return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
1000 posts (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אבל מה נראה לך שאני עושה בזמן שאני בפורום!?
שומע טראנסים!!!!
זה מה שחשוב
Agent-Fire
אני מתקרב ל400
:)
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אני מתקרב ל400
:)



It's about time
eran
אני ל100 :rolleyes:
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook



It's about time


צודק! ;)

...

spam :) (18 to go)
Hell_Copter
חחחחחחח
שיהיה במזל טוב אחי
אני חייב למצוא משהו אחר לעשות בזמן הפנוי חוץ מהפורום הזה!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח
שיהיה במזל טוב אחי
אני חייב למצוא משהו אחר לעשות בזמן הפנוי חוץ מהפורום הזה!!!


המממ יש כמה אופציות:
א. תמצא אישה או כל דבר עם כוס
:) ב. לך לחבר - קצת חיי חברה לא יזיקו
ג. תתקין איזה משחק טוב - עדיף אסטרטגיה - זה לוקח הכי הרבה זמן
ד. תפעיל טראנסים ותעשה שיעורים של החופש
ה. תצא - בעצם עדיף שלא - הסטטיסטיקה מתקרבת אלינו
Hell_Copter
נלך לפי האופציות שלך

א. אני מחפש
ב. למי יש כוח ללכת למישהו באמצע הלילה?!
ג. אני לא משחק במשחקי מחשב גם כי אין לי כוח וגם כי המחשב חרא
הייתי משחק הרבה בפנתר הורוד... אל תצחקו למה זה משחק בנזונה
ד. טראנסים אני מפעיל בלי קשר ואני מעדיף להיות פה מאשר לעשות שיעורים
בעיקר בגלל שעדיין לא סיימתי ללמוד!!!
ה. ברגע שלא יהיה לי יותר השלמות אני יצא
DjChook
פששש רועי
אתה מזכיר לי את עצמי....
:)
Hell_Copter
היום יצאתי כמו מלך וחזרתי לפני כמה דקות
סוף סוף אין השלמות
סוף סוף אפשר לישון עד הצהריים

eran
מזל טוב
:)
Agent-Fire
ההודעה ה400 !!!

ניפגש ב1000
:stongue:
שזה עוד איזה 10 חודשים, לפי חישוב מהיר
:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement