עכשיו שם חולצות גם לבנים |
ת'אמת זה בזבוז כסף לקנות
עדיף לקחת חולצה ולהדפיס עליה בחנות ב 20 שקל את הלוגו של טראנס אדיקט
חבל על כל דמי השלוח והכל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת זה בזבוז כסף לקנות
עדיף לקחת חולצה ולהדפיס עליה בחנות ב 20 שקל את הלוגו של טראנס אדיקט
חבל על כל דמי השלוח והכל |
לא שאני מתבייש בהיותי
TRANCEADDICT
זה קצת דבילי לא ? |
|
|
|
|