|
Aya Nappa
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
טוב השבוע אני נוסע לנאפה לשבוע ....
והבנתי שהיו מפה כמה אז אם אפשר קצת המלצות מה הולך שם
מה שומעים שם מועדונים וכו....?
תודה :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
הרגת אותי
כותבים
AGIA NAPA
:)
לך כל יום לקסל, לא משנה שזה מועדון של לבנונים, ואם תבוא חברוה של ישראלים לא יכניסו אותכם
כל יום, תנסה להכנס לקסל לבד
זה המקום היחיד שיש רחבת האוס קבועה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הייתה כתבה על זה בויינט שחברה מישראל לא נכנסו לשם בגלל שהמנהל מלבנון..
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3273119,00.html |
|
|
| DjChook |
| גם ב 2003 לא הכניסו לשם ישראלים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
בסדר, אבל צריך לעשות הבחנה גם..
לא חסר ישראלים באיה נאפה שלא הייתי נותן להם להכנס למועדון בארץ אז תופסים על זה גל.. אנטישמיות בלה בלה בלה בלה..
פשוט אנשים לא מבינים שבחול יש איכות ודרישות מינימליות ולא הגבלת גיל כמו שהורגלנו בארץ. ע"ע טראד
ומצד שני יש גם את הפן הבאמת אנטישמי.. שלא חסר בכל העולם.
אבל אפשר לעקוף את זה בדרכים שונות..
לא שבאמת באים לשם ושואלים אותך מאיפה אתה..
או שאם יש לך מגן דוד.. ואתה ממש רוצה להכנס למסיבה מסוימת פשוט תשמור אותו במלון בלי הפגנת לאומיות מיותרות..
אבל בתכלס..
לפי דעתי, מקום שאני לא רצוי בו אני לא אכנס ואני לא אוריד שום מגן דוד.. ולא מעניין אותי מי מנגן שם ארמין או מייקי מייק.
With all due respect.. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by DjChook
הרגת אותי
כותבים
AGIA NAPA
:)
לך כל יום לקסל, לא משנה שזה מועדון של לבנונים, ואם תבוא חברוה של ישראלים לא יכניסו אותכם
כל יום, תנסה להכנס לקסל לבד
זה המקום היחיד שיש רחבת האוס קבועה |
אהוס??איזה אוהס?
לא מאמין שתיהיה בעיה להכנס לשם נביא אותה במבטא ואין גם מראה ישראלי...
יש עוד מועדונים פאבים או איפשהו שאפשר לשמוע מוזיקה איכותית? |
|
|
| DvJ |
טוב סיכום בא באיחור
עדיף עכשיו מאשר אף פעם לא.......
חזרתי בדיוק לפני שבוע ורציתי רק להגידד שהכי נהנתיי בעולם ואני כבר בתיכנונים לחזור לשם....
קודם כל על היום הראשון - מגיעים שוכרים אופנועים ככה עושים סיבוב בעיר אוכלים מכירים בנות ים ומכירים תעיר יותר טוב
ואז חיכתה לי הפתעה קוראים לה
Anne Savage
היא הופיע ב
Abyss Club
כל מקום פליירים פוסטרים שלטים ולפי משהבנתי מהיחצנים
המועדון כל שבוע מביא דיגיי בעל שם עולמי למועדון מה שאיכזב אותי בהמשך....
לילה לפני שיוצאים לסקוור מתדלקים בייגר דבש מיזורי ואפטר שוק
מגיעים לסקוור בראש טוב והרחוב הזה הוא פשוט חלום הכל ברים ומועדונים מתיישבים לנו בסניור פרוג שותים בירה ואז גם בבד רוק שותים קצת
ואז החלטנו למה לא לטיטניק גם...
רבע ל2 מגיעים ל
Abyss
אחרי שכל הברים נסגרו מקבלים שתייה חינם במועדון הכרטיס עלה
6 פואנד וקיבלנו 1 חינם
+ שתייה חינם
נכנסים למועודן
יורדים למטה במדרגות
חלל עצום מעוצב כמו מערה ושאני אומר מערה אז ממשש כמו מערה
המקום היו בו משהו כמו 30 איש אז עלינו למעלה לבר ישבנו שתינו דיברנו כמה ישראלים השעה רבע ל3 ירדנו חזרה למטה והמקום התפוצץ משהו בערך כמו 300+
על העמדה
Dj Sonar K
אין לי מושג מיזה אבל ניגן אחלה של מוזיקה שנעה בין
אלקטרו לפרוג אוהס
הצלחתי לזהות את
D-Nox & Beckers - Your A'Star
שאיירוויב נהג לנגן
השעה 3וחצי
Anne בירטית חמודה עולה על העמדה
ומתחילה לפרק לקהל תצורהה מתחילה בטק טראנס עצבני ועלתה עד לארד טראנס והקהל בטירוף
יש לציין שהקטע שהיא פתחה איתו היה מטרוףףף לגמריי בין הפתיחות הטובות ששמעתי....
נהנתי לראות סוף סוף בנות רוקדות למוזיקת טראנס 3 שעות
המועדון שהיה מוצף בבריטים ושוודים נתן האווירה אנשים שרים
את
Adagio For Strings
מוחאים כפיים ונהנים כל הזמן אין ערסים אין אנשים יושבים
כולם רוקדים ושמח...
מהסט של אן ממש נהנתי סט אנרגטי ומקפיץ משלוש וחצי ועד שש וחצי לא הפסקתי לרקוד סוף סוף מוזיקה איכותית
המסיבה הטובה ביותר שהייתי בה בנאפה ללא ספק היה הכל כדי שתייהיה מסיבה טובה...
הנה משהצלחתי לזהות לפי הסדר שניגנה
Anne Savage vs Vinylgroover & The Redhed - Pay Attention (Scruff Kid Remix)
Anne Savage - The Do
William Orbit - Adagio For Strings (Remix?)
Marcel Woods - Cherry Blossom (Remix?)
Southside Spinners - Luvstruck (Alex Trackone Remix)
כן אני יודע שזה לא הרבה אבל זה משהכרתי מתוך סט קטלני של 3 שעות....
יום שני מתעוריים בבוקר הולכים לים יש מסיבת קצף
אני ירשום מעכשיו את הטראקים שמתנגנים שם במועדונים כיזה פשוט הכל אותו דבר הכל אוהס ואלקטרו הדבר היחיד ששונה זה הגירסאות וסדר הניגון שלהם וכל דיגיי מוסיף פה ושם קטעים לא מוכירם אז הנה זה
Jim Tonique vs Alex Gaudino - Destination Calabria
Stone Bridge Feat. Therese - Put'Em High
Mason - Exceeder
Mylo - In Your Arms (Tocadisco's Zwischen Den Stuhlen Mix)
Armand Van Heldon - My My My
Omaha Feat. Fiona Holt - You Came Into My Life (Ian Carey Remix)
Tom Novy Feat. Michael Marshall - Your Body
Gadjo - So Many Times
Mode Hookers - Breathe
Axwell - Watch The Sunrise
Till West & Dj Delicious - Same Man (Original Mix)
Bob Sinclair - World Hold On (Children Of The Sky)
Infernal - From Paris To Berlin
Bob Sinclair - Love Generation
Supermode - Tell Me Why
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
The Egg - Walking Away (Tocadisco remix)
זה בערך משכל יום תשמעו אלה אם כן תילכו למועדונים של מויזקה שחורה
משך השבוע נהנתי מאוד היינו בפארק מים שתינוו המון המון בעיקר בירות
הייתי ברב הברים שם ישלציין שמאוד נהנתי בברים שם הכל מושקע בעיצוב כאילו אתה ביורודיסני והמחירים לשתייה זולים -סבירים
אהבתי מאוד את
הסניור פרוג
בריטניה
בדרוק
סקייבר
הווןרוק
בר אירי שברח לי השם שלו
והייתי במועדונים
Ice Club
מסיבת קצף עם המון ישראלים עוד מסיבה טובבה ואווירה מצוינת הייתה שם המון קצף ובנותת....
הקטע היחיד שהיה שם זה שאיךשנגמר כל הישראלים שרו התקווה ואז השומרים פיזרו גז מדמיע על כולם....
Car Wash
מועדן נחמד מאוד מוסיקה 80-90
מאוד נהנתי שם
Castle
ממ...
לא כלכך התלהבתי ממנו הכניסו אותי ללא בעיה והיה שם בפנים עוד כמה ישראלים טהורים
המועודון ענקק ובאמת נראה כמו טירה
יש כמה חדרים
R&B
House
Hits - 80s - 90s
מועדון סבבה לגמרי
חדר האוס שם לא הצלחתי לזהות הרבה אבל אחלה מוזיקה הייתה שם....
Starskys
איזה סלקציה נאצית יש שם בקושי הכניסו אותי למזלי חרטטתי להם מילים בצרפתית ואני שמח שנכנסתי למועודן הזה היה שם בהתחלה אלקטרו עד שזה ירד לטק אוהס ומינמל
מכל הקטעים ששמעתי שם זהיתי רק את
Ame - Rej
Bagleys
מועדון קטן ונחמד
שיש שם אחלה מוזיקה רק אלקטרו ואהוס איכותי
Black & White
המועדון שהכי פחות נהנתי בו הוא גם לא היה שווה תחינם שקיבלנו
מוזיקה שחורה אבל כמה אפשרר....ההתחלה היתה ססבבה אבל אחרכך כבר נמאס...
Aqua
פתח רק בבוקר לאפטרים
יש בריכה בפנים המון בנות ומוזיקה כמו בשאר המועדונים
עוד קטע דיי מוזר שהיה לי שם זה שנכנסתי לחנות מוזיקה
מה להגיד לכם תענווגג מה שהולך בחנות מוזיקה שם
הקטע היחיד שיש להם עמדה של צרובים שכל דיסק עולה 3 פאונד
וליד זה עמדה של מוזיקה מקורית שכל דבר עולה בין 6 ל10 פאונד
אז איך מישהו לא יקנה את הצרוב???
חיפשתי את הדיסק של
לימה ואנדי מור שהכל אזל שם
או את הדיסק של גבריאל ודרסדן שמגיע רק חודש הבא
אז הרשתי לעצמי לקנות את הדיסק החדש של
Fatboy Slim
Daft Punk
וגרמתי לידידה שלי לקנות 2 אוספים אחד
של
Hed Kandi
ו- Ministry of Sound
המוזיקה בחנויות כמו באנגליה המון אוספים של
Hed Kandi
Ministry of Sounds
Mondo Session
רניסנס
ועודד המון דברים שרק חלום שיגיעו לארץ....
המוכר בחנות היה לבנוני ואחרי שאני מדבר איתו איזה רבע שעה על מוזיקה פתאום הוא שואל אותי מאיפה אני אמרתי ישראל
אז הוא בא לחץ לי יד והויצא לי דיסק של סקאזי ושאל אותי עם אני רוצה לקנותת...
צחקתי ואמרתי לו שאני לא אוהב את סקאזי ואז הוא עבר לפוליטקה ואמר שהוא לא סובל את נסראללה וחיזבלה ומה שהיה....
תוך כדי חזרנו למויזקה ועזבתי תחנות עם 2 דיסקים......
האכזבה היחידה שלי הייתה בדיוק ביום שעזבנו את נאפה
הופיעו
Tall Paul
Gavyn Mytchel
ב Abyss Club
שאני כמעט בטוח שזאת המסיבה שיכלה לעשות לי תטיול....
אין ספק שאיה נאפה זה אחד המקומותת הטוביים בעולם למסיבות
במקום שולטיים הבריטים והסקנדינבים שרובם שוודים
ויש עוד ישראלים
המון אלכוהול ים ברים
בנות ומוזיקה נורמלית מעדיף לשמוע את כל האוס והאלקטרו שנוגן שם מאשר את הניורק הזהה בעעע.........
אני בטוח חוזר לשם מתישהוו וממליץ לכולם לנסוע לשם.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
קודם כל אני שמח שנהנית ועל אף שאני מופתע לשמוע שיש למשכן רוצה לשמוע מוזיקה אלקטרונית שונה מהרגיל אופציות בנאפה אני עדיין חושב שלהגיד שזה אחד מהמקומות הטובים בעולם למסיבות זה קצת יומרני...
אז אני לא יהיה טריוויאלי ויגיד לך איביזה ששם כידוע זה לא שם גדול אחד בלילה...אלא התלבטות רבתי לאן לצאת מרוב שההיצע גדול ומפתה
ומה עם ברלין שבה מתגוררים בחלק מימות השנה כמה מהשמות היותר גדולים ומוכרים בעיקר במינימל ובטכנו?
מיותר לציין שם שכל סופ"ש אפשר למצוא משהו מצוין בלא מעט מקומות שם
בריטניה שיש לה לא מעט פסטיבלים שהיא מארחת לאורך השנה ומעל כולם כבר כמה שנים בולט הגלובל גאטרינג . אין מה לדאוג גם בסופ"ש רגילים יש לאן לצאת שם
דובאי שמארחת כל כך הרבה די גיים גדולים מרחבי העולם
הולנד עם הפסטיבלים הקיציים שלה
יוון שהרבה די גיים נוחתים אצלה יותר מפעם בשנה (אני מדבר בעיקר על סלוניקי ואתונה)
אני מקווה שתהנה בכל מקום שלא תבחר בעתיד...אבל לחזור פעמיים לנאפה כשלא הלכת על אחד מהמקומות הבאמת וואוו שקיימים לי אישית נראה כבזבוז - מקווה שתחשוב על זה |
|
|
| Shahar |
קיצור מה זיינת תמוח על מועדונים
זיינת? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור מה זיינת תמוח על מועדונים
זיינת? |
קיצור מה זיינת תמוח כבר חודשים על בחורות
זיינת? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
קיצור מה זיינת תמוח כבר חודשים על בחורות
זיינת? |
שלשום |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
קודם כל אני שמח שנהנית ועל אף שאני מופתע לשמוע שיש למשכן רוצה לשמוע מוזיקה אלקטרונית שונה מהרגיל אופציות בנאפה אני עדיין חושב שלהגיד שזה אחד מהמקומות הטובים בעולם למסיבות זה קצת יומרני...
אז אני לא יהיה טריוויאלי ויגיד לך איביזה ששם כידוע זה לא שם גדול אחד בלילה...אלא התלבטות רבתי לאן לצאת מרוב שההיצע גדול ומפתה
ומה עם ברלין שבה מתגוררים בחלק מימות השנה כמה מהשמות היותר גדולים ומוכרים בעיקר במינימל ובטכנו?
מיותר לציין שם שכל סופ"ש אפשר למצוא משהו מצוין בלא מעט מקומות שם
בריטניה שיש לה לא מעט פסטיבלים שהיא מארחת לאורך השנה ומעל כולם כבר כמה שנים בולט הגלובל גאטרינג . אין מה לדאוג גם בסופ"ש רגילים יש לאן לצאת שם
דובאי שמארחת כל כך הרבה די גיים גדולים מרחבי העולם
הולנד עם הפסטיבלים הקיציים שלה
יוון שהרבה די גיים נוחתים אצלה יותר מפעם בשנה (אני מדבר בעיקר על סלוניקי ואתונה)
אני מקווה שתהנה בכל מקום שלא תבחר בעתיד...אבל לחזור פעמיים לנאפה כשלא הלכת על אחד מהמקומות הבאמת וואוו שקיימים לי אישית נראה כבזבוז - מקווה שתחשוב על זה |
ללא ספק אחי מסכים איתך העולם הוא גדול ויש עוד מלא מקומות אין מה להשוות בין כל הדוגמאות שהבאת לנאפה לא נסעתי באיזה תזמון לפסטיבל או מסיבה ענקית שם בעקרון בתכננון היה טראנס אנרג'י אבל הצבא הקדים תגיוס ולא נתנו לי גם לדחות אותו....
וחברים שלי רצו נאפה ואני שמח שנסעתי לשם כי וואלה נהנתי מאוד אם אני חוזר זה בגלל סיבה
אחת
שאני מרגיש שלא מיציתי מספיק את המקום הזה...
אם הייתי נשאר שם עוד שבוע אז היה סבבה...
אבל אם אני חוזר זה להשלים משהו שהחסרתי וזאת הרגשה כזאת....
מבחינת המוזיקה זה לא שיא האיכות אבל
זה סיפק אותי לשמוע פאנקי אוהס ואלקטרו
ןאני ממש שמח שנפלתי על המסיבה עם אן סאוויג' שזאת הייתה המסיבה בין הטובות שהייתי בה...
אני מאמין שבמקומות אחרים
אמסטרדם
ברלין שהבנתי הפכה להיות מין אמסטרדם
לונדון
ושלא לדבר על איביזה
הייתי נהנה יותר מבחינה מוזיקלית ללא ספק
כי בעקרון נסעתי לנאפה להנות ולא בגלל מטרה מוזיקלית....
לשחר - זיינתי ??
לא לא זיינתי
אבל המון דברים אחרים כן
חירמונים
נשיקות
עבודות יד וכו....
גם עם ישראליות וגם בריטיות שוודיות
ונורבגית אחת....
זה לא קשה כלכך אףאחת לא עושה פוזות שם כמו בארץ
והישראליות נוסעות לשם כדי להתפרק... |
|
|
|
|