return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כמה שאלות.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Ariels
שלום, אני אריאל ואני אלכוהוליסט


החייל הישראלי 2002
Gil Shwarts
אנשים תנו לו כבוד!
הוא הבארשבעי השני פה :)


אוהד, איך היו ג'י אם אס אתמול?
§chop¥
quote:
Originally posted by ohad_n
וואי מגניב.......
אני ימסור ד"ש
יש לך אולי מושג איפה אני קונה בארץ את החולצות המגניבות האלקטרוניות עם האקולייזר או החייזר המהבהב??


תגיד גבר ...היית במקרה בדום בפורים ?

ואגב , ברוך הבא !
DJ-Energy
ברוך הבא אחי
אני יובל
;)
luckystrike
ברוך הבא אחי...
:)
אני מורן ...

מקווה שתישאר !!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike

מקווה שתישאר !!!


איזה אופטימי :D
§chop¥
למה שהוא לא ישאר ?
יש לנו אחלה פורום....
arik
ברוך הבא
אני הוא אריק
arik
תאמינו לי עוד שנה
יהיו פה פול אנשים בפורמ שלנו

אנחנו צרכים לשים סימן כזה לאלאה שכבר מעל שנה פה
לא שאכפת לי אבל מישהו צריך לדעת מי האבא והאמא של הפורמ הזה
אתם לא חושבים..????????????
ohad_n
יש לכם אחלה של פורום
וגי.אמ.אס היו נחמדים לא יותר מדי טוב
אני מעדיף את סקאזי!!!
מת על ההמלצות שלכם מוריד הכול במיוחד שיש לי אינטרנט בחינם בכבלים
ואם כבר אז קבלו המלצה נחמדה ממני
Mark Oh - Tears Dont Lie 2002

§chop¥
אוהד ... היית בדום בפורים ??!?!?!?
ohad_n
לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement