|
כמה שאלות.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Ariels
שלום, אני אריאל ואני אלכוהוליסט |
החייל הישראלי 2002 |
|
|
| Gil Shwarts |
אנשים תנו לו כבוד!
הוא הבארשבעי השני פה :)
אוהד, איך היו ג'י אם אס אתמול? |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by ohad_n
וואי מגניב.......
אני ימסור ד"ש
יש לך אולי מושג איפה אני קונה בארץ את החולצות המגניבות האלקטרוניות עם האקולייזר או החייזר המהבהב?? |
תגיד גבר ...היית במקרה בדום בפורים ?
ואגב , ברוך הבא ! |
|
|
| DJ-Energy |
ברוך הבא אחי
אני יובל
;) |
|
|
| luckystrike |
ברוך הבא אחי...
:)
אני מורן ...
מקווה שתישאר !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מקווה שתישאר !!! |
איזה אופטימי :D |
|
|
| §chop¥ |
למה שהוא לא ישאר ?
יש לנו אחלה פורום.... |
|
|
| arik |
ברוך הבא
אני הוא אריק |
|
|
| arik |
תאמינו לי עוד שנה
יהיו פה פול אנשים בפורמ שלנו
אנחנו צרכים לשים סימן כזה לאלאה שכבר מעל שנה פה
לא שאכפת לי אבל מישהו צריך לדעת מי האבא והאמא של הפורמ הזה
אתם לא חושבים..???????????? |
|
|
| ohad_n |
יש לכם אחלה של פורום
וגי.אמ.אס היו נחמדים לא יותר מדי טוב
אני מעדיף את סקאזי!!!
מת על ההמלצות שלכם מוריד הכול במיוחד שיש לי אינטרנט בחינם בכבלים
ואם כבר אז קבלו המלצה נחמדה ממני
Mark Oh - Tears Dont Lie 2002 |
|
|
| §chop¥ |
| אוהד ... היית בדום בפורים ??!?!?!? |
|
|
|
|