return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משחק חדש לפורום
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
הנה משחק משעשע שבמיוחד בפורום המוזר שיש פה יכול לעבוד בצורה משעשעת

הרעיון פשוט כל אחד כותב משהו (משפט או שתיים לא יותר אפשר גם רק כמה מילים) על זה שכתב תהודעה מעליו

בואו נגיד עכשיו אני פתחתי תטרד
הבא בתור שיכתוב פוסט נגיד יכול לכתוב

"הוא רודן אכזרי שמשליט את משטרו האפל ברחבי הפורום הזה ומבריח כל אדם חדש שרוצה להצטרף"

הבן אדם שיכתוב את זה יקבל כמובן באן אבל זה כבר משהו אחר :D

קיצר טרד צחוקים :p
omergunr
הגברגבר שמעלי חושב שזה יהיה טרד משעמע אבל תוך שעתיים זה יהיה טרד ריבים..

לפחות יהיה מצחיק ;)
Koby
לזה שמעלי יש הזיות לפעמים..
אתה לא יוצא עם בחורות..זה רק בראש שלך..
omergunr
היצור שמעלי חושב שאני יוצא עם בחורות

:conf:
Koby
אילן לא רוצה לשחק איתך יותר..מעליבים אותי פה..אפילו איזה בן 15 קרא לי יצור..
לי!..אתה קולט?!
Glenn-Holmes
הבחור שמעלי הוא כוסית שנשברת מהר :D
DjChook
הבחור שליד הבחור שמעלי (באווטר) לא יודע לתקלט
§chop¥
הבחור שמעלי צודק ...
Dj Alex (ISR)
כל הבחורים מעלי צריכים למצוא בחורה..
Koby
זה שמעלי חייב להפסיק להפיל את הבעיות האישיות שלו על אחרים

Dj Alex (ISR)
הופה הופה
זה שמעלי צריך להפסיק להיות הומופוב פרפקציוניסט שאוהד קבוצה שבקושי מוציאה שקל על ברד.
DjChook
זה שמעלי צריך להבין שהמוט היחיד שמותר לו לשחק איתו הוא מוט קפיצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement