|
כמה שאלות
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
הראשונה יש טראק ששמעתי במועדון שמאוד אבל מאוד דומה בחישמולים שלו ל
electric voodoo
המומחים יכולים לנסות את מזלם
השניה אני מחפש טראקים חזקים בסגנון
alex castelli- enjoy this trip
או
mauro picotto - lizard
פשוטים כאלה לא סקוט פוג'קט שעושים לך חור בראש עם כל הצלצולים שלהם |
|
|
| Scorchio |
Mario Piu - Serendipity
Mario Piu - Bass Control |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
פשוטים כאלה לא סקוט פוג'קט שעושים לך חור בראש עם כל הצלצולים שלהם |
לך אפשר לעשות חור בראש ?
תנסה את
DON DIABLO
יש לו גם שירים חזקים, מוש יכול לעזור לך בשירים עצמם, אני לא מבין גדול בו |
|
|
| Ariels |
תודה רבה עוד יתקבלו בברכה
יש איזה טראנס רוסי ברוסית שיש בהתחלה בחורה שאומרת משהו בלתי מובן אולי כי זה ברוסית ואז יש זמר ששר ברוסית משהו כמו
קרושקה מיה אי דז'ניה סקוצ'יו
יא אציביה פיס מנו פלוצ'יו
....תידליקרו
בלה בלה בלה לא יודע את ההמשך |
|
|
|
|