|
יש פורומים יותר חיים?
|
View this Thread in Original format
| MLTK |
הרבה זמן לא יצא לי להכנס לפה ולהתעדכן במוזיקה האהובה עליי.......ועכשיו כשנכנסתי אני שם לב שדי מת פה.....לא כמו פעם!
יש עוד פורומים ישראלים שקשורים לטראנס\מוזיקה אלקטרונית? (וגם פעילים ולא מתים כמו זה) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| כשהסצינה תיהיה יותר פעילה גם הפורום יהיה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
יש פורומים יותר פעילים
כאלה שאנשים במקום להתלונן בהם בוחרים אשכרה לכתוב...
יש כאן טרדים שטותיים פה ושם אבל יש גם טרדים שנוגעים למוזיקה |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כאלה שאנשים במקום להתלונן בהם בוחרים אשכרה לכתוב...
|
בהחלט נקודה למחשבה :) |
|
|
| DjChook |
אתה חצוף שבשנה וחצי שאתה פה רק ניסית לחלוב המלצות למוזיקה
ולא לתרום חזרה
אז אתה גם חצוף וגם צבוע |
|
|
| uzi |
| אני חושב שאם הפורום שלנו היה מתאחד עם הפורום של 99 לאתר אחד עם פורום בממשק יותר מודרני מהעתיק הזה של טראנס-אדיקט... זה היה הכי טוב. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by uzi
אני חושב שאם הפורום שלנו היה מתאחד עם הפורום של 99 לאתר אחד עם פורום בממשק יותר מודרני מהעתיק הזה של טראנס-אדיקט... זה היה הכי טוב. |
רק שהממשקים ה"מודרניים" שאתה מדבר עליהם לא היו מחזיקים עשירית מהמסד נתונים הזה...
סתם, הגזמתי..אבל עדיין, על מערכת כזאת משלמים כסף, והיא שווה את זה...לא מבין מה "לא מודרני" ו"עתיק" פה...
ואני בספק אם החברה פה היו רוצים להתאחד עם 99, ואני בספק אם החברה ב99 היו רוצים להתאחד איתנו...אלו קהילות שונות עם "אכולוסייה" שונה בהם.. |
|
|
| DjChook |
מסכים ביותר
עוזי, אני דווקא נגד כל הממשקים החדשים של ה
PHP
לא יודע, שונא את זה
בכלל אני שונא
PHP
אבל זה בכלל קשור לתכנות :)
בקשר לאנשים מ 99
לא מכיר אותם. לא יודע, אבל זה לא רלוונטי, עובדה שחלק גדול מהם רשום גם פה פשוט לא כותב |
|
|
| uzi |
נו ברצינות! הפורום פה בגראפיקה מזעזעת והחיפוש פה גרוע עד כדי לא עובד. לכל אתר הכי דפוק היום יש פורום יותר נעים לעין מזה ואפשרויות תצוגה וסידור יותר נוחות. אפשר לחשוב איזה תיחכום יש בויזואל פה? זה לא עתיק, זה ממש אנתיקה! איזה כמות מידע ואיזה נעלים? זה רק הודעות טקסט שנבנות לפי מסד נתונים הכי בסיסי שיש. אתה רוצה תחכום? לך תראה מסדי נתונים של בנקים שבנויים על די.בי.2. או אורקל.
חחחחח... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
הקטע הוא שפשוט צריך להכניס תוספות למערכת ולא חייבים להתקין אחת חדשה
...אבל זה בסדר כבר התרגלנו חחח
:)
ד"א היה פעם תחרות של מי שיעצב מחדש את הפורום
.אבל כנראה זה ירד לגמרי |
|
|
|
|