return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Åre
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ja ha då drar man till Åre då.

Åker dit med jobbet ikväll, kommer fram imorn bitti sen blir det 3 dagar med bräda i slopen och festande på afterskin och nattklubbarna. Fan va kul... Är så jäkla laddad

Vad har du gjort i vintern då ? Har det blivit nån bräda eller dyl. ?

Vad ni än gör så ha de bra i helgen...

C-ya...
:toothless
MiB
akta benen :D
reveal
var i Åre vecka 3, schysst med röj, men dåligt med snö...


fan tenta i morgon bitti, inte aktuellt... tur jag ska på en fest på kvällen... 3500 som kommer :D:D:D startskottet på lundakarnevalen, mkt fint
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
tur jag ska på en fest på kvällen... 3500 som kommer :D:D:D startskottet på lundakarnevalen, mkt fint


Faen, karnevalen... borde man ju vara i Lund. Ska tydligen vara karneval här i STHLM oxå, men det känns lixom.... nä. Framförallt om man är bortskämd med Lundakarnevalen.
fruktsoppa
ska upp till sälen om 3 veckor.. o åka bräda o kröka..
blivit ingen bräda i år innan detta..
SWE_TRANCE
Var i Åre över Nyår i en vecka... :clown:
Åkte bräda och söp, synd bara att uteställen verkligen suger där.. BARA skitmusik :(

Vi var fyra personer som delade på 15L HB under den veckan, så veckan efter var man ett lik! :eyes:
fruktsoppa
usch HB.., men fan det e så det ska vara! i måttliga mängder! alltså fjäll-mängder..
ska köpa en bunt till mig om 3 veckor.
SWE_TRANCE
jojjo, men nu var det jue inte så att vi drack det RENT.. ;)

Gick jue åt en 5L slödrick om dagen...
Så man gick jue back på ekonomin den resan vill jag lova!
fruktsoppa
det kan jag tro..
men HB skulle jag aldrig dricka.. faktiskt. dricker allt utom det. följer min älskade brorsas råd..
då var ni väl packade mest hela dagarna?
SWE_TRANCE
kan jag säga, riktigt nederlag den resan, högst 10h i backen på en vecka...
sorgligt :mad:

fruktsoppa
nä, fan.. vi ska spela in film däruppe så det blir en del kul krökscens och bräd..
mindshooter
Va uppe i 3 dagar under jullovet.....ruggigt bra väder och det var första ggn jag åkte bräda.....förjävligt kul...Snabbt att lära sig grunderna också. Verkar som att alla glider bräda... Inga skidfantaster? Glider nog upp nästa år igen...

Vad sägs om att vi hyr en "TA" stuga nästa år? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement