|
Åre
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ja ha då drar man till Åre då.
Åker dit med jobbet ikväll, kommer fram imorn bitti sen blir det 3 dagar med bräda i slopen och festande på afterskin och nattklubbarna. Fan va kul... Är så jäkla laddad
Vad har du gjort i vintern då ? Har det blivit nån bräda eller dyl. ?
Vad ni än gör så ha de bra i helgen...
C-ya...
:toothless |
|
|
| reveal |
var i Åre vecka 3, schysst med röj, men dåligt med snö...
fan tenta i morgon bitti, inte aktuellt... tur jag ska på en fest på kvällen... 3500 som kommer :D:D:D startskottet på lundakarnevalen, mkt fint |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
tur jag ska på en fest på kvällen... 3500 som kommer :D:D:D startskottet på lundakarnevalen, mkt fint |
Faen, karnevalen... borde man ju vara i Lund. Ska tydligen vara karneval här i STHLM oxå, men det känns lixom.... nä. Framförallt om man är bortskämd med Lundakarnevalen. |
|
|
| fruktsoppa |
ska upp till sälen om 3 veckor.. o åka bräda o kröka..
blivit ingen bräda i år innan detta.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Var i Åre över Nyår i en vecka... :clown:
Åkte bräda och söp, synd bara att uteställen verkligen suger där.. BARA skitmusik :(
Vi var fyra personer som delade på 15L HB under den veckan, så veckan efter var man ett lik! :eyes: |
|
|
| fruktsoppa |
usch HB.., men fan det e så det ska vara! i måttliga mängder! alltså fjäll-mängder..
ska köpa en bunt till mig om 3 veckor. |
|
|
| SWE_TRANCE |
jojjo, men nu var det jue inte så att vi drack det RENT.. ;)
Gick jue åt en 5L slödrick om dagen...
Så man gick jue back på ekonomin den resan vill jag lova! |
|
|
| fruktsoppa |
det kan jag tro..
men HB skulle jag aldrig dricka.. faktiskt. dricker allt utom det. följer min älskade brorsas råd..
då var ni väl packade mest hela dagarna? |
|
|
| SWE_TRANCE |
kan jag säga, riktigt nederlag den resan, högst 10h i backen på en vecka...
sorgligt :mad: |
|
|
| fruktsoppa |
| nä, fan.. vi ska spela in film däruppe så det blir en del kul krökscens och bräd.. |
|
|
| mindshooter |
Va uppe i 3 dagar under jullovet.....ruggigt bra väder och det var första ggn jag åkte bräda.....förjävligt kul...Snabbt att lära sig grunderna också. Verkar som att alla glider bräda... Inga skidfantaster? Glider nog upp nästa år igen...
Vad sägs om att vi hyr en "TA" stuga nästa år? :p |
|
|
|
|