|
1000 posts (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אבל מה נראה לך שאני עושה בזמן שאני בפורום!?
שומע טראנסים!!!!
זה מה שחשוב |
|
|
| Agent-Fire |
אני מתקרב ל400
:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אני מתקרב ל400
:) |
It's about time |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
It's about time |
צודק! ;)
...
spam :) (18 to go) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח
שיהיה במזל טוב אחי
אני חייב למצוא משהו אחר לעשות בזמן הפנוי חוץ מהפורום הזה!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחח
שיהיה במזל טוב אחי
אני חייב למצוא משהו אחר לעשות בזמן הפנוי חוץ מהפורום הזה!!! |
המממ יש כמה אופציות:
א. תמצא אישה או כל דבר עם כוס
:) ב. לך לחבר - קצת חיי חברה לא יזיקו
ג. תתקין איזה משחק טוב - עדיף אסטרטגיה - זה לוקח הכי הרבה זמן
ד. תפעיל טראנסים ותעשה שיעורים של החופש
ה. תצא - בעצם עדיף שלא - הסטטיסטיקה מתקרבת אלינו |
|
|
| Hell_Copter |
נלך לפי האופציות שלך
א. אני מחפש
ב. למי יש כוח ללכת למישהו באמצע הלילה?!
ג. אני לא משחק במשחקי מחשב גם כי אין לי כוח וגם כי המחשב חרא
הייתי משחק הרבה בפנתר הורוד... אל תצחקו למה זה משחק בנזונה
ד. טראנסים אני מפעיל בלי קשר ואני מעדיף להיות פה מאשר לעשות שיעורים
בעיקר בגלל שעדיין לא סיימתי ללמוד!!!
ה. ברגע שלא יהיה לי יותר השלמות אני יצא |
|
|
| DjChook |
פששש רועי
אתה מזכיר לי את עצמי....
:) |
|
|
| Hell_Copter |
היום יצאתי כמו מלך וחזרתי לפני כמה דקות
סוף סוף אין השלמות
סוף סוף אפשר לישון עד הצהריים |
|
|
| Agent-Fire |
ההודעה ה400 !!!
ניפגש ב1000
:stongue:
שזה עוד איזה 10 חודשים, לפי חישוב מהיר
:p |
|
|
|
|