return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כמה שאלות
View this Thread in Original format
Ariels
הראשונה יש טראק ששמעתי במועדון שמאוד אבל מאוד דומה בחישמולים שלו ל
electric voodoo
המומחים יכולים לנסות את מזלם

השניה אני מחפש טראקים חזקים בסגנון
alex castelli- enjoy this trip
או
mauro picotto - lizard

פשוטים כאלה לא סקוט פוג'קט שעושים לך חור בראש עם כל הצלצולים שלהם
Scorchio
Mario Piu - Serendipity
Mario Piu - Bass Control
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels


פשוטים כאלה לא סקוט פוג'קט שעושים לך חור בראש עם כל הצלצולים שלהם


לך אפשר לעשות חור בראש ?
תנסה את
DON DIABLO

יש לו גם שירים חזקים, מוש יכול לעזור לך בשירים עצמם, אני לא מבין גדול בו
Ariels
תודה רבה עוד יתקבלו בברכה

יש איזה טראנס רוסי ברוסית שיש בהתחלה בחורה שאומרת משהו בלתי מובן אולי כי זה ברוסית ואז יש זמר ששר ברוסית משהו כמו

קרושקה מיה אי דז'ניה סקוצ'יו
יא אציביה פיס מנו פלוצ'יו
....תידליקרו


בלה בלה בלה לא יודע את ההמשך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement