|
Recording software
|
View this Thread in Original format
| Petenator |
Heb iemand enig idee welke programma's je kunt gebruiken wanneeer je muziek van radio via internet of zo wil opslaan en bewerken en al dat soort ongein!!
Bijvoorbaat Dank ik u
TNX |
|
|
| -DoomBringer- |
Ehm... dit heeft er geen zak mee te maken maar wat betekend
Anna pillua mulla on iso kyrppa ? |
|
|
| eXos |
| Is alleen voor de kenners belangrijk. Ik weet 't. Erg lullig. Het is Fins en zo'n zinnetje die je als eerste altijd leert. De leukste woorden dus van een vreemde taal. Ben er 1 1/2 maand op vakantie geweest met Oud & Nieuw, that's why?? |
|
|
| Opti |
| Ja maar.... wat betekent t nou?? |
|
|
| Robvef |
Ik zou zeggen probeer hete met Cool Edit 2000. Is via astalavista.box.sk ergens een crack of full version voor te vinden. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
C Y'all |
|
|
| Ding Chavez |
Ik zelf vind Sound Forge iets makkelijker in gebruik, maar dat is persoonlijk...
Ook die is natuurlijk te downen als demo version en er ff een crack overheen gooien :) |
|
|
| Robvef |
| Hoe moeten we anders aan software komen!!! Kopen???!!!! Echt niet. Lang leve de crackz. |
|
|
| Robvef |
Volgens bronnen betekent het zoiets als:
Geef mij maar straf, want ik heb een grote lul.
Als het niet helemaal klopt, word ik graag verbetert.
Hier heb ik er ook nog een:
Suksi vittuun!
Greetz to y'all |
|
|
| Sandman |
Ik gebruik meestal total recorder....als ik wat opneem.. ligt eraan hoeveel schijfruimte ik over heb :)
*Sandman moet maar eens een 40 gig harddsik gaan kopen, dan kant ie weer wat opnemen.* |
|
|
| MiStRaL |
Als we dan toch bezig zijn met Finse scheldwoorden, dan weet ik ook nog wel een leuke:
Haistta Lerppuusi
Try to figure that one out... |
|
|
| Robvef |
Als we dan toch over scheldwoorden beginnen kunnen we beter een nieuwe thread beginnen. Dan blijft dit topic ook weer een beetje schoon. Dus Mistral aan jou de eer.
Greetz,
Robvef
P.S. Welcome 2 the Club |
|
|
| eXos |
| Ha Ha LOL, nog niet helemaal de juiste betekenis... |
|
|
|
|